כל שעה ביממה היא פיצה טיים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 18/9/2019 20:27 ● ערב ערב 2933
בפעם הבאה שתרצו 'לרדת' על פיצה מצוינת, כדאי שתגיעו ל'פיצה טיים', הפיצריה שנפתחה לפני מספר חודשים במרכז איזידור (על יד מתנ''ס 'קולייר'). מובטח לכם שלא תתאכזבו
כל שעה ביממה היא פיצה טיים

כשהחליטו שרה פאני ואחיה בנימין שמה שהם באמת רוצים לעשות זה לפתוח פיצריה, בני המשפחה שלהם לא הופתעו. אחרי הכל אחיהם הבכור המתגורר באוסטרליה היה בעל רשת פיצריות גדולה ולמשפחה בישראל היתה פיצריה בשכונת גילה בירושלים, כך שנושא הפיצות לא חדש במשפחה. מהרגע שההחלטה נפלה ועד שנפתח העסק עברו חודשיים, בהם איתרו את המקום המתאים לעסק שלהם, שיפצו ועיצבו אותו בעזרתו המקצועית של משה נתן, וגם נתנו שם למקום. השם 'פיצה טיים' נבחר, משום שלדעתם כל שעה של היום או הערב הוא שעה טובה לפיצה.

 


פיצה עושים באהבה


העסק הוא עסק משפחתי מכל הבחינות. שרה פאני ובנימין מכינים במקום את הפיצות, האחיינים באים לעזור ואמא אירמה מארגנת את המעטפות בהם שמים את הקרטונים והתבלינים המצורפים לקופסת הפיצות. גם עובדים יחד וגם נהנים לעשות זאת - כי אין כמו משפחה לשיתוף פעולה מלא הבא מאהבה.
בפיצריה שני תנורים - תנור מסוע ותנור אבן שנותן לפיצות את הטעם המיוחד. הלקוחות המגיעים אוהבים גם את הבצק הקריספי שאותו מכינים להם בדיוק לפי טעמם וגם את הרוטב המיוחד שאת המתכון הסודי שלו לא מגלים לאיש. הרוטב הוא רוטב האופייני לאורוגוואי והוא שהופך את הפיצה למיוחדת. רבים ניסו לפענח את הסוד, אבל ללא הצלחה. הטעם המשובח נובע גם מהעובדה שב'פיצה טיים' משתמשים  אך ורק בירקות טריים, והגבינות הן 100% גבינות. העיצוב המוקפד  והעכשווי של  המקום מוסיף הרבה והופך את האכילה ב'פיצה טיים' לחוויה נעימה. יש מקומות ישיבה ליד חלונות וגם על בר במרפסת ויש גם מספר מקומות בחלל הפנימי הממוזג.  וכמובן שיש שירות שליחים עד לבית.
מגוון הפיצות גדול ואתם קובעים את סוג התוספות וכמה מהן אתם בוחרים. בנוסף לתוספות שיש בכל מקום, תמצאו כאן גם תוספות מיוחדות כמו: סלמון, ברוקולי, תרד, לבבות דקל ועוד. ויש גם פיצה בריאות מקמח מלא או מקמח כוסמין, טבעוני ויש פיצות ללא גלוטן. בפיצה טיים יש אזור סטרילי הכולל מקרר מיוחד ומגשים מיוחדים שעוטפים אותם גיגעו בשום דבר שיש בו גלוטן.

ויש גם פיצות בוטיק מיוחדות כמו למשל פיצה לבנה עם רוטב אלפרדו, "פוגצטה" שהיא פיצה עם בצלים מתובלים וגבינה, פיצה "וולקנו" ופיצה "תותחים", קלצונה איטלקי  ופאינה מקמח חומוס ולחם שום העשוי עם הרבה שום אמיתי והוא לא דומה לשום לחם שום שתמצאו במקום אחר.

והמחירים גם הם מצוינים:
פיצה משפחתית ב-25 ₪, פיצה XL ב-35 ₪, והפיצה היקרה ביותר בין המיוחדות לא עוברת את מחיר ה-55 ₪.


ב'פיצה טיים' אין מכירה של משולשים, אבל מה שכן יש זה פיצה אישית, כי הכל טרי ונאפה במקום.
פיצה טיים
כתובת: מרכז איזידור
טלפון למשלוחים: 08-6340707.
המקום כשר למהדרין בכשרות רבנות אילת.


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש