על מזלות ואירוח בחג

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 24/9/2019 22:15 ● מה נשמע 619
האריה יארח בשופוני אחד גדול ● הטלה יהפוך את האירוע לבמה גדולה, הגדי יהפוך את האירוע לפנטזיה נוצצת, הקשת יקח אתכם לסיור בעולם ● כל מזל וצורת האירוח שלו ● גזרו ושימרו עד לערב החג
על מזלות ואירוח בחג

תקופת החגים הבאה עלינו לטובה, מעמידה כל אחד ואחת מאיתנו ולו פעם אחד בעמדת המארחים. תגידו לנו איזה מזל אתם ונאמר לכם איזה מן מארחים אתם

 

טלה


תגובתם של בני מזל טלה לקראת אירוח, תושפע כצפוי מנטיית ליבם הטבעית למשחק. מדובר בשחקנים מושלמים, דרמטיים ונועזים שיקחו ברצינות רבה את המושכות לידיהם, בנימה מתפרצת ושכולם ידעו שהם מארגנים הכל הם ישלטו בהתלהבות בקצב ההתפתחות של רעיון האירוח שלא ירפה מהם מרגע שחשבו עליו, עד כדי כאב ראש, האזור הרגיש שלהם. הטלה יודע בדיוק כיצד עליו ויעשה את זה ללא לאות ולעיתים גם ללא מחשבה מראש ובלבד שיהיה מתוקשר ושיחמיאו ויריעו על כל האלמנטים הבולטים שמאפיינים את האירוח שהפיק. זיקוקים, המוניות ורעש.

 

שור


בני מזל שור הם שמרנים מטבעם ומחפשים את הביטחון והיציבות. גם כשזה מגיע לאירוח. כרומנטיים ללא תקנה הם חשים כי על האירוח להיות מתוכנן בקפידה עד הפרט האחרון . הם ידועים כאוהבי מותרות ,יופי מעורר אותם והם לא יחסכו מכספם לשם כך. הנטייה תהיה שימוש באלמנטים עם ריח ובעלי יופי מעודן, למרות ועל אף הדחף הטבעי שלהם לפשוט וטבעי, ללא התחכמויות מיותרות וכמובן שהאוכל יהיה משובח . הם יעדיפו לעמעם אורות ויבחרו מוזיקה נעימה. חשוב להם מאוד שהיין שימזג יהיה מהמשובחים.

 

תאומים


בני מזל זה חייבים שהרעיון לארח יעבור את מסננת הגירוי השכלי שבראשם. למרות שהם חשים עצמם מוכנים, הם זקוקים לשיחה מעוררת, מלאת מילים, כיוון שרעיונות חדשים מגרים את סקרנותם במיוחד. הם נהנים מקשת רחבה של אפשרויות, הם יכולים להיות מלאי תשוקה ורצון לקיים אלמנט מסוים לרגע ולהצטנן בשנייה לקראת רעיון אחר. גם כאן הילדותיות שבהם באה לידי ביטוי. הכל נתון לשינויים מהירים שכן זהו מזל של כפילות. בשל מזגם התזזיתי בדרך לאירוח הם יעברו ממקום למקום, ובל נשכח שהמומחיות שלהם היא לבצע כמה דברים בו זמנית. לבני מזל זה חשוב לשלוט בכל ההכנות ולא תמיד יסכימו לשתף מישהו אחר בהכנות.

 

סרטן


אנשים עדינים ומופנמים לכן יש להם צורך שבני הזוג יחליטו גם בעניין האירוח. אם מזמינים, את מי מזמינים ומה עושים? כנתונים למצבי רוח, ביום מסוים הם יכולים להחליט להזמין אתכם בלבביות כובשת וביום למחרת לבטל. הם זקוקים לביטחון רגשי רב ואם ירגישו שהרעיון שלהם מתקבל באהדה, אין גבול לדמיון המתגבר שלהם. החושניות הטבעית הטמועה בהם יכולה להובילם למקומות בעלי סגנון אסיאתי צבעוני. תמיד יתחשבו באדם נוסף בהחלטתם וזקוקים נואשות לאישורו של בן הזוג. נדיבות ידם ורוחב ליבם תבוא לידי ביטוי בכל אירוח. הם מחלקים מתנות יקרות באהבה למי שבא לחגוג איתם. האלמנט הבולט ביותר באירוח ינוע סביב המשפחתיות, כך שלשולחן הכבוד מבחינתם יופנו מבוגרי המשפחה. כאנשי מסורת ונוסטלגיה הם יכולים לחגוג אירוח צנוע ומשפחתי על פי המסורת המשפחתית ולא על פי צו האופנה. 

 

אריה


ברור לכל שמילת המפתח אצל בני מזל אריה תהייה גם במקרה של אירוח- ביג שואו. האירוח הופך ל'אירוע' שחייב להיות מתוקשר בהילה מסנוורת המבליטה את בני מזל זה בכל צעד. האריות אהודים על הבריות, כך שתמיד המסיבות שלהם יהיו הומי אדם. הנטייה הטבעית לבזבז ולתת ברוחב לב ובלבד שיזכו להערצה מטורפת. נטייתם הטבעית לנהל, לעזור, ותמיד לומר את המילה האחרונה. אירוח של אריות יהיה תמיד בנימה מלכותית. הם נהנים ממחמאות ושידברו עליהם בלי סוף. הלביאה מצפה להתלהבות, ותביט בעיני האורחים לקבל את המחמאות להם היא מצפה. 

 

בתולה


אינם מתבלטים ויעדיפו אירוח קלאסי צנוע ולעולם לא להיות במרכז. הם יורדים לפרטים הקטנים וידקדקו בהפקת האירוח בהתאם לאורחיהם. כל מקום שיבחרו לחגוג בו חייב להיות מסובר באזנם ובשכלם ההגיוני הקר. בשל היכולת הוורבאלית שלהם, המוסיקה צריכה להיות כזו שניתן יהיה  לשוחח בנעימות. כמי שההיגיון אצלו שולט, גם כשהוא בוחר מקום לאירוח, תסמכו עליו שהוא קרא את כל הספרים הנכונים המסייעים בידו להפיק עונג מהאירוח. הבתולות לא ישתוללו ויבזבזו. האזור הרגיש שלהם הוא הבטן ולכן האוכל יהיה טרי, מעודן ומצומצם. הם ידאגו למרק ולצחצח היטב הכל, ניקיון ! יבשמו את המקום בנוכחות פרחים יקרים ומשקה משובח. קישוטים זולים לא באים בחשבון גינוני טקס. מקומות הישיבה יהיו מסומנים הם יחשבו על הכל. 

 

מאזניים


בני מזל זה ידועים באהבתם ליופי ואסתטיקה וכל מקום שיבחרו לחגוג בו את החג יהיה מאופיין בחפצי אומנות ויופי. הם רגישים מאוד לוויברציות שליליות ומבחינתם זה יהיה הדבר הראשון שימנעו שתרגישו אצלם כמארחים. כחברותיים מאוד האירוח אצלם יהיה מלא חברים והמאזניים שובה הלב תמיד יהיה מקסים בחיוכו המנומס ויהיה למסמר הערב שהרי הוא תמיד עושה הכל למען חבריו. באירוח, כבן מזל אוויר, השכל אצלו עובד תמיד ויותר מידי ולכן הוא אוהב לשתות, זה עוזר לו להשתחרר מעט מכבלי המחשבה. מארח בן מזל זה יבחר לארח במקום אוורירי, אסטטי ומואר, מלא באנרגיה נרות ופרחים ואם אפשר זו תהייה מסיבה עם רקדנים רומנטיים ונגנים אינסטרומנטליים.

 

עקרב


כמו בטבע גם במציאות העקרב אוהב לארח במקום מוצל, אם אפשר תת קרקעי, תוך שליטה עצמית קרה. הם לעולם לא יבטחו במה שמבטיחים להם ותמיד יעדיפו לארח בעצמם כשהם שומרים את הקלפים קרוב אליהם. הם בזים לחולשה וצריך להוכיח להם שהמקום מבוקש וקשה להשגה. אצל בני מזל זה הכל סודי לא תדעו כלום עד לרגע האחרון. הם יזמינו רק את האהובים עליהם ויעניקו בשפע בנאמנות ובמסירות טוטאלית. אצלם לא יהיו המונים. כבעלי אישיות חזקה והילה של קסם מאגי החוגגים עוטפים אותם וכולם חושקים בקרבתם. בחוכמתם ובהבנתם את נפש האדם צפו במהלך הערב למהלכים מפתיעים ומקוריים בתעוזתם.

 

קשת


מילת המפתח להפקת אירוח אצל בני מזל זה היא 'טיזינג' בטבע, בחוף ים או ביער. הם יארחו במקום בעל תחושה קלילה ומשוחררת בלבוש חשוף בולט. הקשתים הם אופטימיים, עליזים ושנונים מטבעם,  צורת חייהם פילוסופית חסרת מעצורים וחסרת טקט. אוהבים להביא חויות ממדינות אחרות לביטוי באירוח. כמו אש מתפרצת לאן שנושבת הרוח, כך יראה גם האירוח שלהם, זורמים, שמחים ומלאי תאווה. לרוב התפריט יקבל הגדרה על פי שם של מדינה אקזוטית והתפאורה בהתאם.

 

גדי


לא ינוחו לרגע ויבחרו את האווירה האריסטוקרטית ביותר, דבר שאמור ללמד על מעמדם החברתי המכובד הרם, כשעיקר המוזמנים יהיו חברים לעבודה כמובן. כאנשים שאפתניים האוהבים נוחות של המעמד הגבוה, האירוח יתבשם בכל אלמנט המלמד על מצבם האמיד. הקריירה שבאה מחריצותם הרבה ממגנטת אליהם אנשים המעריכים ואוהבים אותם. כאנשים הפועלים באיטיות, צפו לכך שהאירוח יהיה עדין, משובח בטעמו, והארוחה תהיה "על הקרט". אצלם אין מקום להמוניות ומזנון חופשי. כנהנתנים, המנה האחרונה תפגיז. יהיו סיגרים ושמפניה, בקיצור סטייל מעונב ויקר. 

 

דלי


האינדיבידואליות והמקוריות בתוספת הליברליות שולחים את בני מזל זה לחפש רעיונות שאף אחד מלבדם לא חשב עליו. הם מתחשבים באלה שאין להם, ולכן המקום ייבחר על פי החתך החברתי משפחתי שהם חיים בו. הדליים כפסיכולוגים עבור ידידיהם והם צוברים חברים רבים שגם יוזמנו לאירוע. בזמן האירוח לבושם יהיה אלגנטי, מאופק והם תמיד יפתיעו עם אביזר אופנה שונה ויוצא דופן. כאנשים הנמשכים לטכנולוגיה וחידושים האלמנטים הבולטים באירוח יהיו סביב תאורה, סאונד ותפריט מטורף מקורי וחריג. מקוריות חריגה יכולה להיות שם המפתח. 

 

דגים


עולם פנימי עשיר וחולמני שכל המזלות נכללות בתוכו. מתמזגים וזורמים עד כדי אשליה לכל מקום, מוותרים בקלות ומוכנים לעשות הכל לשם אושרו של האחר. הם מתמסרים כליל לרעיון של אחרים. נמנעים מעימות וכטובי לב שכאלה הם אהודים מאוד ותמיד יש מי שלוקח מהם את המושכות ודואג ללוות אותם בבחירתם. נמשכים למקום סביב מים. האירוח חייב להיות בעל אלמנטים רוחניים מיסטיים. הם יכולים לבצע אידיאליזציה לכל מקום ומצב כך שכל מה שיבחרו לעשות יהיה בעל תחושה עמוקה של נתינה והענקה לזולת. הפילוסופיה היא מה שינחה את האירוח. כך שהכל פתוח בזרימה. הצד החזק שיכול לאפיין אירוח אצל הדגים הוא  אירוע צדקה או אירוח מלא סמים ואלכוהול.

חג שמח כבר איחלנו? 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש