התחזית לשנה הבאה: "חורף מבשר טוב"

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 24/9/2019 22:52 ● מה נשמע 619
רגע לפני שהשנה החדשה תופסת פיקוד, ביקשנו מאסטרולוגית הבית שלנו רחל ארז מונבלט לפתוח בקלפי הטארוט ולבדוק לנו איזו שנה חדשה ממתינה לנו מעבר לפינה ● אם להאמין לקלפים, אפשר כבר עכשיו לתת נשימה עמוקה ולחייך כך הדרך לשנה טובה יותר
התחזית לשנה הבאה: ''חורף מבשר טוב''
שדה התעופה רמון יהפוך לבית קבע של חברות שיביאו לעיר תיירות איכותית והרכה ● צילום: huftonandcrow

כשמבקשים מהפותחת בקלפי הטארוט שלנו, רחל ארז מונבלט לנתח את השנה החדשה היא חייבת שנמקד את השאלות. וכך אני יושבת ומכינה לה שורה של תחומים שמעניינים אותנו בזווית העירונית ונושאים שמעניינים אותנו במישור הארצי. רחל יושבת, מתרכזת, לוקחת לידיה את חפיסת קלפי הטארוט, מערבבת, מעבירה בראשה הלוך ושוב את הנושא המדובר ואת פורסת את הקלפים. עוד כמה שניות והיא מתבוננת על מה שיצא ומנתח.

בהיבט הכלכלי של אילת
"הקלפים מצביעים על עמלו המבורך של ראש העיר להשיג דבר מה שקשור לכל סוג של עזרה סביב עניין ההסעות, הטיסות והטרנספורמציה בכלל. תהיה הצלחה בעמלו במרבית מהדרישות. צפויים שינויים לטובת העיר בעיניין הרפואה ומתן הסיוע באילת ובערבה, דבר שיפתח ערוצים נכונים שישרתו את כלל מטרות העיר. המצב הכלכלי ממשיך להיות טוב גם בשנה זו. מלונות מלאים ועסקים משגשגים. שדה התעופה רמון יהפוך לבית קבע של חברות שיביאו לעיר תיירות איכותית והרבה. הקלפים מבטיחים עיר מלאה נופשים, כך שהחורף הבא עלינו לטובה מבשר טובות. עניין החנייה בעיר לצערי, לא מעודד כשאר הדברים. תיירות הפנים הארצית גם היא תשגשג פחות בשנה הקרובה, בשל כל האמור לעיל.
גם את צפירות הקטר לא נשמע באילת לפחות בשלוש השנים הקרובות, כך שנושא הרכבת, גם אם יהיו בו התפתחויות, ולצערי יהיו רק מעט התפתחויות בנושא השנה, הוא תהליך לא קצר כפי שאנו אולי מייחלים שיהיה".

אילת מבחינה ביטחונית
"באילת מושקעים הרבה מאוד משאבים סביב נושא הגנה ורואים שיתופי פעולה מצויינים בין כל כוחות הביטחון בעיר ובארץ. גלוי וידוע כי ההדים המגיעים מסיני ממשיכים להוות גורם סכנה על העיר ואירגוני הטרור ינסו להמשיך לנסות לבצע ניסיונות חדירה, ירי רקטי ופיגועים, למרות שהקלפים מבטיחים מיגור של כל צרה כזו. גם בשנה הקרובה העיר תמשיך להתאפיין בשלווה הפסטורלית שבה".

בתחום הספורט
"קבוצת הכדורסל של אילת תביא לנו כבוד ואין למהר ולהספיד אותה. הקלפים מצביעים על ספורטאי מטעם העיר שיגיע לאליפויות בינלאומיות. על פי הבטחת הקלפים מדובר אפילו בשני ספורטאים או בשתי אפשרויות".

איזו שנה צפוייה למדינת ישראל בהיבט המדיני?
ישנה אזהרה ממהלך לא צפוי של אחד המנהיגים המתחרים על ההנהגה, כך שמתוך סך התרחישים בין אוקטובר לינואר העם ירגיש יותר ביטחון בכל החזיתות על אף האתגר העצום מול מלחמה שסיכויה גוברים. המדינה ערוכה להילחם בכל הכח גם מול האיום האירני. מאחר ונעשות פעולות תקיפות, המצב הביטחוני הרגיש לא ישפיע על כלל התיירות הארצית.
סיכום קלפי הטארוט מלמד על שנה מבורכת ברוב התחומים, פסטיבלים חדשים וכל מה שמאפיין אומנות חגיגה ושלווה. אמן!".


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש