תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 25/9/2019 09:37 ● ערב ערב 2934
תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

שפע

אתם נמצאים בפתחו של עידן חדש והוא העובדה שכוכב השפע עובר לבית הקריירה שלכם וייתן לכם את פריצת הדרך לה אתם מחכים ובעיקר זקוקים. אתם עומדים בפני שנה חדשה של התקדמות וזה בדיוק הזמן הנכון לחשוב על אפשרויות קידום ופיתוח בעבודה. אל תהססו לפנות למקומות חדשים ולעזוב את הקיים במידת הצורך.

אתגר

כוכב הקושי המאתגר המוכר בשמו סטורן כבר נמצא אצלכם כשנה בבית הקריירה ומביא לכך שאתם בכל החודשים האחרונים עסוקים מצד אחד בניסיון לבסס את מעמדכם המקצועי ומצד שני חשוב לכם מאוד להראות שאתם מוצלחים ויכולים להצליח בכל התחום הקרייריסטי שלכם,  למרות הקשיים שמנסים להערים עליכם בדרך. נושא זה יימשך גם בכל שנת 2020.


 

שור

 

שפע

כוכב השפע ייכנס לבית הנסיעות והלימודים שלכם בסוף השנה ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה. מאחר ותהיו מקושרים עם אנשים רבים , יהיה זה הזמן הנכון לפרסם את עצמכם על מנת להגיע לקהלים חדשים . במידה וצפויים לכם נושאים משפטיים לטיפול, גם זה ייפתר השנה לזכותכם. אל תחששו להיכנס לעומקם של דברים בכל תחום בירוקרטי שתצטרכו.

אתגר

זוהי שנה שבה תאלצו לעשות שינוי משמעותי חשוב בדפוסי החשיבה שלכם, כיוון שכוכב סטורן הקרוי המורה הגדול, נמצא אצלכם במקום שמקובל לקשר אותו עם לימודים גבוהים. זה הזמן שלכם לנסות ולשדרג את מעמדכם האישי והמקצועי וייתכן שתאלצו לשם כך לנסוע למקומות רחוקים ואולי גם מעבר לים על מנת להצליח במטרותיכם.


  

תאומים

 

שפע

כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר ייכנס בעוד כחודשיים למקום המקושר עם כספים שמתקבלים מאחרים, זכיות וכו'. לפנויים שביניכם עשויים להיות ימים טובים שבהם תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם ברמה האישית , שם תרגישו רצון למגע ויחסים הדוקים. גם החושים המיסטיים שלכם יהיו טובים יותר ותהיה לכם הזדמנות לפתח תחום זה.

אתגר

אתם צפויים לקשיים כלכליים למרות שאתם סומכים על כך שאנשים הקשורים אליכם יעזרו לכם. נראה שאתם למדים שאתם יכולים לבנות רק על עצמכם ולא על הבטחות של אנשים אחרים. מאחר ותחושו אכזבה, נראה שעובדה זו תדחוף אתכם להעמיק יחסים אישיים על בסיס חברתי ופחות אינטימי. עובדה זו היא מצוינת עבורכם, מכיון שלעיתים אתם בונים יותר על קשרים שטחיים.


  

סרטן

 

שפע

הכוכב יופיטר המוכר בשמו כוכב ההזדמנות יימצא אצלכם בבית השותפויות למשך כל שנת 2020 וייתן לכם זמן של שנה לשפר את הזוגיות האישית שלכם, או לחילופין למגנט אליכם את האנשים הנכונים לזוגיות המבוקשת, כמו גם לחזק שותפויות חדשות או מתחדשות על רקע מקצועי. היזהרו מהחלטות חפוזות בין החודשים יוני ועד ספטמבר 2020.

אתגר

בבית השותפויות שלכם נמצאים עכשיו שני כוכבים מאוד משמעותיים שאמורים לשנות לכם את כל תפיסת החיים שלכם על מנת שתבינו שעד היום כנראה שלא התנהלתם מספיק טוב וייתכן שבגלל עובדה זו לא הגעתם למקומות אליהם אתם שואפים. לילידי המזל, תהייה זו שנה של למידה משמעותית מהם מערכות היחסים הנכונות לכם.


 

אריה

 

שפע

השנה יש לכם מזל והצלחה בכל הנוגע לבית העבודה שלכם. עומדות להיפתח בפניכם אפשרויות והזדמנויות חדשות. אל תהססו לעבור ממקום עבודה אחד לשני. בהחלט ייתכן שתקבלו העלאה במקום הקיים ותרגישו כי ההערכה אליכם גוברת והולכת. היזהרו מלהיות קיצוניים בכל הנוגע להחלטות במקום העבודה. סבלנות מרובה תהיה נחוצה להחלטות נבונות.

אתגר

בשנה זו תהיו עסוקים בלעבוד קשה ולהוכיח לסביבה ומעל לכל לעצמכם, שהאמון שנתנו בכם הינו נכון ואתם יכולים לעמוד בציפיות . כדי להצליח , תצטרכו לשנות את דפוסי החשיבה להם הייתם רגילים עד היום ולהיות יותר פתוחים לסגנון חשיבה חדש ומחוץ לקופסא שיעזור לכם להצליח. מאחר וכל כך תעבדו קשה, ייתכן שגם הנושא הבריאותי יעלה על הפרק, חשוב שתנוחו.


 

בתולה

 

שפע

כוכב השפע יופיטר יגיע לבקר אצלכם בבית היצירה והילדים ולכן תוכלו לבטא את עצמכם בדרך ייחודית ומקורית. עדיף להפגין את היצירתיות שלכם בדרך שתגרום לכם גאווה ולבנות יחסים אישיים טובים עם ילדים וצעירים מכם במשפחה. הנושא היצירתי עומד להיות משמעותי עבורכם ונראה שתשקיעו בו שעות רבות על מנת להוכיח את עצמכם.

אתגר

ייתכן מאוד ובשנה הזו תצטרכו לתת את הדעת לאנשים חדשים שסמוכים אליכם וייתכן אפילו צעירים מכם. בשנים האחרונות הייתם מאוד מרוכזים בעצמכם ולכן פחות שמתם לב לאלה שזקוקים לכם וליותר זמן איכות אתכם. מומלץ לכם, על מנת לחדד את התפיסה האישית שלכם ולרוקן אנרגיות שליליות, לעסוק ביצירה כלשהי.


 

מאזניים

 

שפע

כוכב השפע הגיע לבקר אצלכם סוף סוף בבית המשפחה וזו עובדה משמחת מאוד לאחר שנים שבהם נוצר נתק בגלל ניגוד אינטרסים. בשנה זו תוכלו להגיע לפשרה כלשהי עם אנשים שקרובים אליכם מאוד ויקרים ללבכם. חשוב מאוד שתרשו לעצמכם לבנות מחדש את התא המשפחתי ולשפר מחדש את היחסים  בתוך המסגרת.

אתגר

בית המשפחה שלכם וכל הקשור במעגל האישי הקרוב אליכם ידרוש התייחסות נוספת ומחודשת וזאת על מנת לפתור קונפליקטים שנוצרו מזמן ושאתם אינכם יכולים לסיימם לבדכם. ייתכן ותיאלצו לקבל עזרה חיצונית על מנת לפתור בעיות ובמיוחד בין החודשים  יוני ועד ספטמבר 2020 , זמן בו תרגישו שהקושי מתעצם.


 

עקרב

 

שפע

בשנה זו תחושו בצורך בהתחדשות בגלל שינויים שאתם עוברים בתקופה האחרונה, גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית. תרצו למצוא לעצמכם את הפינה הפרטית האישית שלכם שאולי אף תרצו לקנות אותה או לשפץ מחדש את הקיים כדי להתאימה למטרותיכם החדשות. כל שינוי יהיה טוב עבורכם  ובלבד שתיתן לכם תחושת התחדשות.

אתגר

אתם נמצאים בקונפליקט משמעותי כיוון שאתם מנסים ליצור לעצמכם קו חדש במקום שאתם חיים בו ואולי אפילו סביבה חדשה. זה בדיוק הזמן עבורכם להשקיע ביצירה ולימודים שיעזרו לכם לבנות ולעצב לעצמכם את דעתכם בצורה מקצועית. מי מכם שחפץ לעבור דירה, זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת עכשיו ובמיוחד במחצית שנת 2020.


 

קשת

 

שפע

נראה שאתם בתקופה ארוכה של התחלות חדשות. לפני כשנה היה כוכב השפע במזל שלכם ויצר אצלכם שינוי והפעם כוכב ההזדמנות נמצא בבית הכספים שלכם ויגרום לכם לקבל אפשרויות שמהן תוכלו להרוויח יותר .כאשר תשכילו למצות את הנתונים העומדים לזכותכם, תוכלו לממש את תכניותיכם לטווח הרחוק. 

אתגר

כוכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם ולמזלכם כוכב זה לא יבקר יותר בבית זה, אלא בעוד 27 שנים. ובינתיים, זוהי תקופה שבה תחושו בחסרון כיס כיוון כשבכל פעם יפלו עליכם עוד ועוד הוצאות, כך שלא תדעו מניין להביא את הכסף על מנת לטפל בבעיות שאתם חייבים לפותרים ולסיימם. זה הזמן לחסוך ולא להיכנס להוצאות יזומות.


 

גדי

 

שפע

השנה הגיע סוף סוף כוכב ישפע וההזדמנות למזל שלכם ותרגישו שיש לכם יכולת חדשה להתנהלות. עובדה זו מגיעה גם בגלל העובדה שבשנה האחרונה עשיתם עבודה משמעותית עם תת ההכרה שלכם והגעתם לתוצאות הנכונות לכם. השנה יפתרו לכם בעיות משמעותיות רגשיות שנשאתם זמן רב מאוד והנה הגיע זמן השחרור וסגירת מעגלים.

אתגר

באופן מאוד פרדוקסלי, למרות הקשיים שלכם עם כוכב סטורן , הרי שאתם המזל שמאופיין על ידי כוכב זה, כך שהקשים אינם כאלה שאינכם יכולים להתמודד איתם. יש לכם יכולת להתמודד עם האחריות החדשה שעליכם לקחת על עצמכם ועל הסביבה שבה אתם חיים ונראה שאתם עומדים בכך ובמשימות הלא צפויות שהחיים מכתיבים עבורכם.


 

דלי

 

שפע

בשנה האזרחית הקרובה יימצא כוכב השפע בבית תת המודע שלכם ואז תוכלו לקבל הארה לגבי דרך התנהלותכם וגם אם יהיו לכם קשיים כתוצאה מפחדים שיתעוררו, תוכלו להתפתח דרכם ולשדרג את עצמכם. חשוב מאוד שתבינו שאתם נמצאים במקום טוב בחייכם למרות הקשיים והפחדים שצפים אצלכם, כי במקביל יהיה לכם את כל הכלים להתמודד.

אתגר

כוכב סטורן הידוע ביכולת שלו להביא קשיים נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת המודע. מצד אחד יתעוררו פחדים שעד היום לא הייתם מודעים להם ומצד שני זה בדיוק הזמן הנכון לטפל בהם ולהשתחרר מהם באופן סופי. הדרך הנכונה לטפל בנושאים כאובים אלה, היא לדוש בהם עוד ועוד עד אשר תפתחו ותפתרו את כל מה שמטריד אתכם.


  

דגים

 

שפע

שנה זו עומדת להיות מאוד משמעותית עבורכם כיוון שכוכב השפע עובר למקום המחבר אתכם מבחינה חברתית אל האנשים המתאימים והנכונים לכם להמשך תכניותיכם להתפתח בחיים ולכן כדאי לכם להיות זהירים בהתנהלותכם. ייתכן כי תחוו אופטימיות לגבי כל המתרחש סביבכם וגישה זו עלולה להיות בעוכריכם בין החודשים יוני ועד ספטמבר 20.

אתגר

מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה עבורכם כיוון שהחיים מזמנים לכם את האנשים שיכולים להתאים לסגנון החיים שלכם ולתפיסת העולם שאימצתם בשנה האחרונה. ייתכן ויהיו פעמים בהם גם תרגישו לבד ובמיוחד בין החודשים מאי ועד ספטמבר 2020, אל תתייאשו – הקשיים נועדו כדי לדחוף אתכם לשינוי.


 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.  לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 

בברכת שנה טובה ובשורות טובות

צילה שיר אל


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש