זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/10/2019 13:08 ● מה נשמע 621
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין 10-16/10/19
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


היחסים עם הסובבים עלולים להיות מתוחים השבוע. משקעים מהעבר יעלו ויצרו מאבקי כוח מיותרים. הקשיבו לצד השני ותגלו שהוא רואה דברים אחרת. השתדלו להגביר את מעורבותכם בפעילות המשפחתית ולהשיב את תחושת היחד.

 

שור


אתם מתרכזים בנושאי הבית והמשפחה. קשר שהחל לאחרונה מקבל תפנית ועשוי להתפתח למקום חיובי. יתכן אפילו כי זהו אדם מעברכם. בעבודה, צפויים מאבקים עם הסובבים אתכם, שימרו על איפוק. צאו לפעילות ספורטיבית ושחררו אנרגיות.

 

תאומים


זוהי תקופה לחוצה ועמוסה המאופיינת בהוצאות כספיות רבות. נסו למתן. חברתית אתם מוקפים וכולם דורשים את חברתכם. קיימת אפשרות לחזק את מערכת היחסים הקיימת שנדמה שעלתה לאחרונה על שרטון.

 

סרטן


בתחום היצירתי, קיימת פריצת דרך משמעותית הבאה לאחר ימי בצורת. אתם בתנופה כובשת. התחושה המלווה אתכם היא שהשמיים הם הגבול. אתם ממגנטים אליכם שפע של הזדמנויות.

 

אריה


אתם נראים נפלא ונהנים משפע של חיזורים. תפגשו אנשים מעניינים שישפיעו עליכם לטובה בתקופה הקרובה. כספית אתם מנסים להתארגן ולקדם עצמכם בעבודה. עשו זאת בזהירות על מנת למנוע מאבקים מיותרים.

 

בתולה


מתחים באוויר. עליכם להימנע מנקיטת עמדות קיצוניות כאשר אנשים סביבכם אינם מסכימים עם דעותיכם. אתם רגישים מאוד בתקופה זו ונעלבים בקלות. לכן בוחרים לבלות עם אנשים האוהבים, מבינים ומקבלים אתכם בכל מצב. החלטות חשובות יש לדחות.

 

מאזניים 


אתם מוקפים אנשים חדשים המעשירים את חייכם. קיים בכם צורך להביע את דעתכם ואתם מוצאים את הראויים להקשבה. זמן טוב להשקיע בבית ולהחזיר את החמימות שהייתה חסרה לכם לאחרונה. יש לטפל בכל החשבונות בטרם צאתכם שוב לחופשה קצרה כפי שמבטיחים הקלפים.

 

עקרב


אתם מתעוררים לשינויים בכל תחומי החיים. הנכם  פופולאריים והופעתכם מושכת כרגיל. בעבודה פועלים לטובת קידומכם. נסו להימנע ממאבקי אגו העלולים לפגוע בתהליך. לא מומלץ לקחת סיכונים מיותרים.

 

קשת


זמן טוב להתמודד עם שינויים בעבודה, למרות שאינכם מסכימים עימם. תקשורת נכונה תמנע אי הבנות ותוביל לפתרון מוצלח. תתכן התנסות חדשה אשר במהלכה יתגלו תחומי עניין מרתקים. 

 

גדי


התחום הכספי מעסיק אתכם. הקשיים בהם נתקלתם לאחרונה וההוצאות המרובות דוחפים אתכם לחיפוש פתרון מהיר. שימרו על איפוק והימנעו מתגובה חריפה בפרט מול המשפחה, למרות שהקשר הזוגי ממשיך להתחזק. קשר חדש צפוי לפנויים.

 

דלי


 שינויים הנובעים מתוך הבטן. החלטות גורליות ומשמעותיות יבואו לידי ביצוע בקלות רבה יחסית לתכנון הארוך. קיים חיבור חזק להעצמה אישית. ישנו מוטיב עוצמתי בנחישותו. מלווה את התהליך תחושת חופש ושחרור. בהחלט מפתיע לזהות כיצד אתם מחליפים ישן בחדש.

 

דגים


נגיעה נוסטלגית תיצור שרשרת אירועים מדהימה ומפתיעה. לאלו שמתכננים להרות וטרם הצליח להם, השבוע הערוץ המתאים יפתח ולמעשה בדיוק כמו חץ הנורה מקשת העיתוי הינו מוטיב מוביל ויכולת הזיהוי תשרת מרבית מהדגים לבצע משימות שעד כה נראו כבלתי אפשריות. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש