מה מושך את כל הישראלים לחופשה דווקא באתרי צימרים בצפון?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/10/2019 14:13 ● ערב ערב 2935
בית מלון או צימר? תשאלו את מיליוני הישראלים שיוצאים לבקר בנופשונים ברחבי הארץ ותגלו כי דווקא לצימרים יש אהדה רבה יותר בקרב משפחות וזוגות שיוצאים לנפוש. התחושה החמימה והביתית של בית מעוצב, מסודר, עם ארוחת בוקר כפרית ובריכה חלומית מושכים אותנו לנופשון השקט אי שם בערים הצפוניות. בואו נגלה מה הפך צימרים לאטרקציה המועדפת כיום?
מה מושך את כל הישראלים לחופשה דווקא באתרי צימרים בצפון?

 

אינטימיות שתמצאו רק במתחם מוגבל באורחים

 

כאשר אנחנו יוצאים לנופשון בבית מלון גדול אנו נזכרים כי איננו האורחים היחידים במלון. תור ארוך המשתרך מול שולחן הקבלה, פוגש אותנו גם בבופה וממתין לנו גם כאשר אנו מבקשים עוד מגבת לבריכה. כאשר נופשים באתר צימרים בצפון אתם זוכים לשירות של חמישה כוכבים במקום בו אתם האורחים היחידים או מקסימום חולקים את המקום עם עוד שניים או שלושה שותפים בצימר הסמוך. שירות הלקוחות כולל לא רק כמות גדולה של מגבות ומצעים נקיים וריחניים אלא גם שלל הפתעות כמו: בקבוק יין, פירות ומטעמים שהופכים את השהות למפנקת אפילו יותר. השקט שנשמעו לצד ציוץ הציפורים אינו נבלע בהמולת האנשים המבקרים בבית המלון ואתם יכולים לשהות בצימר לאורך כל היום מבלי להתקל באדם נוסף מלבדכם.

 

צימרים בצפון: אין חדרים מפנקים מחדרים של צימר

 

גם בתוך החדר עצמו תגלו הבדל משמעותי ביחס לחדרים בבית המלון. חלק מהצימרים מציעים שני חדרי שינה (דומים לסוויטה של בית מלון) ואחרים מציעים ג'קוזי מפנק לצד האמבטיה הרגילה. כאשר מתבוננים בעיצוב של הצימרים מגלים כי הם נחלקים לשני סוגים: צימרים יוקרתיים בעיצוב בסטנדרט של דירות יוקרה וצימרים חמימים יותר העושים שימוש בעץ, אבן וחומרים טבעיים נוספים. בבתי המלון, בדרך כלל, תגלו בחדרים הסטנדרטיים רק מיטה או שתיים, שולחן כתיבה ואמבטיה הדומה מאד לזו שאצלכם בבית.

 

התאמה מושלמת לכמות האורחים בחדר

 

לצימרים יש יתרון נוסף גם למי שמחליט להגיע בקבוצה. אתם יכולים להזמין צימרים לזוג, למשפחה עם שניים או שלושה ילדים או לקבוצה של מספר זוגות בה כל אחד זוכה לצימר מפנק משלו באותו המתחם. המגוון של צימרים בצפון הוא עצום ויכול להתאים לכל קבוצה – אפילו לאירועים כמו: מסיבת רווקות, ימי הולדת או חופשה משפחתית.

 

שירותים נוספים בצימר

 

בעוד בתי המלון מציעים בדרך כלל פעילות קבועה לילדים, ספא במתחם, פאב ומסעדה או שתיים, הצימרים יציעו לכם בדרך כלל מגוון רחב יותר של שירותים. תוכלו להזמין מסאז' זוגי מפנק לחדר, ארוחת ערב בסטנדרט גבוה או לצאת לטיול אופניים באזור עם אופניים שמשכיר לכם בעל הצימר בתשלום נוסף או ללא תשלום. לצד כל אלה, אינכם מוגבלים בשעות החזרה לחדר ותוכלו לצאת לטיול מפנק באזור ולחזור באמצע הלילה.

לסיכום, המתכון המושלם לחופשה שקטה ואינטימית או חופשה משפחתית מפנקת הוא בחירה של אחד ממגוון הצימרים הנפלאים בצפון. בכל שנה תוכלו לצאת לצימר אחר ולגלות את השדות המוריקים והאוויר הנפלא הרחק מהמרכז העירוני הומה האדם והפקקים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש