אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/10/2019 10:05 ● ערב ערב 2937
טיפ לילידי השבוע - נושאי כספים ימשיכו לצבור תאוצה ונראה שתבקשו לעצמכם אפיקי השקעה חדשים. זה הזמן שלכם לפרוץ את המעגל בו אתם חיים מבחינה כלכלית.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאזניים

למרות שכל נושא הכספים די מדשדש בחייכם ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם, וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר מתוך נקיטת מערכת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך. האנשים בסביבת המגורים הקרובה שלכם יבואו לעזרתכם, בכל פעם שתרגישו שאתם מנסים ליצור הרגלים חדשים.

 

עקרב

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת נמצא במזל שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה כספית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מדירות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים לפתור אותן. הגיע הזמן שלכם להקשיב לאני הפנימי שלכם ולפעול בהתאם ואפילו בנחישות, להמשך דרככם.

 

קשת

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת מרקורי וגם הכוכב האחראי על יחסים בין אישיים וונוס נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה. זה הזמן לנסות ולשתף רק את הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם. ייתכנו נושאים חדשים לפעילות שעדיין לא לקחתם בחשבון. כתוצאה מפעילות של תת המודע, תרגישו בחודש הקרוב רצון להסתגר בתוך דלת אמותיכם.  

 

גדי

בימים אלה אתם מרגישים פופולאריים מכיוון שוונוס שמביאה איתה יחסים טובים נמצאת אצלכם בבית החברה והחברים וגורמת לכם להוציא את החלק השובב שלכם ולהחצין חלקים שלפעמים די קשה לכם להתחבר איתם. סביר להניח שלא תרצו לשתף את הסביבה הקרובה ברגשות העמוקים ביותר שלכם ולכן יהיה נכון עבורכם לבלות כמה שיותר, מבלי להיכנס למחויבות של ציפיות ודרישות.

 

 

דלי

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הקריירה וגורמים לכם לעימותים בשל כך, ואתם, כאנשים שלוקחים אחריות על חייכם, לא מוכנים להתגמש במקומות שאינם הכרחיים. מבחינה אישית זוהי תקופה אינטנסיבית, כיוון שכוכב האנרגיה המוכר בשמו מארס, מגיע אל חייכם וגורם לכך שתהיו פעילים במיוחד. זה הזמן הנכון לכם לעשייה על מנת להעשיר את חייכם ולהגיע למטרה אליה אתם שואפים.

 

דגים

השבוע תהיו עסוקים בגביית חובות מאנשים שחייבים לכם כספים וגם מכאלה שמנסים להתחמק מלקיחת אחריות. אל תוותרו לאף אחד וחשוב מאוד שתלמדו לעמוד על דעתכם. הרגשנות הטבעית שלכם תגיע בכל פעם לשיאים חדשים כאשר מנסים להוציא מכם מידע או ויתור לגבי אופן התנהלות העניינים ובעיקר בדחיית החזרת חובות שמגיעים לכם ועד היום היה לכם לא נעים לדרוש אותם.

 

טלה

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות, ולכן זוהי תקופה שבה אתם יכולים לעזור לעצמכם להתארגן בנושאים שיכולים לעזור לכם לבטא את עצמכם. מאחר וגם הכוכב אוראנוס המביא איתו חופש ושחרור נמצא אצלכם בבית הכספים, הרי שזה הזמן הנכון לבדוק את הצרכים הכספיים שלכם ואף רצוי ליצור לעצמכם טבלת הכנסות והוצאות, כך שתוכלו להיות בשליטה בהמשך דרככם.

 

שור

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם, כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות בין לעשות מה שטוב לכם ובין לעשות מה שטוב לאחרים.

 

תאומים

אתם מתלבטים בכל הקשור לענייני עבודה ולא בטוח שאתם מוצאים מה לעשות. יש לכם צורך עז לבדוק את הגבולות שלכם בנושאי עבודה, כיוון שנראה שמוטלת עליכם אחריות מעבר למה שאתם רוצים או יכולים לשאת. ולכן, כדאי במשך פרק הזמן של השבוע הזה שתשקיעו בכל מה שקשור ליחסי אנוש על רקע עבודה ונראה שבדרך זו תצליחו יותר לשווק את עצמכם ולהגיע להישגים משמעותיים.

 

סרטן

הכוכב סטורן שמביא איתו בגרות ואחריות נמצא בבית השותפויות שלכם במקום המקושר עם נושאים הקשורים לדרך שבה אתם בוחרים להמשיך לחיות את חייכם בהמשך. מבחינה משפחתית אתם נמצאים בדיוק בזמן הנכון לבדוק ולהיערך מחדש, כדי לשנות את חייכם בהתאם לנסיבות החדשות. אל תתנו לאנשים קרובים במעגל הראשון של חייכם להסיט אתכם מדרך חשיבתכם העיקרית.

 

אריה

המשפחה הקרובה שלכם מאוד מוטרדת, כיוון שהם רואים שוני בין ההצהרות שלכם ובין סגנון ההתנהגות שאתם משדרים כלפי חוץ. אל תיגררו למריבות עם הקרובים לכם ביותר כיוון שבעתיד אתם יכולים לשלם על כך מחירים גבוהים שאין ברצונכם להיכנס אליהם כלל וכלל. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מהסביבה הקרובה באופן מפתיע ומבלי שיבקשו לעצמם תמורה כלשהי.

 

בתולה

נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבתים של כספים והערכים החשובים לכם בחיים. שילוב שני אלו יחדיו מלמד כי אתם מנסים לשלב את הקרובים לכם בתוכניותיכם כך שיעזרו לכם בביסוס מעמדכם הכלכלי, כדי שכולם יצאו מרוצים. בשלב הזה כשהכל עוד מעורפל, שווה לנסות ולקבל עצות של אנשים קרובים שאתם סומכים עליהם על מנת שיעזרו לכם בתהליכי קבלת ההחלטות.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש