כיצד הפכה חופשה בצימרים לאופציה המועדפת על ידי הישראלים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:16 ● ערב ערב 2936
יציאה אל חופשה בצימרים החליפה את הנופש במלונות – איך זה קרה?
כיצד הפכה חופשה בצימרים לאופציה המועדפת על ידי הישראלים

על אף הפינוקים האדירים שביציאה לחופשה בבית מלון, ישראלים רבים בשנים האחרונות מעדיפים להזמין חופשה בצימרים על פניהם. ההיצע האדיר של הצימרים מהצפון ועד לדרום, מאפשר נגישות רבה לנופש שכזה ואכן יש בו יתרונות לא מעטים, שקשה להשיג במקומות לינה מסוג אחר. היכרות מוקדמת ומידע באשר לצימרים וכן בנוגע לאטרקציות בסביבתו, יאפשרו לכם לנסוע לנופש כשיש לכם תכנית מסודרת למיצוי הזמן הפנוי ולהנאה מושלמת מהחופשה הייחודית הזו.

 

מדוע חופשה בצימרים עשויה להיות מהנה יותר?

 

על אף הפופולריות הגבוהה של יציאה לנופשונים במלונות, הנופשים בצימרים הפכו להעדפה הולכת וגדלה בקרב ישראלים ותיירים כאחד. יציאה אל סופשבוע במקום המרוחק מן הבית, כזה שסביבתו אינה מזכירה במאומה את שגרת היום יום כמו צימרים בחד נס או במקום צפוני אחר בלב הטבע, מייצרת הרגשה של פסק זמן מהאינטנסיביות והלחץ בהם אתם מורגלים, כמו גם כניסה לעולם שאינכם מכירים כמעט, כזה שקיים סביבכם אבל חיי היום יום אינם מאפשרים לכם להציץ בו.

 

היתרון של צימרים לעומת בתי מלון בישראל

 

יתרה מכך, אין ספק שחופשה רומנטית הופכת למיוחדת עוד יותר, כאשר רק אתם שניכם מצויים במתחם הצימרים ויכולים לטבול בג'קוזי שלכם בשקט וברגיעה, במקום במתחם הבריכה הסואן ומלא האנשים והילדים שניתן בדרך כלל למצוא במלונות. תוכלו לאכול ארוחה טעימה בתוך הצימר או לצאת למסעדה, בטח שלא להמתין בתור עם עוד עשרות אנשים והמולה רבה. הקסם שבצימרים הפך לדבר שהרבה אנשים מחפשים כיום ורמת האירוח שניתן למצוא בצימרים ישראליים, הולכת ועולה והופכת את הנופש שלכם למעין חו"ל קטן.

 

מה כדאי לוודא לפני שסוגרים עסקה לנופש בצימר?

 

כל בעלים של מתחם צימרים שמכבד את עצמו, מתחזק אתר אינטרנט המכיל תמונות מרהיבות של הצימר מבפנים ומבחוץ. חשוב להבין כי על אף הגלריה המרשימה של התמונות, מוטב לוודא כי המקום אכן מכיל את כל מה שאתם רואים במחשב. אל תתביישו לשאול את בעלי הצימר את השאלות החשובות באמת, אלו שמעניינות אתכם כנופשים, למשל:

  1. האם בכל צימר קיימת מיטה זוגית?
  2. האם קיימת אפשרות להכין קפה בחדר, או אפילו לבשל בתוכו?
  3. האם קיימים מכשירים חשמל כמו מקרר, תנור ומזגן?
  4. האם הג'קוזי – במידה ונמצא מחוץ לחדר – משותף לכל באי המתחם או שהוא פרטי?
  5. האם גם ילדים עשויים להתארח במקום? ילדים זה נהדר, כמובן, אך למי שיוצא לחופשה רומנטית ייתכן ופחות יתאימו רעשי רקע שמשמיעים ילדים והם יבחרו לנפוש במקום אחר.

שאלות כאלה ואחרות הן לגיטימיות לגמרי, בעלי צימרים שמרגישים בטוחים במקום שבבעלותם ישמחו לארח אתכם ולהעניק לכם הרגשה רגועה ובטוחה, כך שגם את החיוך והשירות האדיב ניתן להרגיש כבר בשיחת הטלפון – בחרו בנופש במקום שמעניק לכם הרגשה טובה מהרגע הראשון.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש