חופשה בצפון עם הילדים: המדריך להורים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:19 ● ערב ערב 2936
ילדים הם אהבה גדולה וגם אתגר לא קטן. מצד אחד אנחנו רק רוצים להיות איתם ומצד שני אנחנו שמחים כאשר החופשה נגמרת וחוזרים לשגרה. אי לכך אם עומדים לקראת חופשה עם המשפחה, מוטב מראש לוודא שעומדים ליהנות, לחוות, להתרגש, לנוח ולהכיר מגוון אטרקציות ומקומות חדשים. מכאן שאם גם אתם עומדים לקראת חופשה בצפון, תשמחו לדעת שהכנו לכם רשימת טיפים יעילה, במיוחד עבור טיול מוצלח עם ילדים.
חופשה בצפון עם הילדים: המדריך להורים

 

בדרך ליעד עוצרים ומתרעננים

 

ראשית נתחיל עם המלצה שמתייחסת לדרך עצמה, נתייחס לאותה נסיעה שלא פעם מדמה חדר בריחה ללא דלת פתוחה, כך שאט אט האוטו הופך לסיר לחץ בו הילדים מציקים מאחור האחד לשני ועד מהרה התלונות מגיעות למושבים הקדמיים היכן שאתם ההורים יושבים. מה עושים? ראשית חשוב לשלב עצירות מהנות, ועל כן נציג את העובדה הבאה: ישנן אטרקציות רבות לילדים בחיפה, כך שאם העיר אכן בדרך מומלץ לברר מראש מה שווה ופשוט לעצור באטרקציה כזו או אחרת ובכך ליהנות ולצבור כוחות, או לחלופין להתיש את הילדים, משמע בכל מקרה כשהם יחזרו לרכב כולם יהיו יותר רגועים. מה עוד? זמן נסיעה נהדר עבור טריווית שאלות ומגוון תחרויות. שחקו "ארץ עיר", מי רואה ראשון חיה, כמה מכוניות צהובות יש בפקק וכדומה.

 

שתפו את הילדים

 

צלחתם את זמן הנסיעה והגעתם ליעד? זה הזמן לחבר את הילדים למקום. ספרו להם אודות ההיסטוריה המקומית, אלו דברים מיוחדים נמצאים במקום ובקרבתו, מתי בפעם האחרונה אתם ביקרתם פה, מהי התוכנית מבחינת טיולים באזור, אפשרו להם לקחת חלק בתכנון היום ואף אפשרו להם לשבור את השגרה, למשל תציעו להם לישון הפוך במיטה, תראו סרט משפחתי כולם ביחד במיטה, צאו לטיול לילה עם פנסים וכדומה.

 

בחירת צימר

 

אם נחזור לרגע אל נקודת ההתחלה, נציין שחשוב ביותר כיצד בוחרים את הצימר או את המלון. מה בוחנים? יש לוודא שהוא אכן מתאים למשפחה, הן ברמת הגודל של הסלון, הן מבחינת הבטיחות (מדרגות למשל עשויות להוות מטרד) והן מבחינת המרחב החיצוני, משמע עדיף שתהיה גינה סגורה ושהחדר עצמו לא יכלול מבואת כניסה בעלת מדרגות.

 

טיולים לצד אטרקציות

 

להגיע למקום חדש זה טוב ונחמד, ליהנות מארוחת בוקר עשירה זה כיף אמתי ולטייל באזור זה כבר ממש מעניין. עם זאת, ילדים גם מאוד אוהבים אטרקציות, כאלו שמלהיבות ומחדשות. מכאן שאם היעד הנו הצפון, טוב לדעת שבקלות ניתן למצוא חוות סוסים שמוציאה טיולים מאורגנים, שקיימים טיולי ריינג'רים, שמתקיימות סדנאות שוקולד, שיש אטרקציות שמשלבות מים (או כדורי צבע), שקיימים חדרי בריחה, שמועברות מגוון סדנאות, שיש מגוון מסלולים מהנים וכדומה. כמו כן, מומלץ לברר עוד לפני שיוצאים, כך שהבוקר לא יתבזבז על טלפונים. מה עוד? אל תשכחו להשקיע גם בכם ההורים, במיוחד כשהצפון יודע להציע אטרקציות מרתקות לכל המשפחה. חופשה מוצלחת ומהנה!


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש