עיצוב פנים לדירות קבלן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/10/2019 11:22 ● ערב ערב 2936
כשאנחנו ניגשים לרכוש דירת קבלן, לא משנה היכן, אז חלק מתהליך העבודה שלנו מולו או מול החברה שאחראית על שיווק הפרויקט, זה לבחור את המפרט של הדירה, בכל הקשור לעיצוב, זה נכון ביחס למרכיבים השונים וכן לאופי העיצוב בכלל.
עיצוב פנים לדירות קבלן

כלומר, אנחנו לא רק מתייחסים לשאלה כיצד הדירה תיראה מבחינת הגודל או החלוקה בין החללים השונים וכדומה, אלא מעבר לכך, אנחנו צריכים להתייחס גם לשאלה איך כל חדר יעוצב, אילו מרכיבים יהיו בו ועוד.

לשם כך, אנחנו יכולים לשכור את שירותיהם של מעצבי פנים אשר ידעו לספק לנו את כל המידע בנושא. הם ידעו לייעץ ולהמליץ לנו, הם ידעו לענות על שאלות וכמובן לתכנן את תהליך העיצוב באופן מותאם למבנה וכן באופן מותאם לצרכים שלנו ולתנאים שעומדים לרשותנו.

לפני שנסביר מעט על תהליך העבודה מול מעצב פנים בעיצוב דירות קבלן, חשוב להדגיש מספר נקודות: ראשית, יש מקרים בהם החברות עצמן מספקות שירותים של מעצבים, אך אנחנו כמובן לא חייבים להיעזר בהם, אנחנו יכולים גם לרכוש דירות בפרויקטים בהם השירות לא ניתן (מן הסתם, אם מדובר על בית פרטי שאנחנו בונים על פי תכנון ועיצוב שלנו, אז אנחנו אחראים על גיוס מעצבת פנים או מעצב פנים מטעמנו), שנית, חשוב שתהליך העיצוב יותאם לתהליך הבנייה, וכן שיעמוד בלוח הזמנים, יותאם לתקציב שעומד לרשותנו וכאמור, לתנאים שלנו.

 

כיצד מתבצע תהליך עבודה של עיצוב פנים במסגרת דירות קבלן

 

כאשר אנחנו ניגשים לרכוש דירה מקבלן, אנחנו מקבלים ממנו את המפרט המלא של הדירה. כמה חדרים, איך הם יחולקו, מה יהיה בכל חדר וכדומה. במידה ואנחנו מסכימים למפרט והכל מוסכם, אז אנחנו יכולים לעבור לשלבים יותר טכניים, יותר פרטניים, למשל, איזה מטבח להתקין, דלתות, חלונות, ריצוף, אריחים במטבח ובאמבטיה, וכל פרט אחר שקשור כך או אחרת לעיצוב של הדירה.

אם אנחנו מחליטים להכניס אל תוך הפרויקט מעצב פנים מטעמנו, אזי שאנחנו צריכים לבחון כמובן איזה ניסיון עומד לרשותו, מה התוכנית שהוא מציע לנו, אילו תוכניות עיצוב הוא ביצע בעבר. לאחר מכן, אנחנו יכולים לעבור לשלב בו, אנחנו נתייחס לשאלות שקשורות למבנה שלנו, כיצד הוא יכול לעזור לנו, אילו רעיונות הוא יכול להציע לנו וכיצד אנחנו יכולים ליישם אותם בצורה נכונה.

חשוב להדגיש עוד היבט, אם אנחנו מכניסים מעצבי פנים משלנו לפרויקט, אז יש ליידע את הקבלן מראש, על מנת שלא יהיה חיכוך עם הצוות שלו ועם מעצב הפנים שהוא עובד איתו. חשוב מאוד, שכל התהליך יהיה מסודר, מאורגן, שכל התהליך יתבצע בהתאם כמובן לחוזים שאנחנו חותמים גם עם המעצב וגם הקבלן כמובן. כך אנחנו נוכל ליהנות מעיצוב פנים כפי שאנחנו רוצים בדירה החדשה שלנו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש