האם גם את יכולה להיות אשת עסקים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/10/2019 13:51 ● ערב ערב 2937
מאז שאת זוכרת את עצמך ההורים שלך עובדים קשה? אימא שלך אישה משכילה אך אבא שלך מרוויח פי כמה? אם כך, ברור מדוע את תוהה איך נשים מצליחות היום בעולם העסקים ומה את בעצמך צריכה לעשות כדי שזה יקרה. הדבר הראשון שכדאי לדעת לגבי נשות עסקים, זה שלמרות הסיפורים, אף אחת לא הגיעה למעמד הזה ככה סתם.
האם גם את יכולה להיות אשת עסקים?

מאז שאת זוכרת את עצמך ההורים שלך עובדים קשה? אימא שלך אישה משכילה אך אבא שלך מרוויח פי כמה? אם כך, ברור מדוע את תוהה איך נשים מצליחות היום בעולם העסקים ומה את בעצמך צריכה לעשות כדי שזה יקרה. הדבר הראשון שכדאי לדעת לגבי נשות עסקים, זה שלמרות הסיפורים, אף אחת לא הגיעה למעמד הזה ככה סתם. כלומר, כל אשת עסקים שתדברי איתה תוכל לספר לך על מאבק קשה, על התמדה ועל נחישות. לכן, עוד לפני שאת יוצאת לדרך הארוכה הזאת, כדאי שתבררי עם עצמך מה את באמת מוכנה לעשות וכמה את מוכנה להקריב כדי להיות אשת העסקים שאת חולמת להיות. מה שכן, בהחלט כדאי לזכור שלמרות שהדרך ארוכה, זה בהחלט יכול להיות משתלם. את תראי שבתור אשת עסקים מצליחה תיהני לא רק מרווח כלכלי אלא גם ממעמד בחברה, אז למה לא ללכת אחרי החלום שלך ולהגשים אותו?

 

מה את צריכה לעשות כדי להיות אשת עסקים מוכרת?

 

יש כמה דברים שלא באמת נמצאים תחת השליטה שלך בדרך להגשמת החלום הזה, כמו לדוגמא: השאלה האם נולדת למשפחה מיוחסת, מוכרת ובעל קשרים. מצד שני, יש הרבה מאוד נתונים שאת היחידה שיכולה להשפיע עליהם, כמו לדוגמא:

 

  • איפה את גרה והיכן את קובעת את מרכז החיים שלך
  • האם יש לך קישורים חברתיים טובים או לא
  • מה ההשכלה האקדמאית שלך
  • איזה ניסיון תעסוקתי יש לך

 

כל הפרטים האלה השפיעו, ומשפיעים, על כך אותן נשות עסקים שכבר עשו זאת, הצליחו וכבשו את הפסגה. בנוסף, כמעט כל אשת עסקים תוכל לספר לך שיש מישהי שהייתה השראה עבורה. לכן כדאי שתתחילי גם את לחפש נשים שיכולות להוות השראה עבורך ושיכולות לתת לך כוח, כי ללמוד מאחרות זה תמיד יכול להיות צעד שמסייע בדרך להשגת המטרה.

 

אל תוותרי על לימודים אקדמאים

 

זה לא משנה לאיזו משפחה נולדת, כי אפילו אם תהיה לך כמה שיותר פרוטקציה וקשרים, זה לא באמת יעזור אם לא תהיה משכילה. בנוסף לכך, אם לרגע חטאת לעצמך וחשבת שהמראה הפיזי שלך יוכל לעזור לך, כדאי שתדעי שזה כלל לא הכיוון. נשים בימינו כבר הבינו מזמן שנושא המראה החיצוני שייך לשוביניזם ששלט בעולמנו בעבר. היום גם נשים, ממש כמו גברים, נמדדות בהתאם להשכלה שלהן ולכן חשוב מאוד שתירשמי עוד היום ללימודים. זה לא תמיד חשוב מה את לומדת, כי בסופו של דבר יכול להיות שתעסקי בתחום אחר לגמרי, אך מה שחשוב זה שיהיו לך מספר תארים. כמו כן, הלימודים האקדמאים יכולים להוות אתגר ולהיות מעניינים, כך שברור מדוע על השכלה גבוהה אף אישה לא יכולה לוותר. זכרי שזה לא משנה מאיפה את מגיעה, כי בסופו של דבר גם את, כמו כל אישה אחרת, יכולה להפוך להיות אשת עסקים מצליחה ביותר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש