היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 31/10/2019 09:10 ● ערב ערב 2939
כל אירועי התרבות לתאריכים 31.10 – 6.11
היכל התרבות
Photograph by Raphael Pincas

 

אירוע היוגה הגדול - עשור ליוגה ערבה

 

חגיגות העשור עוד רגע יתחילו והערבה תתמלא באור ורוגע. ממש בקרוב הערבה תלבש לבן. אירוע יוגה ערבה  ה – 10 יתחיל וכולם מוזמנים לערבה לסוף שבוע שכולו יוגה ומדבר. ימים שלישי עד שבת - 29 באוקטובר- 2 בנובמבר 2019

ברוכים הבאים לאירוע יוגה ערבה 2019, כ- 50 סדנאות שונות ומגוונות המקשרות בין רוח וחומר, האירוע שמעצב ומביא את החידושים האחרונים לקהילת היוגה של ישראל, מביא סוגי יוגה שונים המתאימים למגוון רחב של אנשים בכל גיל ובכל רמת תרגול. כל סוגי היוגה לאורכה של הערבה.

השנה, כחלק מחגיגות העשור, יתווספו למבחר הסדנאות מספר מוגבל של סדנאות ארוכות יותר בנות חמישה ימים, להעמקה עם מורים מובילים. הן מיועדות למתרגלים וותיקים שמבקשים לעבור הכשרה עמוקה.

סדנת יוגה לגב וצוואר - שחרור מתחים ותמיכה בשרירים שפחות מופעלים אצל היושבים יום שלם בעבודה. סדנת יוגה לניקוי רעלים לאנשים שרוצים לרפא את הגוף ולנקותו מרעלים. סדנת יוגה על המים בשילוב סאפ לאוהבי ים ויוגה. סדנת יוגה אווירית, יוגה ערסלים, לא רק יוגה מגיעה מהמזרח הרחוק, אלא גם אמנויות לחימה שונות, ואת השילוב של שני העולמות האלו ניתן למצוא בסדנה מיוחדת- בודאקון יוגה - סגנון יוגה חדש ומהפכני שהשתלט על אירופה ועוד עשרות סדנאות מסוגי יוגה שונים.

*סיימון בורג אולביר – אוסטרליה המאסטר הבינלאומי האוסטרלי מגיע לראשונה לישראל ! מוביל את אחד מבתי הספר הנחשבים בעולם ליוגה בשילוב עבודה אנרגטית זהה לזו שלקוחה מאמנויות הלחימה. מורה ליוגה סינרג'י, שיטה ייחודית שפותחה על ידו. מלמד מעל ל -40 שנה, ובנוסף, סיימון גם בוגר תואר ראשון של פיזיותרפיה יישומית, תואר ראשון של ביולוגיה אנושית, מאסטר של חקר בביולוגיה מולקולרית ועוד.

*ד"ר אינגה בוליאן- גרמניה אינגה מלמדת יוגה מאז 2006 ב'ספיריט יוגה' בברלין. היא עובדת כחונכת בתוכניות להכשרת מורים. כרקדנית בלט לשעבר וד"ר לכלכלה, גילתה כי יוגה היא המיזוג המושלם של מה שחשוב עבורה בחיים. סגנון ה'ספיריט יוגה' מייצג גישת יוגה מודרנית, נגישה, רלוונטית, מעשית ומובנית בדיוק ליוגה.

*אלכס דואוסון – ארה"ב כוכבת 'נמסטה ביצ'ס' האמריקאי ומייסדת מרכז נשימה ללא גבולות. אלכס החלה ללמד יוגה בשנת 2002, וכיום מעבירה סדנאות יוגה בכל העולם. ההוראה שלה מונעת באמצעות מנטרה ומוזיקה (בשידור חי ומוקלט) כחלק מתרגול היוגה. באמצעות שימוש ברטט קול, היא מנחה את תלמידיה להתחבר לגוף ולצליל.

*אולה ג'אס - צרפת, איביזה, הודו בעלת סגנון ייחודי ששאוב ממגוון רחב של סגנונות מהן לקחה השראה במהלך טיוליה בעולם. חוקרת תנועה, הוראת היוגה שלה משלבת ויניאסה, אקרו יוגה ועיסוי תאילנדי.

*יוגי וישנו פאניגרהי – הודו יוגי וישנו חי את חיי היוגה למעלה מ- 30 שנה. עבור וישנו היוגה היא גוף, נפש ורוח, ובדרך זו הוא מלמד יוגה כבר שנים רבות בהודו ומחוצה לה. הוא מקדיש עצמו להנחיית תלמידים בבית הספר ליוגה אשר הקים ברישיקיש הודו. ולצדם עשרות מורי יוגה מטובי המורים בארץ.

אירוע השיא: שישי בערב, 1.11 מהשעה 16:00, יתקיים מפגש בפארק תמנע לאירוע האיחוד, כל המורים והמתרגלים, כאלף איש יתכנסו באמצע המדבר לתרגול שקיעה משותף בהנחיית המורה האורח מאוסטרליה- סיימון בורג אוליבר מול הנוף הראשוני של עמודי שלמה וחווים את האיחוד העוצמתי של יוגה, נשימה משותפת והרבה מדבר. בשיא הערב תופיע להקת אנא עארף (Anna rf) להקה ישראלית עם רוח טורקית שמופיעה יחד עם אמנים מרוקאים.

האירוע מתאים למתרגלי יוגה בכל הרמות, ניתן לקבל פרטים נוספים על כל סדנה ועל מתחמי האירוח השונים וכמובן להירשם באתר האירוע: https://www.yogaarava.co.il/.


 

מועדון הסרט הטוב: בשם הבת

 

דרור בר-אל, אב שכול, שאיבד את בתו בפיגוע טרור, יוצא למסע חסר פשרות על מנת למנוע את שחרור רוצחה. מסע המעמת אותו עם כל עקרונותיו ונע על הגבול הדק שבין עשיית לצדק לנקמה עיוורת.

יום שלישי, 5.11.19, ב- 19:00, בתיאטראות אילת.


 

שפע פעילויות בריאות - חודש הבריאות העירוני 2019

 

צילום: עדי שרעבי

כעיר המקדמת בריאות וכמדי שנה, עיריית אילת מזמינה אתכם ליהנות משפע פעילויות ספורט ובריאות בחודש נובמבר – חודש הבריאות העירוני. גם השנה, קטנים וגדולים, בודדים וקבוצות, בבית ובחוץ, מוזמנים ליהנות משפע פעילויות בריאות – ללא עלות, פעילות גופנית, סדנאות והרצאות בתחומי תזונה, גוף ונפש, סיורים בטבע ועוד. פרטים והרשמה באתר העירייה: www.muni.co.il.

חגיגה משפחתית בסימן בריאות – יום רביעי, 6.11.19, בשעה 17:00, במתנ"ס שחמון. סדנאות יצירה, פעלתון עד גיל 3, סדנת סינרים בהנחיית רונית זילברשטיין, סדנת קערות טיבטיות, חליל אינדיאני ועוד בהנחיית לילאנה ומרקו. בשעה 18:00 – הצגה בתיאטרונצ'יק 'אני נקי', הצגה של 'התיאטרון שלנו' עם רונן גולדפרב. מופע מוסיקלי לגילי 3 ומעלה שגיבוריו הם: הסדר, הניקיון והבריאות.


 

חגיגת צבעים ומים

 

צילום: יהודה בן יתח

חורף במזרקה המוזיקלית

בואו לצפות, לבלות וליהנות

ימי שלישי, חמישי, שישי, שבת בשעות 19:30, 20:30. מתכונת חורף תפעל בין התאריכים 27.1019-27.3.20.


 

המלצת ספר: ספר נוער חדש: ציפור המזל שלי מאת חנה ליבנה

 

סיפור מרגש לבני הנוער, המבוסס על סיפור אמיתי, שבאמצעותו יוכלו להכיר פיסה מההיסטוריה האפלה שלנו דרך נקודת מבטה של נערה, שהאנושיות נשמרה אצלה למרות הכל

אוה היא נערה מאושרת המתגוררת בעיר פיוטריקוב בפולין. יש לה משפחה מלוכדת ואוהבת, יש לה חברות שאיתן היא אוהבת לשחק, לצחוק וללמוד, ולפי העוזרת גניה, יש לה אפילו ציפור מזל היושבת על כתפה ושומרת עליה. אך חייה של אוה משתנים ביום אחד כשהמלחמה הגדולה מתחילה. הנאצים פולשים לפולין ונדמה שהעולם משתגע ושכל מה שהיא מכירה משתנה לבלי הכר.

הסיפור מלווה את חייה המרתקים והקשים של נערה מיוחדת זו שמנסה להישאר אנושית גם במקומות הגרועים ביותר, שהלימודים בביתו של הפרופסור הפולני שמסתכן בחייו כדי ללמדה בגטו ממלאים את חייה ונותנים להם משמעות, ושכל הרע שקורה לה ולמשפחתה לא מצליח לכבות בה את התקווה ואת האהבה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש