הדרך לניתוח אף מושלם עוברת דרך טורקיה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/10/2019 10:09 ● ערב ערב 2938
ניתוח אף הוא חלומן של נשים רבות אשר מגיל צעיר אינן מרוצות מהמבנה של האף שלהן ולכן מעוניינות בכך.
הדרך לניתוח אף מושלם עוברת דרך טורקיה

 

החשיבה על ניתוח אף

 

צעירות רבות מקבלות החלטה לבצע ניתוח באפן כי הן חוששות לא למצוא חתן לאור הנראות של האף שלהן, כיוון שלדעתן הוא מכוער מאד. רבות מהן אוספות את הכספים מהעבודה הראשונה שלהן ומייעדות אותו למטרה אקוטית זו. אחרות, חולמות על ניתוח זה אך לא מבצעות זאת בפועל מחוסר זמן, חוסר כסף או כל סיבה אחרת.

 

ביצוע ניתוח אף מושלם

 

המנתח הטוב ביותר בטורקיה לביצוע ניתוחי אף רגילים או מסובכים הוא דוקטור אוזגה ארגון. שמו של מנתח זה הולך לפניו כבר שנים רבות לאור הניסיון העשיר שלו כרופא צבאי ולאחר מכן כמנתח פלסטי ברחבי העולם.

המיומנות של דוקטור אוזגה ארגון בניתוחי אף מסובכים היא יוצאת דופן לאור הכמות העצומה של ניתוחים לשינוי מבנה האף שהוא ביצע לאלפי לקוחות מרוצים.

 

שיטת העבודה יוצאת הדופן של המנתח

 

אצל ד"ר אוזגה ארגון כל מטופל הוא עולם ומלואו, לא רק באישיות שלו אלא גם בנתונים הרפואיים שלו ובמבנה האף שלו. הוא נפגש עם כל אחד מהלקוחות לשיחה ארוכה ובה הוא בוחן את מבנה האף מכמה וכמה זוויות, תוך בדיקת ההשלכות של מבנה זה היום. במקביל הוא מכין לכל לקוחה סימולציה של נראות האף לאחר הניתוח כדי שהיא תאשר שאכן זו הייתה השאיפה שלה, אם היא מרוצה מהתוכנית העתידית או שהיא מעדיפה נראות אחרת.

לאור הגישה האחראית ויוצאת הדופן, ד"ר אוזגה ארגון מבצע את הניתוחים הללו בתוך בית החולים באיסטנבול כדי שבמקרה שהמטופל לא חש בטוב, יוכלו לטפל בו צוותים רפואיים הזמינים כל העת בתוך המבנה.

 

עלויות של ניתוח האף בטורקיה

 

העלויות של ניתוח אף בטורקיה הם זולים יותר מאשר המחירים בישראל. חבילת הניתוח כוללת טיסה משדה התעופה רמון בדרום או מנמל התעופה בן גוריון לאיסטנבול בטורקיה, שהייה בבית מלון ברמה של ארבעה כוכבים למשך כמה ימים לאחר הניתוח ובתום ההתאוששות טיסה להמשך ההחלמה בישראל.

בתום ההחלמה יטוס המנותח פעם נוספת לאיסטנבול כדי שד"ר אוזגה ארגון יבצע בדיקה מקיפה של האזור הנפוח, של המבנה ששופץ, אופן הנשימה ופרמטרים רבים נוספים כדי לוודא שהניתוח וההחלמה עברו בהצלחה והלקוחה יכולה לחזור לחייה הנורמטיביים , לאחר הגשמת החלום שלה.

חדשות אילת - ערב ערב באילת    


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש