דמויות אנימציה מוצלחות במיוחד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/10/2019 10:11 ● ערב ערב 2938
זה לא מצעד וגם לא רשימה של דמויות האנימציה הטובות ביותר, אלא רשימה של 4 דמויות מוצלחות במיוחד שאם עוד לא יצא לכם להכיר, כדאי שתעשו על הסדרות בהשתתפותן בינג'.
דמויות אנימציה מוצלחות במיוחד
צילום pixabay

דמויות אנימציה רבות הפכו לקלאסיקות מודרניות. חלק מהסדרות רצות שנים ארוכות חלק היו אתנו רק מספר עונות. לכבוד עלית העונה השישית והאחרונה של בוג'ק הורסמן, החלטנו להציג 4 מהדמויות היותר מעניינות

 

סמוראי ג'ק

 

אחת מהסדרות המוצלחות והידועות ביותר של Cartoon Network  מבית היוצר של גנדי טרטקובסקי, כשהסדרה יצאה, היא הציגה אווירה אחרת ממה שצופי קרטון נטוורק היו רגילים אליה עד אז - קודרת ואפילה. הסדרה שאבה השראה מהאנימציה היפנית בפרט מהתרבות היפנית בכלל (סמוראים). הסדרה הייתה פחות מצחיקה ויותר רצינית. הסדרה עוסקת בנסיך שמתאמן זמן רב בלהיות סמוראי כדאי לנקום בשד שהרס את האימפריה של אבא שלו.

 

בוג'ק הורסמן

 

אם אהבתם את "הפמליה" אתם תאהבו את בוג'ק  הורסמן -  סדרה הכולל 6 עונות. הסדרה מתרחשת ביקום בו חיות מתנהגות כמו בני אדם. בוג'ק (סוס) הוא כוכב סדרת טלוויזיה לשעבר. הוא בנאדם לא טוב, חסר אחריות ואלכוהוליסט. יחד עם זאת, הוא גדל אצל זוג הורים שהיו גרועים והרסו לו את הילדות, ולמעשה עצבו את מי שהוא היום. הוא מנסה להשיב לעצמו את התהילה  אבל על הדרך הורס לא רק לעצמו אלה גם לאחרים את החיים. אחת מהפרקים הזכורים ביותר והאמנותיים ביותר בסדרה, הוא "דג מחוץ למים" בו בוג'ק נאלץ להשתתף בפסטיבל שמתרחש מתחת למים. פרק ללא מילים, אבל עם המון רגש ומבע.

 

מורי

 

"פה גדול" היא סדרה שמתארת את תהליך ההתבגרות המינים של חבורת ילדים בבית ספר. אחת הסדרות הגסות מצד אחד ומצד שני סדרה עשירה מאוד בדמיון. מורי הוא מפלצת הורמונים שמלווה את תהליך התבגרותם של חלק דמויות הסדרה. הוא גס, מצחיק וחסר טקט. הוא אמור לעזור לילדים לעבור את התקופה, אבל ברוב המקרים הוא פשוט מכניס אותם לצרה. יחד עם זאת, הוא אחת הדמויות היותר מצחיקות בהיסטוריה של סדרות האנימציה. בשנת 2019 נודע כי תעלה סדרת ספינאוף בשם "משאבי אנוש" שתתמקד רק במפלצות ההורמונים ושאר הדמויות שמלוות את ילדי הסדרה.

 

סטואי גריפין

 

עד היום אף אחד לא יודע מי מבין את התינוק המדבר של "איש משפחה" ומי לא. מה שבטוח שהכלב בראיין מבין אותו. אבל האם ההורים שלו מבינים? בחלק מהפרקים כן ובחלק לא. האמת היא שאפילו היוצרים לא סגורים על עצמם. ל"איש משפחה" הסדרה שיצר סת' מקפרלן אין ממש הגיון פנימי. דמויות יכולות למות 100 פעמים ולחזור לחיים. כלב במשפחה אחד יכול לדבר ובמשפחה שניה הוא מתפקד כבעל חיים רגיל לכל דבר. סטואי גריפין, התינוק בעל המבטא הבריטי, תמיד הייתה הדמות המעניינת, החכמה והמבריקה ביותר ב"איש משפחה"  הוא יכול לנוע בזמן, יש לו תסביכים והוא ממציא לא מעט דברים בכל עונה. הוא גם חכם הרבה יותר מהוריו. כבר כמעט 20 שנה שהוא נשאר התינוק הכי מצחיק בטלוויזיה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש