מעשנת בשר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 31/10/2019 10:20 ● ערב ערב 2938
בישראל, רבים מאיתנו אוהדים של בשר צלוי ואיכותי על האש באמצעות המנגל או הגריל. עם השנים, הישראלים, הידועים כאניני טעם, החלו להרחיב את האופקים ולהתעניין במעשנת בשר. ולמה לבחור במעשנת בשר? המעשנה מאפשרת עישון וצלייה של נתחים בטעמים ייחודים שיסבו הנאה לכם ולכל המשתתפים. עישון בשר לרוב אורך זמן והוא תהליך איטי, אך יכול להיות מהנה למי שאוהב את הז'אנר.
מעשנת בשר
תמונות bigstook

לרוב מעשנת בשר הינו כלי אשר מורכב משני תאים בסיסיים, האחד הינו תא לצליית בשר והשני הינו תא לחומר הבעירה כמו למשל פחמים או פלט. חומר הבעירה שמפיק את העשן הוא זה שנותן את הארומה הייחודית של העישון למאכלים. ניתן כמובן להוסיף ארומה נוספת באמצעות שבבי עישון בטעמים שונים כמו יין, ויסקי ועוד.

 

ישראלים רבים הפכו חסידים של מעשנות בשר

 

זה נכון שתהליך עישון הבשר דורש כל מיני הכנות ואהבה לנושא, אבל התוצאות המושלמות של בשר ערב לחיך אשר נצלה באופן מיוחד באמצעות מעשנת בשר, גורמים להרבה ישראלים ללמוד יותר על עישון הבשר ולהפוך למומחים ואפילו לאהוב מאוד את התחום של עישון בשר, גם אם מדובר באירוח של חברים או בני משפחה. הדבר הטוב ביותר שניתן להפיק ממעשנה המיועדת לצליית בשר הוא שניתן לעשן את הבשר ולשמור בכל זאת על העסיסיות שלו. מדובר על כלי המיועד לאניני טעם, אשר מחפשים טעמים ייחודיים וארומטיים.

 

ניתן למצוא כמה קריטריונים מובילים לבחירת מעשנת בשר וכולם תלויים גם באופי השימוש ותדירות השימוש. חשוב לבחור במעשנה בגודל המתאים בהתאם לצרכים שלכם, ולבחור בסוג מעשנת בשר שתואם את אופי העבודה לו אתם מצפים. חלק מהמעשנות מגיעות עם בקר טמפרטורה מובנה ומאפשרות עבודה נוחה ומדויקת יותר להשגת תוצאות טעימות במיוחד.

 

כיצד לבחור את מעשנת הבשר שברצונכם לרכוש?

 

על מנת לבחור את המעשנה הנכונה שתתאים לכם מכל הבחינות, יש להבין מה היתרונות והחסרונות של כל מעשנת בשר, מה התקציב הדרוש והאם היא תתאים לכם מבחינת הידע וההתעסקות בה.

יש מגוון של מעשנות בתחום והן נבדלות בחומרים מהם הן עשויות, הטכנולוגיה, הגודל ואופי העבודה. חלקן עובדות על פחמים, חלקן על פלט, וישנן נוספות שעובדות על חשמל או גז.
מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום ולבחור במקום שמחזיק מגוון של מעשנות כך שתוכלו להתרשם מכל מה שיש לשוק המיוחד הזה להציע.

 

מעשנות יכולות להתאים גם למסעדות או לשירותי הסעדה שרוצים להרחיב את התפריט שלהם. ניתן לשדרג את אופי העבודה עם מעשנת מקצועית הצולה בשר באופן מקצועי ובכך לתת מענה לטרנד העישון ההולך ומתחזק.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של כרמל דיירקט החברה המובילה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בעולם באיכות הגבוהה ביותר


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש