זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/11/2019 18:31 ● מה נשמע 627
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה-21-27.11.19
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

טלה
הסדר שב על קנו. האגו שלכם נרפא. יבקשו באופן מפתיע את סליחתכם ואתם תחוו שיעור נדיר לחיים. לאחרונה הרגשתם שהזוגיות נדחקה הצידה בשל העומס שהיה קיים. בימים אלה בני הזוג יחפו על ההעדר הרומנטי וירעיפו עליכם פינוקים מיוחדים.
 
שור
השוורים מתכננים בקפידה את הימים הבאים. הכל מתנהל בסדר מופתי והדבר גורם לשקט פנימי ולתחושת פיוס עם הסביבה. הצד הרוחני מקבל במה מיוחדת ונראה כי אתם הולכים ללמוד ולפתח איזשהו נושא מיסטי מרתק.

תאומים
לחצים חברתיים ומשפחתיים סוחטים מכם הסכמה שלא פשוט לממשה. התלבטויות וחוסר שקט, הרצון לרצות את כולם עלול להכביד על התאומים. שחררו לחץ הפעם ואפשרו לדברים לזרום מעצמם. צפו למתנה נדירה מבן הזוג.

סרטן
עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון. עומס יוצר עצבנות ומתח שאינם בריאים לכם לנפש. נסו הפעם למצוא דרך דיפלומטית להסיר עול ולחלק את האחריות בין כולם. בזבזנות כפיצוי עלולה ליצור מתח נוסף.

אריה
 ימים נפלאים.  משהו באוויר משפר את ההרגשה וסוף סוף את מצב בריאותכם שהיה מעט רופף לאחרונה. תקופה מאופיינת באתגרים והצלחות מבטיחים הקלפים. שביעות רצון והתגברות על כל מכשול.

בתולה
מסתמנת תקופת שקט. נראה שאתם נמנעים מליצור סביבכם כל סוג של ויכוח או חיכוך מיותר. נצמדים לטוב ומשתדלים לא להיגרר להיעדרם של דברים שבאמת חסרים לכם. אתם מחליטים להכין לימונדה מכל מצב חמוץ של אי שביעות רצון.


מאזניים
מארחים נפלאים בני המאזניים ואת הכל אתם מבצעים בחיוך ונועם. קיים תדר גדוש הנאה כך מגלה עבורכם הזודיאק. הרבה הצלחה בעבודה וביחסים בכלל. המראה החיצוני שלכם ימשוך תשומת לב מיוחדת, תספורת אחרת או שינוי סגנון לבוש. 

עקרב
הבריאות מעט רופפת, כמוה גם סבלנותכם. ישנו תדר המלמד על צורך להתרחק ולהתבודד. מאחר ואין זה מטבעכם, כולם יסלחו לכם אם תאפשרו לעצמכם לנוח. צפו לשינויים של הרגע האחרון בכל מה שאומר אירוח והתארחות. 

קשת
עבודה חדשה בפתח והתרגשות בבטן באופן אחר. הרגשה שהפעם מתמזל מזלכם ועליתם על הגל שכה ייחלתם לעלות עליו. בסביבות יומהולדתכם תתכן פגישה רומנטית. שקטה בתדריה אמנם, אך מבטיחה המשכיות יציבה.

גדי
הקרובים יחממו את ליבכם. הדאגה, האכפתיות והפינוק שתחוו בתקופה זו יפצו על בעיה בריאותית שהתעוררה לאחרונה בפרט באזור הבטן והקיבה. קנאה מיותרת עלולה להתעורר אצלכם. זכרו שהדשא של השכן אינו ירוק יותר.

דלי
מה רוצים מכם? נראה שברקע ישנם הרבה אי הבנות תקשורתיות. דברים עלולים לצאת מהקשרם ואיתם גם הרצון מכם להתגונן או להצטדק. נסיעה ספונטנית תתברר כפתרון מושלם למצב.

דגים
הימנעו מעצבות חריגה, הרי אינכם יודעים לשאת אי הבנות וכשאינכם בוטחים ברגש שלא יושב טוב עם השכל, הביטחון בדרך הפעולה נחלש. אלא שאל לכם לשכוח שהאינטואיציה שלכם בריאה. השתמשו בלב אך התייעצו בשכל. הזוגיות מתעתעת.  


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש