אורתופדיה - מחלת הסוכרת

מאת: שחר קדוש ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/11/2019 18:34 ● מה נשמע 627
חולי הסוכרת מחלת הסוכרת גורמת למצב הנקרא היפרגליקמיה - רמת גלוקוז גבוהה בדם. אחת הבעיות הגדולות של חולי סוכרת היא הצורך לאזן את רמת הסוכר ולדאוג שלא יהיו בעודף ומצד שני לדאוג גם לא להיות בחוסר של סוכר.
אורתופדיה - מחלת הסוכרת

 

טור אורתופדיה


חולי הסוכרת  מחלת הסוכרת גורמת למצב הנקרא היפרגליקמיה - רמת גלוקוז גבוהה בדם. אחת הבעיות הגדולות של חולי סוכרת היא הצורך לאזן את רמת הסוכר ולדאוג שלא יהיו בעודף ומצד שני לדאוג גם לא להיות בחוסר של סוכר.
שמירה על רמת סוכר תקינה הוכחה במחקרים רבים כיעילה באופן משמעותי במניעת סיבוכי הסוכרת. הסיבוכים מתחילים להופיע לאחר כ-10 שנים מזמן התחלת המחלה, כתלות באיזון הסוכר שהושג בשנים האלה כלומר, ככל שרמת הסוכר תישמר יותר מאוזנת, כך גם הסיכון לסיבוכי סכרת יקטן.
בין היתר, חולי הסוכרת מתמודדים עם בעיות בכף הרגל כתוצאה מאספקת דם נמוכה המובילה לירידה בכמות החמצן המגיע לכפות הרגליים.  כתוצאה מכך, קיים סיכון להיווצרות פצעים, בצקות, וזיהומים, במקרים מסוימים אפילו נמק או קטיעה.   הטיפול הנכון לשמירה על כפות רגליים סכרתיות מדרסים בהתאמה אישית לכף רגל סכרתית העשויים מחומרים מיוחדים המחליפים את רקמות  השומן הדלילות בכף רגל סכרתית, בשילוב עם גרביים לסכרתיים ונעליים רחבות עם תפרים חיצוניים בלבד! בנוסף ישנו קרם קצף סכרתי העוזר לריכוך מקסימלי ומעודד יצירת תאי עור חדשים ובריאים. *באישור איגוד הסוכרת.      במכונים אורתופדיים מורשים ומקצועיים, ניתן לקבל ייעוץ מקצועי נקודתי לבעיה, בהמשך להנחיות רופא המטפל כמובן באם ישנן, ולקבל פתרונות להקלה על הבעיות וכמובן המנעות מהדרדרות מהירה.
אל תתפשרו. התייעצו עם מומחים. בואו להיות בריאים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת