עורך דין פיני חגג

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/11/2019 19:34 ● ערב ערב 2942
כשמקצועיות, ידע וניסיון מתחברים עם אנושיות, הבנה ורצון עז ללכת לקראת הלקוח מתחברים – אתם יודעים שהגעתם לעורך הדין הנכון
עורך דין פיני חגג

הכירו את עו"ד פיני חגג, אילתי מאז ומתמיד, איש מקסים ומאיר פנים ועורך דין לעילא ולעילא. עו"ד חגג למד את לימודי עריכת הדין במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן והתמחה בתחום דיני המשפחה והמקרקעין אצל אחותו – עו"ד יפעת חגג, ובתחומים האזרחי, המסחרי והחברות: דיני חברות ותאגידים – התמחה אצל שותפו של עו"ד אלמוג נוריאל.

 

 

אצל עו"ד חגג תוכלו לטפל בנושאים מנושאים שונים:

 

דיני משפחה 


הסכם ממון, אחד ההסכמים החשובים ביותר שראוי שבני הזוג יחתמו עליו שכן הוא עשוי לקבוע את עתידם הכלכלי במקרה של פרידה, גירושין או פטירה. 

משרדו של עו"ד חגג עוסק בסיום קשר הנישואין ותוצאותיו – גירושים על כל הנובע מכך.

 

צוואות וירושות

 

טיפול בכל סוגי הצוואות והירושות, במסגרת זו: מימוש צוואה, הגנה עליה או התנגדות אליה ופסילתה, מימוש ירושות. בקשות לצו ירושה, טיפול בעיזבונות. המשרד מתמחה גם בעריכת צוואות למניעת עוגמת נפש בזמן קיומן.


תאונות דרכים


עו"ד פיני גג מטפל בתביעות של נפגעי תאונות דרכים, במטרה למקסם את הפיצוי לנפגע מחברת הביטוח, זאת בעקבות ידע ונסיון רב בתחום. 


מקרקעין

 

 הסכמי מוכר, שכירות ופינוי מושכר – כאשר הופר חוזה שכירות ואין מנוס מלתבוע לפינוי דייר.

 

נזיקין  

 

"ישנה שורה של מצבים שבהם נגרם נזק לאדם, בין לגופו ובין לרכושו, ובגין הנזק מבקש אותו אדם פיצוי מהמזיק: תאונות (כגון תאונות דרכים, תאונות עבודה), רשלנות (כגון: רשלנות רפואית), תקיפה, לשון הרע, מטרד (כגון: רעש, זיהום אוויר) ועוד" (מתוך ויקיפדיה).

 

דיני עבודה


זהו מערך חוקים המסדירים את יחסי העבודה שבין עובד למעביד. כאשר היחסים עולים על שרטון, יוצא והמועסק חל מקופח. לתביעות בנושא יש השפעות רבות על המועסק, שלעיתים סבור שיכול להתמודד איתן בעצמו. עו"ד פיני חגג ממליץ לפנות לייעוץ ולסיוע משפטי מכיוון שעורך הדין לענייני דיני עבודה רואה את התמונה בצורה נרחבת ויכול לסייע רבות למועסק. משרד עו"ד פיני חגג מתמחה גם בתביעות מול ביטוח לאומי וגם במקרי תאונות עבודה.

עו"ד פיני חגג , אלפון: 08-6340087, 08-6174949,
נייד: 050-7100236, פקס: 08-6175959,
כתובת: מרכז חנויות הדקל, רחוב ברנע 463. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש