כיצד לוקחים הלוואה בתנאים הכי טובים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/11/2019 08:18 ● ערב ערב 2942
אם אתם נמצאים במינוס גבוה תקופה ארוכה, או שאתם צריכים כסף ללימודים, עבודות השיפוץ שנדחו לאורך תקופה ארוכה ועוד. כדי שתבררו את סוגי ההלוואות שעומדות בפניכם ותבחרו את ההלוואה שהכי מתאימה לצרכים האישים שלכם וכוללת ריבית נמוכה ותנאי החזר נוחים וגמישים לאורך תקופה ארוכה.
כיצד לוקחים הלוואה בתנאים הכי טובים?

 

מהי האופציה הראשונה שכדאי לכם לנסות אותה?

 

אחת האופציות הראשונות שכדאי לכם לשקול בטרם פניה לגופים חוץ בנקאים, זה לפנות לבנק שבו מתנהל החשבון שלכם. מאחר שהבנק שכלם מכיר אתכם במשך שנים כלקוחותיו הנאמנים, הוא עשוי לתת לכם הלוואה בתנאי החזר נוחים ובריבית נמוכה וברוב המקרים גם לא תצטרכו ערבים או בטחונות על מנת לקבל את ההלוואה שאתם צריכים. לכן המקום הראשון שאתם חייבים לנסות זה הבנק, אם תקבלו מהבנק סירוב תוכלו ללכת לבנקים אחרים שאין לכם חשבון ולבקש מהם, ואם הם גם יסרבו תוכלו לפנות לחברות האשראי שכוללות את ויזה כאל, ישראכרט ולאומי קארד וכן להשוואות ביניהן ובין מה שהן מציעות ובסופו של דבר להחליט איזו חברה אתם רוצים ללכת או לפנות לחברות פיננסיות או חברות ביטוח שונות.

 

איך ניתן לקבל הלוואה בתנאים הכי טובים?

 

על מנת לקבל הלוואה בתנאים טובים שמתאימים לכם, חשוב לנסות את כל האפיקים הקיימים עבורכם. האפיק הראשון הוא הבנק. בבנק תוכלו לקבל את הריבית הנמוכה ביותר ביחס לחברות חוץ בנקאיות אחרות ואף תנאי החזר נוחים ופריסת תשלומים שנעה בין שלוש לחמש שנים. במידה שאתם מקבלים סירוב מהבנק זה לא סוף העולם תמיד תוכלו לפנות לחברות חוץ בנקאיות כמו: חברות האשראי, חברות פיננסיות, חברות ביטוח, קרנות שונות ועוד אשר ישמחו לעמיד לרשותכם הלוואות במגוון מסלולים. אך קחו בחשבון שהריבית שתשלמו תהיה יותר גבוהה מהבנק , כך שתשלומי ההחזר שלכם יהיו גבוהים מדי חודש. אך שמדובר על אופציה אחרונה שעומדת עבורכם, היא עדיפה מאשר לא לקבל כלל הלוואה.

 

מה חשוב שתשימו לב על מנת לקבל הלוואה בתנאים הכי טובים?

 

על מנת לקבל הלוואה בתנאים טובים חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:

אחוז הריבית- בדקו ברמה מקומות מהו אחוז הריבית הנמוך ביותר. ככל שהריבית שתשלמו תהיה נמוכה כך תשלומי ההחזר יהיו נמוכים ותוכלו לעמוד בהם מבלי להיכנס לריבית פיגורים.

תשלומי ההחזר ההלוואה- ככל שתנאי ההחזר יכללו פריסה גדולה של מספר התשלומים, כך תוכלו לעמוד בהחזר תשלומי ההלוואה מדי חודש.

תקופה ההחזרה- ככל שתקופת ההחזר תהיה ארוכה יותר כך תשלומי ההחזר יהיו נמוכים יותר ותוכלו לעמוד בהם מבלי שתשלומים יחזרו בחזרה.

כמו כן , חשוב שהגוף שאתם לוקחים ממנו את ההלוואה יהיה מוכר בשוק, על מנת שלא תגיעו למצב שבו לקחתם הלוואה מהשוק האפור ללא ידיעתכם. תמיד בדקו האם הגוף שמציע לכם ההלוואה הוא גוף מוכר או לא, אם הוא לא מוכר לכם התרחקו ממנו ואל תיקחו ממנו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש