מכירת רכבים באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/11/2019 08:36 ● ערב ערב 2942
שנת 2020 מתקרבת ומגוון רחב של דגמי רכבים חדשים עומדים לכבוש את כבישי ארצנו. כל משפחה בוחרת היום את הרכב על פי: מאפייני בטיחות, כמות מושבים, גודל הרכב, ביצועי הרכב, האבזור המפנק ואף העיצוב החדשני. כדאי לזכור שגם הדגמים הישנים יותר, עדיין מוצעים במחירים טובים לא פחות. אילו מבין רכבים היו שיאני המכירות בישראל השנה?
מכירת רכבים באילת

 

טויוטה קורולה

 

הרכב הנפוץ ביותר  שאתם עומדים לראות נוסע לצדכם בכביש בשנה הקרובה הוא המודל החדש של טויוטה קורולה. מודל זה הצליח לעבור אפילו את היונדאי איוניק שהיתה השיאנית של שנה שעברה. הוא מציע כיום גם רכבי בנזין רגילים וגם רכבים עם הנעה היברידית לנסיעות בחיסכון משמעותי מאילת למרכז ולצפון הארץ. הרכב כולל כחלק מהמפרט מערכת בטיחות מתקדמת הכוללת בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ואפילו זיהוי תמרורי דרך.

 

הרכבים הקטנים והחסכוניים

 

שני רכבים נוספים שולטים בקטגורית הרכבים העירוניים הנוחים והחסכוניים. הראשון הוא מודל הi10 של יונדאי והשני הוא מודל קיה פיקנטו. שתי המכוניות הקטנטנות התגאו במכירה של מעט יותר מששת אלפי יחידות השנה. עבור האילתים מדובר ברכב במחיר נוח יחסית, עלות אחזקה נמוכה ובטיחות מרבית. בניגוד למכוניות הסופר הקומפקטיות, הרכבים המשפחתיים הקטנים יחסית עדיין מתאימים גם למשפחות עם שניים עד שלושה ילדים ומומלצים גם כרכב נוסף במשפחה.

 

שיאניות רכבי הפנאי והקרוס אובר

 

קניית רכבים בקטגורית הפנאי השנה משאירה לנו מגוון רחב של אפשרויות שכל אחת מהן הייתה מבוקשת בסוכנויות הרכב. כיום רכבי הקרוסאובר והמיני קרוסאובר נמכרים במחירים לא גבוהים מהרבה מהמכוניות המשפחתיות ומאפשרים לנהגים רבים להגשים חלום.

הרכב הנפוץ ביותר שנמכר בקטגוריה זו הוא הקיה נירו שנמכרו ממנו השנה עד יוני כמעט חמשת אלפים יחידות. אחריו נמצאת טויוטה C-HR ממנה נמכרו כשלושת אלפים יחידות. רכבי המיני קרוסאובר מעניקים את החוויה הנפלאה של נסיעה ברכב בעל אחיזת שטח טובה המתאים גם לנסיעות במדבר שטוח יחסית מבלי להתפשר על המהירות והעוצמה של הרכבים בנסיעות בכביש עירוני.

קטגוריות קרוסאובר בגדלים בינוניים מציגה מאבק צמוד יחסית בין יונדאי טוסון לבין קיה ספורטאז'. שתיהן נמכרו בשיעור של כמעט חמשת אלפים רכבים בחציון הראשון של  2019. קטגוריות המחיר בדרך כלל יהיו גבוהות יותר – אך ההשקעה מצדיקה את עצמה. שני הרכבים מציגים עיצובים נוחים עם אבזור בטיחות גבוה. לא בכדי, אם נבחן את מכירות בארה"ב לרכבי ה-SUV הללו נגלה כי מדובר באחת הקטגוריות הנמכרות ביותר.

מי שזקוק למעט יותר מרחב בתוך הרכב או רוצה להסיע בעת ובעונה אחת שישה ילדים, יכול ליהנות מהקרוסאוברים הגדולים יחסית המציעים שבעה מושבים. בקטגוריה זו שולטת ביד רמה מיצובישי אאוטלנדר עם כ-3,800 מכירות בחצי השנה הראשונה ואחריה הסקודה קודיאק עם כ-2,700 מכירות.

 

מכירות הרכבים בסוף השנה ובתחילה – כיצד תזכו למחירים נוחים במיוחד ולמימון בהתאמה אישית?

 

סוף השנה, במיוחד חודשים נובמבר דצמבר מאפשרים ליבואני הרכב לנקות מחסנים ולהציע את הרכבים במחיר טוב יותר. ההנחה הזו אף גדולה יותר כאשר פונים לחברות הליסינג והשכרת הרכב המאפשרות להתחדש ברכב חדש כמעט לחלוטין במחיר מציאה מבלי שתשלמו את ההפרש הכואב של רכב חדש לחלוטין.

כיום, מי שמעוניין לרכוש את הרכב לשימוש פרטי או לעבודה, יכול ליהנות מתנאי מימון מיוחדים מבלי לקחת הלוואה לצורך קניית רכב מהבנק. החברות מציעות את אותם תנאי מימון בלי לפגוע באובליגו או במסגרת הבנקאים שלכם ולשלם בתנאי מימון נוחים במיוחד. כל לקוח זוכה לבניה של חבילת מימון מותאמת ליכולת הכלכלית ולהכנסה החודשית על מנת שתוכלו לצאת מסוכנות הרכב עם רכב חדש בתנאים המתאימים לכם.

רכבים רבים מוצעים כיום גם במסגרת תוכניות טרייד אין. במקום לחפש קונה פרטי לרכב הישן שלכם אתם יכולים להגיע לחברה ולקבל הצעה לקיזוז חלק מסכום הרכישה של הרכב החדש. בנוסף, אם תרצו בעתיד לשדרג את הרכב, תוכלו ליהנות בחלק מהחברות ממאפיין משתלם במיוחד. התחייבות לרכישה של רכב בעוד מספר שנים על מנת שתוכלו להמשיך ולנסוע ברכב חדש ללא תקלות.

רוצים להיפרד מהרכב הנוכחי שלכם או לרכוש רכב נוסף לבית? כיום, רכישת רכב באילת מאפשרת לקבל תנאי תשלום אטרקטיביים ושירות בלתי מתפשר בסניף המקומי של "קל אוטו".


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש