סדרות סרטים שאסור לפספס

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/11/2019 08:30 ● ערב ערב 2942
מתלבטים בין מספר סדרות סרטים לבינג' ארוך ומהנה בסוף השבוע? מחפשים סרטים איכותיים ומומלצים כדי לבלות בערב עם בני הזוג או עם חברים? מחפשים סרטים מוכרים שאסור לפספס ושטרם צפיתם בהם?
סדרות סרטים שאסור לפספס

אם אתם מחפשים סדרות של סרטים מומלצים שחובה לראות, כדאי לכם לצפות בתכנים הבאים:

 

 הסנדק (God Father)

 

בשנת 1972 יצא לאקרנים הסרט "הסנדק", בבימויו של פרנסיס פורד קופולה. זהו ללא ספק אחד מסרטי הפשע הטובים וגם המשפיעים ביותר בכל הזמנים, הסרט הראשון מגולל את סיפורה של משפחת קורליאונה, אחת מ-5 משפחות הפשע ששלטו במאפיה הסיציליאנית בניו יורק בתקופת מלחמת העולם ה-II ולאחריה.

הסרט מתאר את המאבקים בין משפחות הפשע באותה תקופה, זהו סרט רווי מתח ופשיעה הכולל סחיטה באיומים, אלימות, שליטה בתחום ההימורים והסמים, קשרים אסורים עם בכירי המשטרה והשלטון ומאבקים קשים על שליטה בעולם הפשע באותה התקופה.

ב-1974 יצר סרט המשך בשם "הסנדק 2", הסרט זכה להצלחה כבירה בכל העולם ונחשב אף הוא ליצירת מופת קולנועית עליה לומדים בקורסים ובמגמת קולנוע. הסרט מתאר את חייו של מייקל – הדון החדש במשפחת הפשע, ומידי פעם מבליחה דמותו של ויטו קוריליאונה, אביו של מייקל.

"הסנדק 3" יצא לאקרנים כ-16 שנים אחרי הסנדק 2, בסרט ההמשך עוקבים אחרי עלילותיו של מייקל, ובסרט השתתפו השחקנים הבולטים מהסרטים הראשונים. אין כמו ערב חורפי מול סדרת סרטי הסנדק כדי ליהנות מסרטים איכותיים וקלאסיים ומקולנוע במיטבו.

 

הנוסע השמיני

 

"הנוסע השמיני", באנגלית Alien, הוא סרט מדע בדיוני ואימה שיצא לאקרנים בשנת 1979. הסרט הראשון בוים על ידי רידלי סקוט והשתתפו בו שחקנים מעולים כמו סיגורני ויבר, ג'ון הרט וטום סקריט. הסרט הראשון בסדרה שזכתה לפרסים רבים מתחיל על סיפון ספינת חלל בשם נוסטרומו, צוות הסיפון מתמודד עם חייזר אלים ותוקפני ולאחר שזה הורג את אנשי הצוות רק הקצינה נותרת בחיים ומצליחה להשמיד אותו בגבורה.

ההצלחה המדהימה של הסרט הראשון בסדרת "הנוסע השמיני" הובילה לשלושה סרטי המשך ולעוד 3 סרטי פריקוול. זו סדרת סרטים מומלצת שכדאי לצפות בה בבינג' ארוך עם כל המשפחה והחברים, במיוחד עכשיו בעונה הקרה.

 

חניבעל

 

אם אינכם מכירים עדיין את דמותו של חניבעל לקטר הקניבל, כדאי לכם לצפות בסדרת סרטי "חניבעל" וליהנות מהדמות הבדיונית אך המרתקת של הרוצח הסדרתי המפורסם ביותר בקולנוע. ישנם חמישה סרטים בסדרת "חניבעל", הסרט הראשון נקרא "צייד אדם", הסרט השני ומעוטר פרסי האוסקר נקרא "שתיקת הכבשים" ובהמשך יצאו לאקרנים סרטי ההמשך הנקראים "חניבעל" (2001), "דרקון אדום" (2002) ו"חניבעל: מקור הרוע" (2007).

 

המסור

 

אם אתם אוהבים סרטי אימה איכותיים כדאי לכם לתכנן בינג' של סדרת סרטי "המסור" (באנגלית – SAW). הסרט ראשון יצא לאקרנים בשנת 2004 בביומו של ג'יימס ואן, ולמרות תגובות שליליות מצד המבקרים הסרט זכה להצלחה כבירה בקולנוע והפך לאחד מסרטי האימה הרווחיים ביותר. נכון להיום ישנם 8 סרטי "המסור" ואתם יכולים ליהנות מסדרת סרטי אימה משובחת ומבינג' מותח ומפחיד בסוף השבוע הקרוב.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש