טיולי רייזרים באילת ובערבה - עכשיו יותר מתמיד!!!

מאת: אביבה דקל ● 27/11/2019 09:54 ● ערב ערב 2943
הסתיו הוא ללא ויכוח הזמן הטוב ביותר לטיולי רייזרים באילת ובסביבתה, שכן מזג האוויר כעת אידיאלי לטיולי שטח, ואם אתם מגיעים לאילת, אנחנו ממליצים לא להחמיץ את טיולי השטח של 'רייזרים בחווה', המעמידים לרשותכם רייזרים - מדגם ATV & RZR POLARIS
טיולי רייזרים באילת ובערבה - עכשיו יותר מתמיד!!!

צילום: אנטוני אלקובי

בחרו מתוך מגוון מסלולי טיול שביניהם טיולים הנמשכים החל משעה ועד ארבע שעות, או אם אתם מעדיפים, תוכלו לשכור גם רייזר ליום שלם והתחילו לבלות. בין האתרים שבהם תוכלו לבקר בטיולי הרייזרים תוכלו לבחור במסלול כמו נחל שלמה, נחל רחבעם, גבול מצרים, עין נטפים, הר יואש, הר שלמה, האגם הנעלם ועוד.

׳רייזרים בחווה׳ היא המקום היחיד באילת להשכרת רכבי שטח איכותיים מסוג POLARIS. רייזרים אלו הם 
רכבי שטח מעולים בהם ארבעה מקומות ישיבה, ובטרקטורונים - שני מקומות ישיבה. רכבים אלה הם 
רכבי שטח נוחים, איכותיים ובטיחותיים. מותקנים בהם בלמים ומתלים באיכות מהדרגה הראשונה, המנוע שלהם הוא מנוע עוצמתי הנוסע בשטח הררי בצורה מושלמת, וחוויית הנסיעה ברייזר מסוג זה היא כמו נסיעה ברכב פרטי  מבלי להרגיש במהמורות. סיורי ה'רייזרים בחווה' מכוונים לטיולי משפחות עם ילדים או למבוגרים המעוניינים לצאת לטיול חווייתי מיוחד ומהנה בשמורות שמסביב לאילת. היציאה לטיולים היא מרחבת 'רויאל פארק׳ או מ'חוות הגמלים'. לחילופין אפשר לתאם יציאה ממקום אחר, כמו למשל פארק תמנע, מצפה רמון ועוד.

 

 

מאז אוגוסט 2019, יש הנהלה חדשה לחברת 'רייזרים בחווה', והעומד ברא'שה הוא אנטוני אלקובי שרוצה לפתח אפשרויות לאירועים ולטיולים מיוחדים לעסקים ולחברות וגם לזוגות. זה לא מכבר השיקה החברה מסלול חדש ומיוחד המיועד לזוגות הרומנטיים חובבי האקסטרים -  להצעות נישואין, לטיולי שקיעה, לטיולי זריחה או לחלופין לימי הולדת. המסלול החדש כולל: 45 דקות נסיעה עצמית ברייזר עם מדריך מלווה ברייזר צמוד עד לאזור מאהל מבודד בהרים, שם יחכו לנוסעים אנשי צוות המעסים המקצועיים, אשר יכבדו אתכם במשקאות קלים וינעימו את זמנכם באווירה מדברית מרגיעה ובמסאז׳ מפנק, ולאחר מכן יחזירו אתכם בנסיעת שטח חזרה למתחם ׳רייזרים בחווה׳. חווייה יוצאת דופן זאת מוצעת כעת ללקוחות האילתים במחיר השקה מיוחד של  500 ₪ לאדם - חוויה מומלצת הכוללת מסלול של שעתיים הכולל טיול שטח, פירות, שתיה ומסאז'.

הטיולים שמאורגנים  על ידי 'רייזרים בחווה' נעשים בנהיגה עצמית. כל אדם מעל גיל 21 המחזיק ברישיון רכב, רשאי לנהוג ברייזר בכפוף להצגת רישיון נהיגה בתוקף. ניתן להחליף נהגים באמצע הסיור. בכל רכב יכולים לשבת ארבעה נוסעים כשאחד מהם נוהג.

 

 

בנוסף לרייזרים, ניתן לשכור ב'רייזרים בחווה' טרקטורונים וגם אופנועי שטח - בשיתוף פעולה עם חברה נוספת. כולם יכולים להגיע ולשכור אחד מרכבים אלה על  בסיס שעתי. המזמינים מראש ייהנו מהנחה משמעותית.

כל טיול מלווה על ידי מדריך הנוסע ברכב נפרד. מסלול הטיולים עובר בתוך שמורות טבע, תוך הקפדה שלא לפגוע בשמורה. 'רייזרים בחווה' מתפארים בכך שהם מעסיקים את המדריכים הטובים באילת, כולם בעלי ניסיון רב בתחום ומכירים היטב את השטח. מדי פעם עוצרים את הסיור לצורך קבלת הסברים ולמטרת תצפיות, נהנים מהנוף ופוגשים את בעלי החיים שבשטח - יעלים, שועלים, נחשים, תנים ועוד.
הפסקות האוכל והשתייה במהלך הטיול תלויות בסוג הטיול שבחרתם. בכל טיול מוגשים למטיילים משקאות קלים ומים קרים ואפשר להזמין כאמור טיול החל משעה ועד ארבע שעות. ניתן להזמין טיול ליום שלם ואז להזמין ארוחות בהתאם: ארוחות בוקר, חטיפים ולקבוצות מאורגנות ומשפחות -  אפשר להכין מנגל על האש. ארוחות עושים רק במקומות מורשים תוך שמירה על הטבע והסביבה.

 

 

ב'רייזרים בחווה' יתאימו ויארגנו עבורכם כל סוג טיול שתבחרו. יש טיולי יום הולדת לכל הגילאים, החל מגיל חמש, יש טיולים רומנטיים עם מאסז׳ לזוגות, טיולי בר מצווה - עם אפשרות להקמת אוהלים ודי. ג׳יי ובר ממש באמצע המדבר, חתונות, ויש  טיולים לקבוצות, טיולי מנהלים, טיולי גיבוש - כל טיול שחלמתם עליו, 'רייזרים בחווה' יהפכו למציאות. לטיולים מסוג זה יש כמובן מחירים מיוחדים.

אז למה אתם מחכים? הזמינו טיול, התעטפו בבגדים נוחים, נעלו נעלים סגורות, הצטיידו במשקפי שמש ובכובע, קחו משהו להתעטף בו אם יפתיע אתכם מזג אוויר קר מהרגיל לעונה, צאו לטיול עם 'רייזרים בחווה' והתחילו ליהנות!

ליצירת קשר עם 'רייזרים בחווה'
טלפון: 'רויאל פארק', נייד – 0532233063.
דואר אלקטרוני:
שעות הפעילות - א'-ה' 09:00-17:00.
שישי - 09:00, עד שעה לפני כניסת שבת.
שבת - סגור.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש