מתי עורך דין לענייני צבא הוא האדם שאליו כדאי לך לפנות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/12/2019 10:39 ● ערב ערב 2943
לא לכל אחד מאתנו מתאים להיות חלק מהמסגרת הצבאית, אך החוק במדינה קובע בצורה חד משמעית שכולנו, ללא יוצא מן הכלל, צריכים לשרת בצבא. עם זאת, חוסר ההתאמה למסגרת מוביל לא פעם לכך שחיילים עוברים על החוק, בין אם הם עושים זאת ביודעין ובין אם לא
מתי עורך דין לענייני צבא הוא האדם שאליו כדאי לך לפנות?

לכן, אם גם אתה עברת על החוק ואתה תוהה מה עליך לעשות זאת, כדאי שתדעו שעורך דין מקצועי לענייני צבא הוא הכתובת הנכונה. עורך דין לענייני צבא מכיר היטב את החוקים בצבא, מה שאומר שהוא יוכל לעזור לך בשלל מקרים. זה לא משנה אם מדובר על עריקות, על הפקרת נשק או שאתה עומד לדין על משהו חמור פי כמה. מה שבטוח זה שעם עורך הדין המתאים תוכל לדאוג לעצמך בצורה הטובה ביותר שיש.

 

כיצד לבחור עורך דין לענייני צבא?

 

פעמים רבות הקושי הוא לא להחליט האם נרצה להתייעץ עם עורך דין מקצועי לענייני צבא, אלא איך לבחור אותו. לכן בהחלט אפשר להבין אותך אם גם אתה תוהה לגבי העניין הזה, כי זה בהחלט נכון לומר שעוה"ד שלך לענייני צבא שאליו תפנה ישפיע רבות על מהלך הדברים. לכן רצוי לבחור רק עורך דין לענייני צבא:

 

  • שמגיע עם ניסיון עשיר במיוחד
  • שיש לו ידע רב בתחום
  • שיוכל לסייע לך בדרך מקצועית
  • שיהיה זמין עבורך תמיד

 

בנוסף, אם תוכל לעשות מספר בירורים אונליין ולראות שבחרת באמת עורך דין עם המלצות, זה רצוי. אתה כבר לא חייב להכיר אישית חיילים שקיבלו סיוע ושירות מאותו עו"ד, כי אונליין אפשר למצוא המלצות לגבי כל איש מקצוע. לכן, אם תוכל לקרוא מספר פרטים אודות עוה"ד שאליו אתה חושב לפנות זה רצוי, א למה אתה מחכה?

 

האם שירותיו של עו"ד צבאי עולים הרבה?

 

אם אתה חייל סדיר, סביר להניח שאתה לא מרוויח הרבה כסף, מה שמעורר את השאלה: איך תוכל לממן את שירותיו של עוה"ד שאליו אתה פונה? כדאי לדעת שהרבה פעמים הצבא עצמו יעמיד לרשותך עו"ד מטעמו ללא כל עלות, אך לא בטוח שמדובר על עו"ד מספיק מנוסה ומקצועי. לכן בהחלט יש מקום לפנות לכמה עורכי דין ולברר כמה הם יכולים לגבות עבור השירות שבו אתה מעוניין. אומנם אתה לא חייב לבחור עורך דין לענייני צבא שגובה סכומים מופקעים, אך מצד שני, גם לא בטוח שכדאי לפנות לעו"ד מסוים רק כי המחירים אצלו נוחים יותר. שווה לבדוק את הדברים, להשוות ולראות שאתה בוחר את השילוב הנכון בין איש מקצוע שתוכל לסמוך עליו ובין שירות אמין, מקצועי ולא יקר מידי. פעמים רבות עוה"ד יוכל להוציא אותך אפילו ממצב שנראה חמור ביותר ולכן לא כדאי לדחות את הפניה לאיש מקצוע כזה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש