מתחם ביתילי אילת - מגוון פתרונות לריהוט ועיצוב הבית

מאת: אביבה דקל ● 4/12/2019 18:11 ● מה נשמע 629
בימים אלה מתקיימת במתחם 'ביתילי' מכירת סוף שנה, בה תוכלו ליהנות מהנחות ענק על פריטים נבחרים ● זו הזדמנות מצויינת למי שמתכנן לשדרג את הבית, לרכוש מותגי על במחירים נוחים ● אבל גם אם פספסתם את מכירת סוף השנה, אתם תמיד מוזמנים להגיע למתחם 'ביתילי', ליהנות מהמגוון הרחב של המוצרים, מהשירות האדיב והמקצועי של עובדי המתחם וממבצעים מתחלפים
מתחם ביתילי אילת -  מגוון פתרונות לריהוט ועיצוב הבית

צילומים: שחר אבו

 

מתחם 'ביתילי' אילת הוא מתחם המאגד תחתיו ארבעה מותגי על: "ביתילי",  "URBAN"אגם ארונות הזזה" ו-"כרמל שטיחים". במתחם תוכלו למצוא מגוון פתרונות לעיצוב וריהוט הבית מבית מותגי על אלו.

 

 

מה במתחם:

 

  • "ביתילי"-  הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום עיצוב הבית , מציעה מגוון רחב של רהיטים מעוצבים: ספות, פינות אוכל, מיטות ואביזרי נוי המיוצרים ברובם במפעלי הרשת ברחבי הארץ, וגם מותגי יבוא מאיטליה הולנד ועוד. אחד היתרונות של הרשת הוא שהיא מאפשרת ללקוח לעצב את הריהוט בהתאמה אישית ולפי טעמו החל מבחירת בדי הריפוד, סוג הספוג, המידות והסגנון. בנוסף לרהיטים תוכלו למצוא כאן תחת המותג "ביתילי" גם מגוון ענק של סגנונות ופתרונות תאורה, חלקם מיוצרים בארץ וחלקם מיובאים.
  • "אגם ארונות הזזה" - במתחם "ביתילי" אילת תמצאו גם את חנות המפעל של "אגם ארונות הזזה", שהיא החברה המובילה בישראל בעיצוב, ייצור ושיווק של ארונות הזזה, ארונות קיר וחדרי ארונות והיא  היחידה הנותנת עשר שנות אחריות על מוצריה ומאפשרת ללקוח לעצב את הארונות לפי טעמו וצרכיו – החל מבחירת סוג העץ, הצבע, חלוקה פנימית של הארונות, תליה ועוד.
  • "URBAN" חברה המתמחה בעיצוב בית במחירי LOW COST.  המותג "אורבן" מאופיין בעיצוב צעיר ומודרני בהתאם לטרנדים השולטים בשוק ומציע מגוון רחב של פתרונות עיצוב במחירים לכל כיס.
  • "כרמל שטיחים"- הוא מפעל לייצור שטיחים המוביל בתחומו בארץ. המפעל מייצר פרקטים, גרניט פורצלן, דשא סינטטי, טפטים ועוד. את כל מוצריו תוכלו למצוא במתחם "ביתילי" אילת.

מדיניות התשלום במתחם "ביתילי" נוחה ביותר - ניתן לרכוש את כל המוצרים בעד 36 תשלומים נוחים בכרטיס אשראי.

במתחם "ביתילי" עובדים יומם ולילה כדי לקלוט עוד מותגי על ולהמשיך לתת לאילתים מענה רחב לכל פתרונות עיצוב וריהוט הבית במקום אחד. כבר בעתיד הקרוב תוכלו ליהנות מעוד מותגי על עליהם תוכלו להתעדכן בעמוד הפייסבוק של המתחם: "מתחם ביתילי אילת" ובעמוד האינסטגרם: betili.group.Eilat"

כתובת: האורגים 4. אזור תעשייה אילת.
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00,  
שישי וערבי חג 09:00-14:00
טלפון: 08-8690445


חדשות אילת - ערב ערב באילת