נשיקות - מדור החברה של אילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 4/12/2019 18:37 ● מה נשמע 629
מדור החברה של אילת ● פרסום תמונות במדור אינו כרוך בתשלום ● חפשו אותנו בפייסבוק: ערב ערב באילת ותוכלו לתייג עצמכם בכיף ● צלמים : רוני מויאל, חיים דוד , אייל רבינוביץ'
נשיקות - מדור החברה של אילת

 

אימוץ שכזה

 

שרונה ומורדי אוחנה, הבעלים של המותג 'פרפל', החליטו השנה, לראשונה, לאמץ את קבוצת הילדות בכדורסל, שנקראות מעכשיו הפועל פרפל אילת- דור העתיד של קבוצת הנערות בעיר, שישחקו השנה בליגה הבית ספרית. השבוע הם קפצו לבקר את הבנות באחד האימונים ורשמו התלהבות שיא ממה שראו. שרונה סיפרה לבנות על נחישות וכוח רצון כדרך להצלחה, מורדי חיזק את הבנות בדיבורים על לא להרים ידיים גם כשקשה וכולם התחבקו עם כולם. נשיקות מריח כאן תחילתו של רומן ארוך ומוצלח. שאפו.

 

שמים את המספרים בצד

 

רואה החשבון גיא מלר וצוות משרדו יצא לכמה שעות של כייף וגיבוש מחוץ למשרד ונהנו מבריכה מהממת וכייפית במלון 'קלאב הוטל' ומפינוקים בריאים שזרמו אליהם.

 

מאסטרית בבילוי

 

מסעדת 'הקאריבו' מארחת  ידוענים רבים. לאחרונה פגשנו במקום גם את ונסה, זוכת עונת 'מאסטר שף' האחרונה, שהגיעה לבקר בעיר והתארחה במקום במסגרת ליין מסיבות שנות ה-80 אותו מפעיל אריק זנתי. תפס אותה לתמונה משותפת גם צלמנו הכוכב המשוטט אייל רבינוביץ.

 

התערוכה השנתית

 

בשבוע שעבר התקיימה תערוכת כלי עבודה של מיטב החברות המובילות בשוק, על ידי 'המחסן למקצוע'.  בתערוכה הוצגו כלי עבודה מהחברות הטובות בתחומן תוך מתן ייעוץ מקצועי שניתן על ידי נציגי החברות. הלקוחות נהנו מיופי של מבצעים, ממחירים מיוחדים על המוצרים ו...אה הייתה גם בירה חופשי חופשי ומלא נשנושים כמיטב המסורת ואפילו פינות סתלבט.

 

יום חג לאוהבי המתוק

 

"אם אין להם לחם שיאכלו עוגות!" - זהו הציטוט המפורסם ביותר על עוגות שמיוחס למלכה הצרפתית מארי אנטואנט איי שם במאה ה-18. ליד הקפה של הבוקר, כקינוח אחרי ארוחה טובה או סתם כנשנוש מפנק – פרוסת עוגה יכולה להמתיק את היום ולשמח את הלב. אז איפה העוגה? לרגל יום העוגה הבינלאומי שחל בשבוע שעבר, רשת מלונות 'פתאל' ציינה בענק, תרתי משמע, את היום הזה. שישה מלונות מהרשת נענו לאתגר של יום העוגה הבינלאומי והפעם היה זה אתגר מתוק במיוחד בו נאפו עוגות ממדינות שונות. בין המלונות שלקחו חלק באתגר: מלון 'לאונרדו פלאזה אילת', 'לאונרדו פלאזה' טבריה, 'לאונרדו פלאזה' ים המלח, 'לאונרדו פלאזה' ירושלים, 'לאונרדו פריוילג'' אילת ו'לאונרדו קלאב' ים המלח. תצוגת העוגות אם תהיתם התקיימה באילת. המתמודדים חיממו את התנורים וגייסו את כל הסוכר שהם רק יכלו למצוא כדי להיות המלון שינצח את האתגר.

 

המרוקיאדה

 

ערב מרוקאי הוא בהחלט אחד מהערבים המשמחים ביותר שיש. על כן אין פלא שהחליט מי שהחליט על קיום המרוקיאדה בשנים האחרונות. האירוע האחרון התקיים בשבוע שעבר במלון 'ליאונרדו' וזהו ללא ספק אחד מהאירועים הגדולים בארץ. בין אלה שהופיעו בפני האורחים הרבים: הכוכב הענק בנימין בוזגלו ולהקתו, הפייטן משה לוק ולהקתו,  זמר מלך מרוקו מייק קרוצ'י ולהקתו, אומן השירה הערבית סמי קרוצ'י ולהקתו, חפלה מרוקאית עם סימו לוי ולהקתו, הזמר מרסל צרפתי, מופע נוסטלגי עם האומן אליאס אספניולי, הזמר ז'קי בן אבו ומערכונים קורעים מצחוק עם בבר הבדרן.

 

שמח בטיילת

 

במסגרת האירועים אותם מפיק תאגיד התיירות לתושבי העיר ואורחיה, התקיימה בשבת האחרונה בטיילת ההופעה של הקוסם ונערת הגומי - הצגה המשלבת תיאטרון, קרקס ומופע קסמים. מופע מצחיק וסוחף בשיתוף הקהל. הקהל הגיע בהמוניו, צחק והשתתף. היה מוי כייף.

 

הפורט על הגיטרה

 

אלכס, הבעלים של 'סטודיו מקס' שמע על משלוח גיטרות של מרטין שנחתו ב'מיוזיק דיפו' והתחדש בגיטרת מיטרים משגעת. מברוק.

 

למידה בהנאה

 

בנות כיתת האולפנה נהנות מלמידה מתמדת. מי שאחראית על כל הטוב הזה מטעם העירייה היא אמירה אדרי ומטעם האולפנה- מקסימה גולן. בזכות שתיהן נרקמה חבורת נשים שלומדות ונהנות.

 

עוד רגע מצויין של אילת!

 

בסוף השבוע האחרון התקיים המרתון המדברי זו השנה ה-9 ברציפות. מי שזכה ללוות מקרוב את 400 הרצים מ-37 מדינות שונות היה סגן ראש העיר מתן בארי.  בעקבות האירוע גדשו אלפים את רחובות העיר והקנו לה אווירה של שיא הקיץ. מבחינתו של מתן בארי רגע השיא היה כשהוא זכה להעניק גביע ליוליק שוימר, אילתי משלנו, שנוגע כבר בעשור השביעי לחייו, ועדיין סיים את המקצה שלו במקום ה-2!

 

מגלגלים על המסלול

 

כמיטב המסורת של הכדורים המתגלגלים, התקיימה בשבוע שעבר הליגה למקומות העבודה  על הפרקט של באולינג אילת.  כ-11 קבוצות ממקומות עבודה שונים ברחבי העיר לקחו חלק בטורניר ביניהם נציגי בית החולים 'יוספטל', כיבוי אש, מכס, מס הכנסה, מקורות ועוד. בגביע הליגה זכתה קבוצת עירייה ב'. במקום השני חברת החשמל שזכו גם בגביע ההתמדה. את הליגה סיימו במקום הראשון חברת החשמל, במקום השני עירייה ב' ובמקום השלישי מקורות.

 

עוגה עם הרב אהבה

 

במסגרת יום העוגה הבינלאומי אותו ציינו ברשת פתאל היה מי שחשב על המשפחות הנזקקות בעיר וקרא לחיים זהבי, האיש והלב של אילת, כדי שיגיע וישמח את המשפחות עם עוגות מדהימות כמו העוגה הזו במשקל של 70 ק"ג אותה חיים התבקש לחלק על ידי ריקי פרץ פדידה, השף קונדיטורית של 'ליאונרדו פלז'ה' ולשמח משפחות רבות.

 

The winter is coming

 

במלון 'לגונה' מרשת 'ישרוטל' החליטו לפתוח את עונת החורף עם פינוק מיוחד לעובדים ופתחו עמדה מתוקה וחורפית במיוחד ממנה נהנו כל העובדים. ללא ספק הקרמבו היה אחד מהפריטים המבוקשים על השולחן.

 

מקפיד על הלוק

 

לא משנה כמה עבודה וכמה לחץ יש, אילן ארמה, מנהל האחזקה הרשתי של רשת 'ישרוטל' לא מוותר על ענייני הפריזורה לפחות פעם בשלושה שבועות. לאחרונה הוא שוב הגיע למתחם היופי של 'צנזורה' וזכה לטיפול VIP מידיו של מעצב השיער צביקה זריהן.

 

מלכת הכושר חוגגת

 

מזל טוב לכוהנת הכושר טלי פיפסון, העובדת גם בחנות המותגים  של המעצבת אורלי גולן בטיילת מלון 'לגונה'. טלי חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה, וכמיטב המסורת פתחה את הבוקר בהליכה ואימון חגיגי על חוף הים עם שתי החברות הקרובות, משם לארוחת בוקר משפחתית ב'עוגה צ'אגה' וקינחה ביציאה עם החברות הקרובות למסעדה טובה ובילוי שכולו פאן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש