איך בוחרים חנות פרחים איכותית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/12/2019 10:39 ● ערב ערב 2944
מעוניינים לשלוח זר פרחים ליקירכם, לא יודעים איך לבחור חנות מבין כל החנויות ואיך לבחור את הזר הנכון שישמח את האוהבים עליכם וישאיר עליהם רושם טוב? כמה טיפים יעילים וקצרים בכתבה שלפניכם.
איך בוחרים חנות פרחים איכותית

אם אתם אוהבים ללכת על בטוח ולהפתיע במתנה יפה לכבוד יום הולדת, מתנת לידה או כל אירוע אחר, בחירה במשלוחי פרחים תהיה הבחירה הקלאסית והנכונה ביותר עבורכם. כולם אוהבים פרחים. המראה הססגוני, הריחות הנעימים והשלווה שהם מקנים גורמים לפרחים להיות הבחירה האולטימטיבית כמתנה לכל אירוע. יש חנויות פרחים רבות וכל אחת מציעה אינספור אפשרויות לבחירה של פרחים. איך יודעים מאיפה להזמין, באיזו חנות פרחים איכותית לבחור ואיזה זר לבחור שיהלום מספיק את האירוע ואולי גם לא יהיה מוגזם מידי.

 

ככה בוחרים בחנות פרחים איכותית:

 

  • חישבו עליהם ולא עליכם – לרובנו רשה להיכנס לראש של השני כשבוחרים מתנה, אולם כמו במתנות רגילות גם כשאנחנו בוחרים פרחים עבור מישהו עלינו לבחור זרי פרחים ליולדת או זרי פרחים לימי הולדת על פי מי שמקבל אותם. אם הם שקטים ורגישים ייתכן שיעדיפו זר פסטורלי וסולידי, אם הם נמרצים וססגוניים ייתכן והם ישמחו יותר לקבל זר גדול מאוד וצבעוני במיוחד.
  • לאן ומתי שולחים – נשים רבות מקבלות זרי פרחים לחדר הלידה, זאת מחווה מקסימה מרגשת אך כשהיולדת צריכה לעזוב את בית היולדות הזר רק יכביד עליה והזר המושקע עלול להישאר בפח של בית החולים על אף ההשקעה הרבה. חשוב לראות לאן שולחים את הפרחים ובאיזה שעה הם יתקבלו.
  • איכות הפרחים – בין אם זה זר לכלה או עציצים למשרד, חשוב לבחור חנות פרחים שידועה בסטנדרטים המחמירים שלה. רק חנות שמפקידה על דרגת טריות גבוהה במיוחד ותחלופה קבועה של פרחים תדאג שהזר שאתם רוכשים יחזיק את הזמן המקסימלי, והלקוחות שלהם לא יקבלו זר עייף שמיצה את מלוא הפוטנציאל שלו.
  • אל תשכחו את הלב – כשם שהכנסתם יד לכיס להזמנה של משלוחי פרחים, הכניסו גם את הלב לפרחים, חישבו היטב איך אתם מכירים טובה למי שאתם שולחים לו, כתבו ברכה יפה, ברכה שנוגעת ללב ומחממת את הלב. זאת הזדמנות נפלאה לבטא את עצמכם מבלי להתבייש. אל תתקמצנו במילים.

הקפידו לעקוב אחרי כל הטיפים בעת ההזמנה ותקבלו את התוצאה המושלמת ביותר.

מחפשים חנות פרחים בפריסה ארצית שתיתן לכם את המענה הטוב ביותר?
פרחי עירית - חנות מובחרת למשלוחי פרחים במחירים מיוחדים. אנו מזמינים אתכם לבצע הזמנת משלוחי פרחים אונליין באתר פרחי עירית בכתובת:
https://www.irit-flowers.co.il/ או ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר 3706*.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש