אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 11/12/2019 09:33 ● ערב ערב 2945
טיפ לילידי השבוע - הכוכב וונוס שמביא איתו צורך בהתחדשות כלכלית יימצא השבוע בבית הכספים שלכם ויגרום לכך שתהייה לכם אפשרות לבסס את המצב הכלכלי שלכם ולחזקו בייעוץ מקצועי .
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

טלה

 

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית המקושר עם תפיסת העולם שלכם ולכן נראה שאתם עוברים אירועים שונים שגורמים לכם להבין את החיים שונה ממה שהבנתם עד כה ולכן גם גובה מכם מחיר רגשי. בנוסף, כוכב כמו סטורן שגורם לכם להיות רציניים במה שאתם עושים ובעזרת כוכבים כמו וונוס שאחראי על יחסים ויופיטר שמביא הזדמנויות, כל אלה יחד מעידים שאתם בפני התחלות חדשות.   

 

שור

 

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם ולכן זהו זמן מצוין לבדוק האם אתם נמצאים במקסימום היכולת שלכם לעשייה בהתאם לציפיות שלכם מעצמכם, כיוון שנראה שלקרובים לכם לא תמיד ברורה עובדה זו והם דורשים מכם לתת מעבר ליכולותיכם. הכספים שאתם כל כך מצפים להם, עדיין מתעכבים ולא מתקבלים ולכן זה הזמן לבדוק ולהפעיל את הרזרבות הכספיות שלכם.

 

תאומים

 

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ביניכם לבין עצמכם ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים אותם, אך באותה ההזדמנות עליכם לוודא שאלה שאתם באים לבקש את עצתם מסכימים לכך, כי ייתכן והם מאוכזבים מכם בגלל שלא מילאתם את הציפיות שהיו להם מכם.

 

סרטן

 

אלה ימים עמוסים עבורכם בגלל העובדה שהשמש בשמיים וגם כוכב התקשורת מרקורי נמצאים בבית העבודה שלכם ואתם נאלצים לעבוד מעבר לכוחותיכם ויהיה זה הזמן הנכון לקחת פסק זמן קטן עבורכם ולבדוק מיהם הפרטנרים המתאימים לכם כדי לחולל ביחד איתם את המהפך שהייתם מעוניינים בו בחיים המקצועיים וגם האישיים. בכל מקרה, את מירב ההשקעה שלכם מומלץ לכוון לתחום יחסי האנוש והגיבוש בעבודה.

 

אריה

 

כוכב וונוס שמביא איתו הקלה ושמחה במערכות יחסים וכספים נמצא אצלכם בבית העבודה ולכן נראה שהשבוע אתם עובדים יותר מתמיד בכל הנוגע לגיבוש ומיצוב עצמכם במקום שאתם מרגישים שאתם רוצים להיות בו. לעומת זאת במשפחה הקרובה שלכם ייתכנו ימים של חוסר סבלנות שבהם תרגישו שאתם נותנים מעבר ליכולות שלכם ועובדה זו מעמיסה על מערכת העצבים שלכם, עד כדי התפרצויות משמעותיות.  

 

בתולה

 

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושבאופן טבעי החשבתם אותם כקרובים לכם מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תצטרכו להתעמת כמה וכמה פעמים עם מעגל זה, עד אשר תגיעו לתוצאות המצופות לפי דעתכם. נסו לבלות זמן איכות עם צעירים מכם , הם זקוקים לכם.

 

מאזניים

 

בתקופה הקרובה חיי המשפחה שלכם עומדים להשתנות כתוצאה מהעובדה שכוכבים משמעותיים כמו סטורן ופלוטו כבר משפיעים עליכם בדרך של מהפך ולקיחת אחריות על בני המשפחה. השינויים נעשו ברובם וכתוצאה מכך, אתם הם אלה שכולם רוצים להיות במחיצתכם. יש לכם כריזמה טבעית ואתם חייבים להפעיל אותה כאשר אתם רוצים להגיע לשלב של קצירת ההישגים שלכם.  

 

עקרב

 

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור כוכב מארס שמביא אנרגיה טובה ועשייה במזל שלכם, כיוון שאתם יכולים למצות את מקסימום השפעת הכוכב , גם בגלל העובדה שמארס הינו השליט המשני שלכם ונותן לכם יכולת, אנרגיה ועוצמה לפעול למען מטרות. אתם מבינים בתקופה זו את החיים בדרך שונה לחלוטין ממה שהבנתם עד היום ולכן אתם פתוחים לקבל הזדמנויות ולצמוח מתוך השינוי.

 

קשת

 

אתם המזל שעוברים את אחת התקופות היותר קשות של חייכם מבחינה כלכלית בגלל העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים ומביא אתכם למחשבות והרהורים כיצד עליכם לפעול על מנת לא ליפול כלכלית . זה גם הזמן שלכם לנקות שאריות העבר מחייכם שחוסמות אתכם מלהתפתח כראוי. ולמרות הקושי, כדאי להתעודד כיוון שכוכב השפע יופיטר נכנס אליכם לבית הכספים .

 

גדי

 

אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות גבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות לא הצלחתם לממש אותם. הכוכב יופיטר שמגיע אחת ל12 שנים לבקר במזל, הגיע לבקר החודש גם במזל שלכם למשך שנה וליצור עבורכם הזדמנויות חדשות.   

 

דלי

 

נראה שעד היום חייכם המקצועיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים בחייכם ואולי אפילו לשנות את הכיוון המקצועי שלכם. הכוכב שאחראי על עשייה ושמו מארס, נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לעזור לעצמכם במימוש תוכניותיכם החדשות להצלחה .  

 

דגים

 

נראה שאתם לכודים תחת תפיסת עולם משלכם בעקבות העובדה שהכוכב שלכם נפטון יושב במזל שלכם כבר זמן רב ולא נותן לכם לפעול בצורה חופשית. בשל כך, אתם עלולים לשגות בהחלטות שלכם ולכן חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע מתאימים בכל פעם שאתם מנסים לעשות שינוי. היכולת האינטואיטיבית שלכם לקרוא מצבים תוכל לעזור לכם להבין יותר לעומק מיהם האנשים שאתם יכולים להיעזר בהם.   

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

  


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש