חופשת חנוכה עם הילדים באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/12/2019 12:26 ● ערב ערב 2945
חג האורות עוד מעט כאן ואילו הסופגניות ללא ספק כבר כאן, עושות חשק שהימים יעברו ונרות חנוכה צבעוניים ירצדו וירגשו. כמו כן, ידוע שבין ה24.12 ועד ה 30.12 יש חופש לילדים ועל כן אם גם אתם כבר מתחילים לבחון מהן האפשרויות, אנו באים להציע לכם חופשה באילת. חופשה באילת בחג החנוכה עשויה להוות הזדמנות נפלאה, ולא רק כי באילת מאוד נעים ואף ייתכן שתזכו ללבוש מחדש קצר, אלא גם כי המחירים מאוד זולים, כך שניתן לבחור במלון 5 כוכבים ולשלם מחיר של מלון 3 כוכבים. בנוסף, בחורף יש באילת פחות תיירים, משמע בין היתר זוכים להכיר אילת קצת שונה ויותר רגועה.
חופשת חנוכה עם הילדים באילת

 

יש מה לעשות גם ללא טבילה בים

 

אז מה מחכה לכם בחנוכה 2019 בעיר הנופש האולטימטיבית? אותן אטרקציות שמחכות לתיירים בכול השנה אך גם מספר הפתעות ייחודיות שאורגנו במיוחד לתיירי החג. מבקשים טעימה, ולו בשביל לקבל אישור שקיבלתם החלטה נכונה? ובכן אתם מוזמנים לעבור על הרשימה הבאה, רשימה שבהחלט מתאימה גם כשחוף הים יוצא מהמשוואה:

 

אטרקציות שוות

 

  • מסלולי טיול- לעומת החום הגדול של הקיץ, בחורף הרבה יותר נעים לצאת ולטייל באזור. מכאן שרק צריך לבחור. ניתן להגיע אל פארק תמנע, לקניון האדום, לשמורת הטבע התנכ"י חי-בר, לגן הבוטני, לפארק הצפרות, לתצפית הר יואש ועוד.

 

  • מצפה תת ימי - אחד המקומות שחייבים לבקר בהם בכול פעם מחדש. במקום בריכת כרישים, דגים זוהרים, האכלה של צבי ים ובאופן כללי הצצה מרהיבה לעולם החי שמתחת לפני המים.

 

  • Ice Space - בחוף הצפוני באילת מצוי מקום מפתיע וקריר במיוחד, בו הכול עשוי מקרח, כולל מגלשת קרח שילדים מאוד אוהבים.

 

  • חוות קרוקולוקו - המקום מצוי בדרך לאילת, כך שאם מחפשים מקום עצירה, יעד זה מומלץ ביותר. מדובר בחוות תנינים שמצילה אותם מסכנת הכחדה. במקום מועבר הסבר מקצועי, ניתן ללטף גורי תנינים וכמובן שלהביט בהם מקרוב.

 

  • החלקה על הקרח - אם כבר חורף אז עד הסוף, מרכז ההחלקה על הקרח נחשב מאוד איכותי ומדי פעם מציג הופעה אומנותית - שווה לברר מראש.

 

  • טופ 94 - קר בחוץ? היכנסו למתחם פארק האתגרים ותיהנו מבנג'י, קיר טיפוס, קארטינג ועוד.

 

  • מוזיאון אילת עירי - עוד מקום מקורה שנעים לבלות בו הנו המוזיאון של העיר, בו מוצגים מיצגים מרתקים שמלמדים על ההיסטוריה של העיר. כמו כן, בקרבת מקום תמצאו מזרקות מוזיקליות מרהיבות, שגם הן בהחלט שוות ביקור.

 

נשמע כיף?

 

אז מה מחכה לנו? המון אטרקציות שהורים וילדים אוהבים, כאלו שגם אם קר בחוץ עדיין ניתן לנצל. בנוסף, שלל מבצעים מחכים במלונות, כך שזהו הזמן לנצל אותם. מה עם סופגנייה טעימה? גם כאלו תמצאו בשלל בתי קפה בעיר. כמו כן, אם מבקשים להתחבר למוטיב האור שמסמל את חג החנוכה, מומלץ בוקר אחד להשכים קום ולהגיע לפסגה יפה, ממנה מגיחה הזריחה. שיהיה חג טעים ומהנה בעיר הנופש המרהיבה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש