מתחדשים? מה חשוב לבדוק בקניית טאבלט

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/12/2019 12:31 ● ערב ערב 2945
בעוד לפני חמש עשרה שנים בלבד הם אפילו לא היו קיימים בעולם, כיום טאבלטים נראים כחלק "טבעי" ומתבקש בנוף הביתי והציבורי שלנו – נראה כי לכולם יש לפחות טאבלט אחד מסוג זה או אחר, ומי שלא מחזיק במכשיר שכזה כנראה לפחות ישקול במוקדם או במאוחר לרכוש אחד. ובכן, טאבלט אינה המצאה אשר הפכה נפוצה ופופולארית כל כך ללא סיבה טובה. להיפך – מדובר במכשיר המתגלה משנה לשנה כיעיל ואטרקטיבי יותר מבחינתם של עוד ועוד אנשים, עבור מגוון רחב ביותר של שימושים. האם ומדוע כדאי לרכוש טאבלט חדש ובמידה וכן – למה חשוב שנשים לב?
מתחדשים? מה חשוב לבדוק בקניית טאבלט

 

טווח רחב של שימושים במכשיר קומפקטי ונוח – למה לקנות טאבלט?

 

אחת הסיבות העיקריות להצלחתו המסחררת של הטאבלט כאחד המכשירים הנמכרים ביותר בעולם בעשור האחרון, היא היותו מכשיר רב תכליתי ושימושי, באריזה קטנה, קומפקטית ונוחה לנשיאה. כאשר יצאו הטאבלטים הראשונים, קשה היה לרובנו לדמיין את מגוון השימושים השונים שניתן לבצע במכשיר מסוג זה. הדורות החדשים והמשוכללים כל כך של טאבלטים שיצאו לאור העולם במהלך העשור האחרון מאפשרים לנו לעשות כמעט הכל דרך הטאבלט – לצפות בסרטים וסדרות ולשמוע מוזיקה, לגלוש באינטרנט ולהפעיל מגוון עצום של אפליקציות שונות, לנהל יומני עבודה ולבצע תפקידים מקצועיים רבים ומגוונים דרך הטאבלט –באמת מגוון שימושים עצום ומגוון שאף אחד לא יכול היה להעלות על הדעת רק לפני חמש עשרה שנים.

כל השימושים המגוונים הללו זמינים על גבי מכשיר אשר צורתו ומימדיו הם מיתרונותיו המרכזיים – מדובר למעשה במסך קטן, דק וקל משקל, אותו ניתן לשאת בקלות לכל מקום וכך ליהנות משלל היתרונות והשימושים השונים גם כאשר אנחנו באוטובוס ובמטוס, באזורים מרוחקים בחיק הטבע, במשרד ובחדר הישיבות, ברכב, בשירותים, במיטה שלנו בבית ולמעשה בכל מקום שרק ניתן להעלות על הדעת.

כל השימושים המגוונים הללו בכל מיקום אפשרי- זו, בתמציתיות, הסיבה המרכזית כן לרכוש טאבלט, במידה ועדיין לא עשיתם זאת.

 

זהות היצרן, היקף האחריות ועוד – חשוב לשים לב בעת רכישת טאבלט

 

כאשר אנחנו מחפשים אחר טאבלט חדש לרכישה (על פי רוב מומלץ לרכוש חדש, ולא משומש, שכן הבדלי המחירים לרוב אינם משמעותיים כל כך והיתרונות של מכשיר חדש לחלוטין הם רבים ודומיננטיים), ישנם כמה דברים מרכזיים שחשוב לשים אליהם לב –

הראשון הוא זהות היצרן. כולנו מכירים את האייפד, אך כיום הטאבלטים של אפל אינם בהכרח מעניקים את התמורה הגבוהה ביותר בעבור מחירם. טאבלט של סמסונג, לעומת זאת, יכול להוות אפשרות אטרקטיבית הרבה יותר. סמסונג מציעה מגוון רחב של טאבלטים כיום, אמינים וחזקים אשר ישרתו אתכם נאמנה לאורך זמן, לרוב במחירים אטרקטיביים ביותר ביחס לאלטרנטיבות.

נקודה חשובה נוספת היא האחריות – וודאו כי אתם מקבלים אחריות יצרן או יבואן, ובררו לכמה זמן היא תקפה. הטאבלט עם האחריות המקיפה והארוכה יותר הוא זה שכדאי לשקול לקנות יותר ברצינות.

 

לקטלוג טאבלטים היכנסו לחנות האינטרנטית של רשת אייבורי מחשבים או לחנויות באילת


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש