טויוטה קורולה – הדגמים המובילים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2019 16:26 ● ערב ערב 2945
במשך מספר בלתי מבוטל של שנים, לאורך העשורים האחרונים, הוכרזה טויוטה קורולה כמכונית המשפחתית הנמכרת והפופולארית ביותר בישראל ובעולם כולו. גם בשנים בהן לא לקחה את הבכורה, טיפסה הקורולה לאחד מהמקומות הראשונים ברשימת המכוניות הנמכרות ביותר בעולם.
טויוטה קורולה – הדגמים המובילים

מבחינות רבות, מדובר במכונית המשפחתית האולטימטיבית – דגם הדגל של יצרנית הרכב הגדולה והמצליחה בעולם, המספק חוויית נהיגה בטיחותית, נעימה ויציבה לאורך שנים רבות, עבור המשפחה הממוצעת או כל נהג המעוניין ברכב אמין, איכותי ולא יקר במיוחד. בעוד השם "קורולה" מציין את דגם המכונית המשפחתית המובילה של טויוטה, יצאו במהלך השנים גרסאות רבות ושונות של דגם זה. להלן הגרסאות המובילות שכדאי להכיר כאשר מעוניינים ברכישת קורולה חדשה או יד שנייה –

 

מלכת שוק הרכבים יד שנייה - קורולה קלאסית, פשוטה ויעילה

 

קיימות מספר גרסאות שונות של קורולה מהעשור וחצי האחרונים, המהוות גרסאות פשוטות וקלאסיות של קורולה, ללא יותר מדי פיצ'רים "מפוצצים", אך בהחלט עם רמת האמינות המכאנית חסרת הפשרות של טויוטה, כמו גם רמת בטיחות גבוהה ביותר.

למעשה, הקורולות של השנים האחרונות שולטות במידה ניכרת בשוק של רכבי יד שנייה – במידה ואתם מחפשים אחר רכב משומש כיום, מומלץ להתחיל בבחינת הקורולות הזמינות בשוק, ואלו אינן מעטות כאמור. טויוטה קורולה משומשת עשויה לעלות כמה אלפי שקלים בודדים בלבד יותר מאשר דגמים פופולאריים אחרים הנמכרים תחת אותה קטגוריית או רמת מחירים, אך היתרונות שברכישת קורולה הם רבים ומוכרים לכולם, בראש ובראשונה אותה אמינות מכאנית ובטיחותית אותה הזכרנו.

 

טויוטה קורולה היברידית

 

ממש בשנים האחרונות החלו לצאת לשוק גרסאות של טויוטה קורולה היברידית, ובכך מצרפת טויוטה את דגם הדגל שלה למהפכה ההיברידית שהיא עצמה יצרה ומובילה. טויוטה קורולה החדשה הנמכרת בהמוניה בארץ היא קורולה היברידית, לפחות בחלק ניכר מהמקרים. אין צורך להכביר במילים אודות הנעה היברידית, ונסתפק רק בלציין כי בנוסף ליתרונות הבסיסיים והמהותיים של הקורולה, במקרה זה מקבלים יתרון מהותי נוסף, וזו תצרוכת דלק יעילה מאין כמוה, כמו גם סיוע מסוים לסביבה, הנחנקת תחת עול פליטות הגזים המזהמים שפולטים כלי רכב ( המניע העיקרי של טויוטה בפיתוח ההנעה ההיברידית מלכתחילה...).

 

קורולה המצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה

 

הן בדגמים החדשים לחלוטין והן בדגמי יד שנייה של קורולה ניתן למצוא כיום את מערכת הבטיחות המתקדמת שפותחה בטויוטה – Toyota Safety Sense. מערכת בטיחות זו כוללת פיצ'רים מתקדמים שונים המעלים (עוד יותר) את רמת הבטיחות שמציעה קורולה, דוגמת מערכת התראה על סטייה מנתיב או התקרבות יתר לרכב שלפנינו וכו'.

הגרסאות החדשות יחסית של טויוטה (אך כאמור, גם כאלו הנמכרות בשוק רכבי יד שנייה) המצוידות במערכת בטיחות זו מציעות באמת את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר, וכאשר משלבים זאת יחד עם יתרונותיה המשמעותיים האחרים של הקורולה, מקבלים מבחינות רבות את הרכב האולטימטיבי...

 

להתרשמות ממגוון דגמי טויוטה קורולה ודגמי רכבי יד שניה נוספים גלשו לאתר גלי ליסינג     

 המציעה מגוון פתרונות בתחום הרכב. https://www.galileasing.co.il/


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש