תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 18/12/2019 19:24 ● ערב ערב 2946
טיפ לילידי השבוע הכוכב וונוס, שמביא איתו הבנה על מצבכם הכלכלי, יימצא במשך השבוע הקרוב בבית הכספים שלכם, כך שזה הזמן להיפגש עם אנשים מקצועיים ולתכנן שינויים כלכליים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

קשת

הכוכב יופיטר שמביא שפע והזדמנויות נכנס אליכם לבית הכספים ולכן למרות שאתם המזל שעובר את אחת התקופות היותר קשות של חייכם מבחינה כלכלית, ייתכן מאוד ששילוב כוכבי שכזה עם העובדה שסטורן הכוכב שמביא איתו קשיים, עדיין נמצא אצלכם במקום המקושר עם כספים, יביא אתכם למחשבות והרהורים כיצד עליכם לפעול על מנת לא ליפול כלכלית. המזל הוא שהפעם גם יופיטר מעורב ויביא לכם את חלון ההזדמנויות.  

גדי

מבחינה מנטאלית, אתם עוברים את אחת התקופות היותר מעניינות בחייכם, כיוון שיש לכם הזדמנות אמיתית לשינוי במידה ואתם מעוניינים לפתח את חייכם בכיוונים חדשים. הקשיבו לאינטואיציה הטבעית שלכם והתחברו לתת המודע, כיוון שמשם תקבלו את כל התשובות הנכונות לעשייה. הגיע הזמן שלכם להגיע למקומות הגבוהים אליהם אתם שואפים ועד היום מסיבות שונות, לא הצלחתם לממש אותם.

דלי

נראה שעד היום חייכם האישיים והחברתיים היו מנוהלים בדרך מאוד ברורה או שלפחות ככה חשבתם, והנה עכשיו בעקבות אירועים שונים בחייכם, אתם מתחילים להבין שאתם רוצים עוד הישגים ואולי אפילו לשנות את צורת חייכם. הכוכב שאחראי על עשייה נמצא עכשיו בבית הקריירה שלכם, כך שזה הזמן הנכון לעזור לעצמכם דרך מקום העבודה, במימוש תוכניותיכם החדשות להצלחה.  

דגים

נראה שתפיסת העולם שלכם משתנה בעקבות העובדה שארבעה כוכבים משמעותיים ומעצבי אישיות נמצאים בבית החברה שלכם ובמקום המקושר עם היכולת למנף את עצמכם מבחינה אישיותית. תובנות חדשות יכולות לגרום לכם לתת יותר מעצמכם, גם אם זה עלול להגיע על חשבונכם האישי בשלב הזה. החיים מזמנים לכם שינויים ומומלץ לכם לזרום עם הנסיבות ופחות להיות חשדנים ומחושבים.    

טלה

כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הקריירה שלכם וגורמים לכך שאתם יכולים לפרוץ קדימה דרך קשרים עם חברים שיכולים לעזור לכם בתחום המקצועי ובמידת הצורך אף לעבור שינוי מקצועי משמעותי. זה הזמן לעשות שינוי במידה ואתם חפצים בכך, כיוון ששילוב שני הכוכבים פלוטו שמביא מהפך וסטורן שמביא יכולת לקיחת אחריות, יושבים אצלכם בבית הקריירה לצד יופיטר שמביא את ההזדמנויות לכך.  

 

שור

אתם עסוקים מאוד עם כל מה שקורה בתחום השותפויות בחייכם, בגלל ביקור כוכב העשייה המוכר בשמו מארס במקום זה. ייתכן שתהיו נוחים לכעוס ולהתרגז כאשר תבינו שהדברים לא הולכים כפי שאתם חושבים שזוהי הדרך הנכונה. כספים שאתם מצפים להם לא יגיעו בקצב הרצוי, אך נראה שלאחרונה אתם לא מוכנים להקשיב לאף אחד, אלא חייבים להבין הכל לבד ו'על הבשר' של עצמכם.  

 

תאומים

אתם עדיין נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת, ולכן עובדה זו גורמת לכם לתסכול ולתהייה האם אתם פועלים בכיוון הנכון. אתם נוחים להתרגז ולהגיב באימפולסיביות, כאשר פונים אליכם ועליכם ללמד עצמכם סבלנות. ייתכן וזה הזמן לבקש את עצתם של אחרים שאתם מאוד מעריכים, אך באותה ההזדמנות, עליכם להסביר להם כמה טעיתם שלא ביקשתם בעבר את עזרתם.

 

סרטן

אלה ימים מאוד עמוסים עבורכם בגלל העובדה שארבע כוכבים משמעותיים נמצאים בבית הזוגיות והשותפויות שלכם ומנערים אתכם מכל כיוון. השמש בשמיים מאירה את הצרכים שלכם, יופיטר מביא הזדמנויות לשותפויות נכונות ואילו סטורן מביא צורך במחויבות לצד פלוטו שמביא את השינוי. שילוב מהפכני כזה של כוכבים יכול להביא לכך שאתם מרגישים בצורך בשינוי, אך עדיין הוא לא בשל עבורכם ויש צורך לחכות.

 

 

אריה

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא בבית המשפחה שלכם ומביא איתו צורך להוכיח לקרובים לכם שאתם צודקים ויכולים להסתדר במה שאתם עושים. בשלב זה חשוב לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם האישיות להתקדמות. גם בית העבודה שלכם עמוס בכוכבים שיימצאו אצלכם זמן רב ובמקביל מומלץ לכם לנצל את ההזדמנויות שיופיטר כוכב השפע מביא לכם דרך קידום מקצועי.

 

בתולה

השבוע עומד להיות אינטנסיבי במיוחד בגלל העובדה שאנשים במעגל הראשון של חייכם ושעד היום החשבתם אותם כקרובים מאוד מתחילים לאכזב אתכם ויוצרים אצלכם ניגוד בין התקווה והציפיות למציאות. נראה שבימים הקרובים תאלצו להתעמת כמה וכמה פעמים עם האנשים הקרובים לכם, עד אשר תחושו שאתם מגיעים איתם לאיזון. רגיעה פנימית תגיע אליכם בדרך של יצירה אמנותית.

מאזניים

בתקופה הקרובה החיים האישיים שלכם עומדים להשתנות כתוצאה מהעובדה שכוכב השפע יופיטר הגיע לבקר אצלכם בבית המשפחה הקרובה למשך כל השנה. בני המשפחה יזדקקו לכם יותר ואתם תרגישו שהנה אתם רצויים ברמות שקודם לא הרגשתם כך. כמו כן, ילדים ישמחו את לבכם וייתכן שתמצאו דרך חדשה כיצד להתרועע איתם, בדרך שתקרב אתכם זה לזה.   

עקרב

אתם המזל שיכול בתקופה הזו ליהנות באופן מלא מביקור הכוכב המשפיע עליכם והוא מארס על ידי עשייה של דברים והתחלת מחזוריות חדשה בדרך מהנה. חשוב שתראו את המציאות בעיניים מפוכחות ותחשבו כיצד אתם יכולים לבנות את עצמכם באופן שתוכלו להרגיש מסופקים. במידה ואתם מעוניינים להרגיש שאתם בכיוון הנכון, הרי שההצלחה תגיע בדרך של עשייה.

 

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה

   אסטרולוגית.

 

צילה שיר-אל

יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת

אסטרולוגיה    -     נומרולוגיה  -    טארוט                      

טל: 2248626- 052

 


 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש