פוליסת ביטוח passportcard

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/12/2019 22:38 ● ערב ערב 2946
ביטוח נסיעות לחו"ל הוא האמצעי החשוב והיעיל ביותר המאפשר לתייר הנמצא בחו"ל למנוע מעצמו עגמת נפש ונזקים פיננסיים משמעותיים. זאת, אם במהלך הנסיעה לחו"ל מתרחש אירוע הנמנה עם המצבים שביטוח הנסיעות מתייחס אליהם. מרבית חברות הביטוח, כמו גם חלק מחברות האשראי בישראל
פוליסת ביטוח passportcard

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא האמצעי החשוב והיעיל ביותר המאפשר לתייר הנמצא בחו"ל למנוע מעצמו עגמת נפש ונזקים פיננסיים משמעותיים. זאת, אם במהלך הנסיעה לחו"ל מתרחש אירוע הנמנה עם המצבים שביטוח הנסיעות מתייחס אליהם. מרבית חברות הביטוח, כמו גם חלק מחברות האשראי בישראל, מציעות ללקוחות הנאמנים שלהן ביטוח נסיעות לחו"ל כחלק מסל שירותים או כביטוח נפרד. בדרך כלל, סעיפי הביטוח השונים דומים במהותם ואין שוני ברור בין החברות. עם זאת, יש שוני באופי הביטוח כשמדובר בביטוח למספר ימים לעומת מצבים שבהם הביטוח מורכב יותר. מבין כל סוגי הביטוח הקיימים, פוליסת ביטוח passportcard בולטת במיוחד באיכויות ובגישה השונה שלה לנושא. מהו ביטוח נסיעות לחו"ל? מה היתרונות של פוליסת ביטוח passportcard על פני שאר פוליסות הביטוח מהסוג האמור? כיצד ניתן לרכוש פוליסת ביטוח פספורטכארד בקלות ובמהירות?

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה זה בעצם

 

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הינה פוליסת ביטוח שהמטרה שלה לכסות הוצאות בלתי צפויות שתייר ישראלי השוהה בחו"ל עלול להיתקל בהן. זאת, הן בעקבות אירוע רפואי או בעיה כל שהיא, והו בעקבות גניבה או אבדן ציוד או כבודה שעלול להשפיע על המשך השהייה של המבוטח בחו"ל. כל סוגי הביטוח, לרבות פוליסת ביטוח passportcard, מעניקים למבוטח בעיקר שקט נפשי ויכולת להמשיך את השהייה בחו"ל כמתוכנן, או לכל הפחות לקבל פיצוי נאות במגוון מקרים. פוליסות הביטוח עבור נסיעות לחו"ל מכסות מגוון רחב של מקרים, כאשר רשימת מקרי הביטוח מותאמת לצרכים של המבוטח וממנה גם נגזרת עלות הביטוח, כלומר הפרמיה שתשולם תמורתו. תחום ביטוחי הבריאות התפתח רק בעשורים האחרונים, בעקבות ריבוי מקרים של אבדן או גניבת כבודה, או לחילופין שהייה בחו"ל הכרוכה בסיכונים והדורשת רכישת ביטוח מתאים.

 

passportcard  וכל השאר

 

אף שתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל קיים כאמור מזה כמה עשורים במתכונת המוכרת לנו כיום, כניסתה של passportcard לשוק מהווה משב רוח מרענן. היתרון הגדול של פספורטכארד על פני כל שאר הפוליסות בתחום ביטוח הנסיעות, טמון בעובדה שהמבוטח יכול לקבל לידיו סכום כסף, אם וכאשר ברור שאירע מקרה ביטוח הדורש זאת. לדוגמה – אם נגנבה לו מזוודה המכילה ביגוד ומכשירים אחרים, הוא יוכל לקבל כסף שיאפשר לו לרכוש מוצרים בסיסיים שיאפשרו לו להמשיך את השהייה בחו"ל ולהפיק ממנה את המרב, למרות הגניבה. לחילופין, הוא יוכל לשלם לרופאים ומטפלים שונים, אם וכאשר מתעורר הצורך בכך. אם יש לך עניין לרכוש פוליסת ביטוח passportcard, אתה בהחלט במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כאת ואנשי המקצוע שלנו יסייעו לך לאורך כל הדרך עד לסיום תהליך הרכישה.


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש