צהריים אוכלים בפאדיס!

מאת: אביבה דקל ● 3/1/2020 21:40 ● ערב ערב 2948
צהריים אוכלים ב'פאדיס' ● בגלל האוכל המצויין, האווירה הטובה ומשום שכל אחד בכל גיל, ימצא בתפריט משהו שהוא אוהב לאכול
צהריים אוכלים בפאדיס!

צילומים : רוני בלחסן ויוליה מסלוב

 

שוברים שגרה בארוחת צהריים בפאדיס


בואו לשבור שגרה ב'פאדיס' ולהעביר הפסקת צהריים באווירה שונה ומיוחדת ובמחירים לא יאמנו, שכן בפאדיס – בכל ימות השבוע כלל שבת – נהנים תושבי אילת והערבה מהנחה של 50% על כל תפריט האוכל בין השעות 12:30-17:00.
אוספים את הילדים ממוסדות החינוך? יש לכם הפסקת צהריים במקום העבודה? בואו ל'פאדיס' ומובטח לכם שתיהנו. גם את הארוחה המשפחתית של  שבת  כדאי לחגוג עם המשפחה ב'פאדיס', כאן תיהנו כולכם מארוחת צהריים במחיר מצחיק בלי בישולים, בלי להגיש ולפנות ובלי לשטוף כלים. 'פאדיס' הוא הפאב הוותיק באילת והוא מאכיל משפחות מאז 2007.

 

 

מה בתפריט?


בין המנות המומלצות ב'פאדיס': לאוהבי הבשר - פאדיס בורגר- 250גר' בשר אנטרקוט טחון ממולא בגבינה, או פאי רועים (שפרדס פאי) - פשטידה של פירה תפוחי אדמה ובשר טחון. אם רצונכם להרגיש באירלנד, הזמינו לצד פשטידה זו ויסקי אירי משובח. ויש גם קדירת פירות ים בשמנת שום ויין ועוד מנות רבות שכולן משובחות וטעימות להפליא.


לראות כאן ולהרגיש שם!


אירועי כדורגל או כדורסל תראו ב'פאדיס' בזמן אמיתי על מסכי ענק יחד עם קהל חוגגים אוהבי ספורט כמוכם. הצעקות, הקריאות, הצחוקים והשמחה, שלא לדבר על הבירות והמשקאות האחרים - ממש כמו על מגרשי המשחקים או הפאבים בחו"ל. תוכלו ליהנות באירועי הספורט במרפסת  על המסך הענק, לצד תנורי החימום החדשים שהובאו במיוחד לקהל המעדיף לשבת במרפסת ולהרגיש במגרש. ואם התנורים לא יספיקו, מחכות לכם כאן כירבוליות חמות ומפנקות. ואם גם זה לא מחמם מספיק, תמיד אפשר ליהנות מאותה אווירה ומאותם משחקים המוקרנים על המסכים באולם הפנימי.

 


 הבר העשיר של פאדיס


'פאדיס' הוא לא רק מסעדה אלא גם פאב שבו מגוון של 18 סוגי בירות מחבית ומעל חמישים סוגי בירה בבקבוקים, כשישים סוגי ויסקי ומגוון משקאות אין סופי כמעט – מה שממקם את 'פאדיס' במקום הראשון באילת עם המבחר הגדול ביותר של משקאות אלכוהוליים וסוגי קוקטיילים רבים וטעימים. 
בכל ימות השבוע בין השעות 17:00-19:00 מבצע של 1+1 על כל תפריט הקוקטיילים. 

 

קבלת שבת בפאדיס כבר חגגתם?


קבלת השבת ב'פאדיס' בימי שישי הפכה למסורת מיוחדת – בלווי מוסיקלי של שמעון בקר המלווה את אורחי הפאב האילתים הקבועים המזמרים פה מדי שישי. שימעה של קבלת השבת ב'פאדיס' נפוצה גם בקרב 'צפוניים' רבים, המצטרפים לאילתים לחגוג את כניסת השבת בכל ביקור שלהם בעיר הדרומית.

 

ומה בקומה  העליונה? 


הקומה העליונה של 'פאדיס' עברה שיפוץ מסיבי והיא כעת יותר מתמיד נעימה ומזמינה. באולם הפרטי שחלונותיו משקיפים על מפרץ אילת, כדי שלא תשכחו שאתם באילת ולא באירלנד, בר גדול שסביבו אפשר לשבת לשתות ולנשנש, וגם פינות ישיבה ומסכים לצפייה בשידורי ספורט, וארבעה שולחנות סנוקר גדולים. אילתים אוהבי סנוקר נהנים משעה של משחק חינם באולם הפרטי בהזמנה של החל מ- 60 ₪ בין השעות 17:00-20:00 בהצגת כרטיס תושב אילת. 


אירועים ב'פאדיס' – חגיגה אמיתית!


'פאדיס' הוא המקום בו תוכלו לחגוג כל אירוע – החל מימי הולדת, דרך מסיבות רווקים/רווקות ועד לערבי גיבוש של חברות. באולם הפרטי ניתן לחגוג אירועים של עד ארבעים איש ובשאר חלקי הפאב אפשר לחגוג אירועים של עד מאתיים  איש בתיאום מראש כמובן. 

לקבלת הצעות אטרקטיביות לאירועים במחירים מצחיקים, כולל שתיה, אוכל ואווירה טובה יש ליצור קשר עם יעל בטלפון:  054-3955084.


מיקום : חזית מרכז תיירות מפלס תחתון. טלפון: 08-6370921. 
פתוח: שבעה ימים בשבוע בין השעות 12:00-03:00
אתר :  WWW.PADDIS.CO.IL
התעדכנות במבצעים היכנסו לדף הפייסבוק
 PADDY'S IRISH BAR EILAT


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש