מחכימים בבית לעסקים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 3/1/2020 22:24 ● מה נשמע 633
מאז נפתח הבית לעסקים שמפעיל האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה כחלק מעידוד, פיתוח וקידום העסקים בעיר, נהנים בעלי עסקים ממגוון שירותים משלימים ● לצד תכנית חדשה ללימודי מסחר מקוון אליה נרשמו עשרות בעלי עסקים, סדנה מקצועית כיצד לשווק את העסק והרצאה מרתקת על כיצד לנהל עסק עם הפרעת קשב מהם נהנו כבר בעלי העסקים, הוקם פורום עסקים עירוני המורכב מבעלי עסקים המעוניינים לקחת חלק בעשיה העירונית ולהשפיע
מחכימים בבית לעסקים
יש מי שדואג להם. מפגש של פורום העסקים עם מהנדס העיר

לצד השירותים הפיזיים שמציע הבית לעסקים הממוקם בפארק אמת"ל, ביניהם חללי עבודה משותפים בשימוש חופשי, WIFI חינם, עמדת קפה בשימוש חופשי, לוקרים אישיים, משרדים אישיים וחדרי ישיבות לשימוש בעלי העסקים, עמדות מידע וקהילת עסקים מתפתחת, מקיים הבית לעסקים סדנאות מקצועיות והרצאות מרתקות, שמטרתן לתת כלים לבעלי העסקים במגוון תחומים. 
עוד כחלק מגיוון מקורות התעסוקה ויצירת הזדמנויות נוספות לעסקים, נפתחה החודש לראשונה באילת, תכנית "לינק" ללימודי מסחר מקוון בשיתוף ג'וינט תבת והבית לעסקים של העירייה. בקורס שייארך 7 חודשים ומתקיים אחת לשבוע בימי רביעי, משתתפים 23 משתתפים ביניהם תושבי העיר בגילאים שונים המחפשים תעסוקה נוספת או תעסוקה עיקרית ועסקים השואפים להתפתח ולצמוח לשווקים בינלאומיים. "תכנית "לינק" היא דרך נוספת לגוון את מקורות התעסוקה ולהתגבר על הריחוק הגיאוגרפי. התכנית עונה הן על צורך תעסוקתי והן על צורך עסקי", ציינה מרלן רוזנפלד – מנהלת האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעירייה והוסיפה: "לשותפים היה חשוב להישען על כוחות מקומיים ולכן גם ההנחיה והובלת הקהילה מתבצעים ע"י איש מקצוע מקומי שנבחר בקפידה". 
את התכנית מנחה ומוביל יהודה אזולאי ומרכזת אותה טלי אזולאי מהבית לעסקים. פעולה נוספת שמוביל האגף הוא יצירת פורום עסקים עירוני בו חברים בעלי עסקים שרוצים לשנות ולהשפיע. את הפורום מלווה יועצת עסקית בכירה ומאמנת אישית. בשבוע שעבר התכנס פורום העסקים העירוני זו הפעם השלישית. המפגש כלל שיח והרצאה של מהנדס העיר- אינג' אסף אריכא בנושא תכניות הפיתוח של העיר אילת.  "המפגש עם מהנדס העיר הינו חלק מתוצרי מפגשים קודמים של הפורום. העסקים הם אלה אשר העלו את הצורך  בהבנת והצגת התכניות העתידיות של אילת, וכן בקבלת מענה לסוגיות הנדסיות הנוגעות לעסקים" ציינה מרלן רוזנפלד. הפורום הינו פרי יוזמה משותפת של הבית לעסקים - האגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעיריית אילת ומעוף אילת - הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, משרד הכלכלה. חברי הפורום מתכנסים אחת לחודש לדיון באתגרים ופתרונות לקידום העסקים באילת, כאשר את האג'נדה והדרך קובעים העסקים עצמם.  הגופים השותפים מאחדים כוחות ומשאבים ליישום וקידום הפתרונות. את הפורום מנחה מטעם המעוף - היועצת העסקית גל לוי פרס. 
בכנס שנערך באשכול פיס, בניהול שלוחת חיל האוויר וצוות בית הספר בניהולו של אלדד חיימוביץ', השתתפו גם תלמידי המסלול, אשר ליוו את התלמידים שהגיעו לשמוע ולהתעניין, תמכו וייעצו מתוך ניסיונם האישי. בוגרי המסלול ניהלו את עמדות ההרשמה ואת עמדות ההסברה השונות. במהלך הכנס, שמעו התלמידים הרצאה של מפקדת שלוחת אילת - תאיר אקא, בה הוסבר על מקצועות הלימוד במסלול, על ההתנהלות היום יומית בבית הספר, הטיולים והסיורים ועל השירות הצבאי העתידי. בסוף הכנס נפתחה האפשרות להירשם לשלב הבא בקבלה למסלול - המבחנים המקצועיים שיתקיימו בשבוע הבא (6-7.1). כל מועמד קיבל חומר ונושאים מדויקים לבחינה. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת    

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש