די למטרידים - אילת שירותי הדברה מקצועיים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 8/1/2020 20:08 ● מה נשמע 634
סובלים מחרקים מטרידים? מפשפשי מיטה? בעיית יונים חמורה? נחש חדר אליכם לגינה ואתם אובדי עצות? מהיום יש פיתרון לכל בעיית המזיקים ● חברת 'אילת שירותי הדברה מקצועיים' המתמחה בהדברה תיתן לכם מענה בדיוק בכל אלו ובבעיות נוספות וכשאשר גליל המדביר בשטח, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הכי מקצועיות שיש
די למטרידים - אילת שירותי הדברה מקצועיים
יש על מי לסמוך. אשר גליל

חברת ההדברה 'אילת שירותי הדברה מקצועיים' בניצוחו של המדברי אשר גליל, עוסקת בפתרונות ניטור וטיפול במזיקים, לכידת נחשים ובעלי חיים נוספים וטיפול והרחקה של יונים. רמת השירות, הזמינות והמקצועיות חרוטים על דיגלה והיא מעניקה שירות למוסדות, עסקים ולקוחות פרטיים.
אשר גליל, בעל החברה, הינו מדביר מוסמך ולוכד נחשים מוסמך ועוסק בתחום ההדברה כעשר שנים: "לקוח או לקוחה שנתקלים במזיק כגון חולדה או תיקן או חלילה נחש, דורשים מענה מיידי לכן שמתי דגש על מתן השירות המיידי ללקוחות והזמינות המיידית, אני בהחלט מאמין שכיום אני מנהל את חברת ההדברה המקצועית והטובה ביותר באזור אילת והערבה. אולי אין לנו את הגודל של חברות ההדברה הגדולות, אך זה גם היתרון של החברה, אני מגיע לכל לקוח ולכל אירוע באופן מהיר ודואג לטפל בבעיה במקצועיות רבה. רמת השירות הזו לשמחתי נודעה גם למנהלי בתי המלון אשר כמעט כולם לקחו את השירות שלי בתחום פשפש המיטה, טיפול שבו אני מתמחה והופך אט אט למגפה בעירנו. לא כל מדביר רשאי או מסוגל לבצע את העבודה בה אני מתמחה, לכן רכשתי את הציוד המתקדם בארץ לטיפול בבעייה זו. ברשות החברה רישיונות, היתרים מקצועיים, ביטוחים וכמובן ניסיון רחב בתחום והקפדה על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. בין לקוחותינו הרבים רשת מלונות פתאל, רשת מלונות ישרוטל, מלון דן, מלון אורכידאה, כל קיבוצי הערבה, מסעדות, מפעלי מזון ועסקים רבים באילת והסביבה".

 

יש על מי לסמוך. אשר גליל


לאשר גליל יש אישור מטעם רשות הטבע והגנים ללכידת נחשים מוגנים ועקרבים והחברה משתמשת בציוד לכידה מיוחד לשם כך. החברה מתמחה בטיפולים מיוחדים ומורכבים בתוך שטח אורבני ובשטחים פתוחים כדוגמת הרחקת מטרדי יונים לצמיתות בשיטות מגוונות, תוך הבנת דפוס התנהגותם של בעלי הכנף והקפדה על שמירת איכות הסביבה. התקנת דוקרנים ורשתות למניעת חדירת בעלי כנף, איטום מבנים ושימוש באמצעים מיוחדים למיגור והרחקת התופעה כגון מלכודות מיוחדות מבלי לגרום נזק. מטרתנו: "להשיג הפחתה באוכלוסיית המזיקים לאורך זמן, תוך התחשבות ושמירה על בריאות הציבור ואיכות הסביבה", מדגיש אשר.


אשר גליל - מדביר מוסמך - טלפון להזמנות: 054-25-33-622  
חפשו אותנו בפייסבוק: אילת שירותי הדברה מקצועיים.
Eilat.adbara@gmail.com


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש