כרמי תכשיטים ושעונים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 8/1/2020 20:35 ● מה נשמע 634
מחפשים להתפנק בתכשיט חדש? ואולי שעון? רוצים לפנק מישהו יקר במתנה שלא תישכח לעולם? ● חנות התכשיטים של כרמי בכניסה למרכז שלום היא הכתובת בשבילכם ● ואם לא די במבחר התכשיטים העשיר ובמחירים המפתים, החנות חרטה על דגלה אמינות, יושר, הגינות והתמדה ושירות מעולה
כרמי תכשיטים ושעונים

לפני כשנתיים העביר כרמי את חנות התכשיטים שלו למיקומה החדש בכניסה למרכז שלום. חנות התכשיטים של כרמי שהוקמה בשנת 1982 היא חנות התכשיטים הוותיקה באילת ולמרות שהחליפה מספר פעמים מיקום, האילתים מגיעים אליה בנאמנות לכל מקום בו היא ממוקמת. 
את החנות הראשונה שלו פתח במרכז צייגר הישן ליד בית הקולנוע הראשון של אילת. מאז  עברה החנות  למקומות שונים – למרכז התיירות ואחר כך לקניון מלכת שבא, אבל כרמי תמיד נשאר  נאמן לאילת ולעיסוקו בעולם התכשיטים. כיום הוא כבר שנתיים במיקומו החדש בכניסה למרכז שלום והאילתים הולכים אחריו לכל מקום בו הוא נמצא. 
בחנות החדשה היפה, הלבנה והמוארת שלו מציע כרמי מגוון רחב של תכשיטי זהב ויהלומים  ואבני חן ומבחר גדול של שעונים אופנתיים של החברות המובילות בתחום. המבחר גדול מאד ואין ספק שכל אחד ימצא פה משהו שהוא אוהב, מה גם שהמחירים סבירים. "הדגש בחנות שלי", אומר כרמי, "הוא על מחיר הוגן, שירות אישי וחם ותכשיטים באיכות גבוהה".

 

“כל אחד ימצא כאן מה שהוא אוהב”. כרמי תכשיטים ושעונים

 

עד סוף ינואר מציע כרמי מבצע על מבחר גדול של טבעות אירוסין ונישואים: הנחה של 60% על טבעות  אירוסין מזהב עם יהלומים, הנחה על 50%  על טבעות נישואין.
 

מיקום: שד' התמרים 2 בכניסה למרכז שלום
פתוח: ימים  א'-ה' 10:00-20:00, שישי וערבי חג 10:00-16:00
טלפון: 08-9371030


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש