רהיטי העיר - ריהוט לבית ולמשרד

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 8/1/2020 20:46 ● מה נשמע 634
כל רהיט שעליו חלמתם תוכלו למצוא ב'רהיטי העיר' ● המבחר הענק, האיכות ללא פשרות והמחירים הנמוכים - הם שמושכים את הקהל הרב ● המקום נוח ביותר לאילתים והוא מונגש לנכים – בבית הוכמן במרכז העיר ● אז למה אתם מחכים – בואו להתחדש ב'רהיטי העיר’
רהיטי העיר - ריהוט לבית ולמשרד

ב'רהיטי העיר', חנות ותיקה ומוכרת באילת, מגוון רחב של רהיטים לבית ולמשרד במחירים הטובים ביותר, הכוללים הובלה והרכבה לכל לקוח, כשירות ללא תשלום. מה שעוד מאפיין את רהיטי העיר הוא היותה חנות נעימה וביתית עם רהיטים באיכות גבוהה, שירות מעולה, יחס אישי ומקצועי לכל לקוח, מחירים שווים לכל כיס ומדיניות תשלומים נוחה. 

 

בשבילי רק פולירון


'פולירון' הפך למותג נחשב בשוק הישראלי, המשלב את מיטב הטכנולוגיות, באישור תו התקן האירופאי של איכות הסביבה. 'פולירון' ידועה כחברה הגדולה בישראל לייצור ושיווק מזרנים אורתופדיים. מוצרי 'פולירון' מיוצרים בקיבוץ 'זיקים', המפעל הוקם ב- 1971 ומתמחה בעולם השינה מאז ועד היום. מוצרי 'פולירון' הם באיכות הטובה ביותר, והמחירים שלהם יחסית למותגים אחרים עומדים בכל תחרות. מוצרי 'פולירון' נמכרים ב רהיטי העיר בבלעדיות מאז ומתמיד - מזרנים וכריות אורתופדיות, מיטות מכל הסוגים, כולל מיטות מתכווננות וספות נוער.

 

מבצעים חמים

 

רהיטי העיר – חלום שמתגשם


ברהיטי העיר תוכלו לרכוש כל מה שצריך לבית או למשרד ממיטב החברות המובילות בתחום: סלונים, ספריות, פינות אוכל, חדרי ילדים, חדרי שינה מפנקים, כורסאות ישיבה מפנקות, שיתנו טאץ' עיצובי ויקפיצו את הלוק של הבית, רהיטים למשרד והדור החדש של ארונות עם אפשרות לתכנון אישי (הוספת טלוויזיה ומתקנים נוספים) - עם הובלה והרכבה של המפעל המייצר וכולל 10 שנות אחריות של היצרן ועוד. מגוון המוצרים רחב ביותר והאספקה מהירה. בנוסף לרהיטים שבמקום, יש אפשרות להזמין רהיטים מתוך קטלוגים ולבחור את צבע וסוג הריפוד, כמו גם להתאים מידות לדרישות של כל לקוח לפי צרכיו. בחנות הוותיקה לא נחים לרגע, לקוח מביא לקוח והשמחה רבה. 
רהיטי העיר חרטו על דגלם: נסיון רב שנים, שירות מקצועי, אדיב ומחויך, איכות מוצרים, עמידה בלוח זמנים, הרכבה מדויקת בבית/במשרד הלקוח. 
זה הזמן להגיע ל רהיטי העיר ולתת לאנה ולחיליק לעזור, לייעץ ולסייע לכם בעצה טובה לקראת רכישת רהיט חלומותיכם.
במקום מכינים לכם מבצעים כל הזמן – שווה לעקוב אחר הפרסומים.


כתובת: רחוב מדין 12 מרכז הוכמן, מתחת ל'ערב ערב' באילת. טלפון: 08-6375555, 
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00  שישי וערבי חג.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש