אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 8/1/2020 20:54 ● ערב ערב 2949
טיפ לילידי השבוע - הכוכב האחראי על כספים נמצא אצלכם במקום שמעורר נושא זה אצלכם לחיוב בשבוע הקרוב ומומלץ לכם לנסות למצות אותו עד תומו ולבדוק תוכניות כלכליות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

 

גדי

 

אתם המזל שהכי אנרגטי ופועל בצורה אינטנסיבית יותר מכולם בגלגל המזלות. מצד אחד כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא במזל שלכם ומביא לכם אנרגיה של שמחה והזדמנות. מצד שני מצויים אצלכם גם סטורן הכוכב שלכם האיטי ומעכב וגם פלוטו שרוצה שינויים מרחיקי לכת ולכן ההטבה שלכם תגיע, רק לאחר שתעשו שינוי משמעותי בדרך וסגנון חייכם.

 

דלי

 

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית תת המודע, כך שנראה שבתקופה זו אתם עוברים את מסע חייכם דרך התבוננות פנימית שלעיתים קרובות מביאה אתכם למקומות של חשש וחרדה. הכוכב וונוס שמביא איתו מערכות יחסים נמצא במזל שלכם ומביא לכם ימים של נינוחות עם רצון להתפנק. כל זה יקרה לכם אם תדעו להפנים את מצבכם האישי, הרגשי ותתייחסו אל הכל בהתאם ובעיקר בסלחנות כלפי עצמכם.

 

דגים

 

מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה טובה ומהנה כיוון שכוכב העשייה מפעיל אתכם ואתם יכולים לבצע את המוטל עליכם בצורה יסודית ודינאמית שלא כדרככם הרגילה. מומלץ לכם לא לשתף את רגשותיכם האישיים עם כל אחד ובעיקר להשקיע בדרך של יחסי אנוש וציבור טובים על מנת לרכוש לעצמכם חברים מתאימים שיעזרו לכם בהמשך הדרך ובעיקר חברים שיעזרו לכם להתקדם מבחינה מקצועית.

 

טלה

 

אתם נמצאים בשבוע שהוא פעיל מאוד עבורכם ולמעשה כל התקופה הזו אינטנסיבית ובעיקר בנושאי קריירה. תכיפות זו של אירועים מוצאת חן בעיניכם, אם כי יש לציין שלעיתים מרוב עצים לא רואים את היער ולכן, זוהי תקופה מצוינת עבורכם לנסות להאט קצת קצב ולא לנסות לעשות כמה דברים בבת אחת. יש לכם הזדמנויות רבות ועליכם לא להיות פזיזים, כדי לוודא שאתם עושים את הדבר הנכון.

 

שור

 

הכוכב וונוס שהוא גם הכוכב שלכם נמצא אצלכם בבית הקריירה, לכן תקופה זו טובה לחיזוק ושיווק במובן העסקי שיכול להניב עבורכם עבודה וגם קריירה. יש לכם צורך לנסוע למקומות רחוקים על מנת לנסות את מזלכם במקומות אחרים כיוון שאתם מרגישים חוסר מנוחה במקום שאתם נמצאים. אלה מכם שנולדו בשליש הראשון של המזל חשים בצורך לשבור שגרה ולכן חשוב שתעשו הרבה "חושבים".

 

תאומים

 

אתם עוברים תקופה של התחלות חדשות בכל הקשור לנושאי עבודה וקריירה שלא באזור מגוריכם ונראה שאנשים קרובים שאוהבים אתכם מאמינים ומוכנים להשקיע בכם. מה שמעכב את הצלחתם בתקופה זו היא שכוכב אוראנוס שמביא שינויים, נמצא אצלכם בבית של תת המודע שלכם. בדרך כלל אתם מזל שמאוד אוהב שינויים, אלא שהפעם לשינויים מתלווים פחדים והם אלה שמעכבים אתכם.

 

סרטן

 

מרבית הכוכבים שלכם נמצאים בבית של שותפויות ונראה שאתם מוצפים בתחומי עניין שלא תמיד הם בהכרח שלכם, אך כורח הנסיבות הוא כזה שאתם חייבים להתייחס למה שאומרים לכם האנשים ואפילו לקחת על עצמכם אחריות כדי לעזור גם לאחרים שקרובים אליכם, על מנת לעמוד בציפיות. נפתחות בפניכם תחת לחץ אפשרויות רבות ואתם צריכים להיות זהירים ביחס ליכולת שלכם לשינויים.

 

אריה

 

נושאי זוגיות עולים עכשיו על הפרק ויש לכם רצון עז לשפר ולחזק נושא זה בחייכם. לא תמיד אתם מקבלים כל מה שאתם רוצים ולכן ייתכן שלעיתים אתם יוצאים מתוסכלים מכך שהדרך אינה פנויה כדי למלא את משאלותיכם. לעומת זאת, נושאי עבודה מאוד אינטנסיביים עבורכם ואתם עובדים הרבה מאוד ואולי אפילו יותר ממה שאתם צריכים ולכן חשוב שתשמרו על בריאותכם.

 

בתולה

 

זוהי תקופה מצוינת כדי לחזק את התחום המשפחתי של חייכם ואת כל אלה שנמצאים במעגל הראשון של חייכם. נראה שאתם חסרי סבלנות ולעיתים התגובות שלכם הינן אימפולסיביות עד שהסביבה הקרובה לכם מופתעת מסגנון ההתנהגות שלכם. על מנת להרגיע את עצמכם, מומלץ לכם להשקיע בכל הקשור לפיתוח תחביביכם הישנים וגם החדשים ולנסות לשתף בכך את הקרובים לכם.

 

מאזניים

 

ישנה אינטנסיביות רבה בכל התחום המשפחתי שלכם והרבה התרחשויות שבהן אתם צריכים לפעול ולהראות שאתם במיטבכם. השתדלו לפעול ביישוב הדעת ובצורה מחושבת, כיוון שרואים שפעילות היתר לוקחת מכם את היכולת לפעול בבהירות ובשיקול דעת. אתם עוברים שינויים מאוד משמעותיים בחייכם ולכן זוהי תקופה מבלבלת במקצת, אך אין ספק שאתם בכיוון הנכון.

 

עקרב

 

הכוכב וונוס נמצא אצלכם בבית המשפחה ומביא לכם ימים מאוד נעימים במישור המשפחתי וגם במישור האישי. נראה שאנשים קרובים מחפשים את קרבתכם ועובדה זו מאוד מחמיאה לכם ומרוממת את מצב רוחכם. כמו כן, זה הזמן לטפח ולשדרג את סביבת המגורים שלכם ולעשותה מזמינה יותר, כיוון שבמקום שאתם נמצאים מרבית הזמן, חשוב שתרגישו תחושת שייכות.

 

קשת

 

אתם עוברים שינוי ומהפך בכל התחום הכספי והכלכלי של חייכם. נראה שעד היום חייתם פעמים רבות בתחושה שהכל יכול להסתדר לכם גם אם המצב האישי והכספי קשה. אופטימיות זו טובה במיוחד כיוון שנראה שעכשיו לאט ובטוח דברים יכולים להסתדר עבורכם בדרך שאתם רוצים. יש לכם הזדמנות לקבל כספים ולכן חשוב שתתנהלו איתם בדרך טובה ונבונה.


 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. 
  •  התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש