פיט סטפ פרו - מדרסים ומכון אורטופדי

מאת: אביבה דקל ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 18:24 ● מה נשמע 635
לפני כשנה פתח ערן מזרחי את הסניף של הרשת הארצית PRO STEP FIT במרכז 'חופית', צמוד ל'רב קט', כדי שגם האילתים יוכלו לקבל מענה הולם ומקצועי לבעיות אורטופדיות בלי ההוצאות הכרוכות בנסיעות למרכז
פיט סטפ פרו - מדרסים ומכון אורטופדי

את המקום פתח ערן מזרחי, יליד אילת, שהיה קפטן קבוצת הכדורגל של אילת במשך חמש שנים, והעלה את הקבוצה ליגה. מספר ערן: "ככדורגלן וספורטאי העוסק בספורט, כל חיי למדתי על בשרי עד כמה קשות הפגיעות בגפיים, בגב ובכפות הרגליים. עברתי פציעות רבות, ניתוחים בברכיים, וכל בעיה שטיפלתי בה היתה כרוכה בנסיעות למרכז ובהוצאות כספיות רבות. באחת הפעמים שנסעתי לטיפול אורתופדי, הפנה אותי חבר מעולם הכדורגל לרשת FIT STEP PRO כדי לעשות מדרסים. התרשמתי מהמקצועיות ומשיטות העבודה והחלטתי להקים סניף של הרשת הזו באילת. לא היה פשוט לקבל זיכיון לפתיחת סניף של החברה באילת. למרות שהייתי ספורטאי כל חיי, ולמרות שלמדתי ב'וינגייט', הייתי צריך לעבור השתלמות במשך שנה וחצי במכון אורתופדי באור יהודה ובנוסף לעבור הכשרה ברשת. רק כשעמדתי בכל הקריטריונים קיבלתי את הזיכיון להקים סניף של החברה באילת.

 

"הילוקס ולגוס" - טיפול חדשני ללא ניתוח

 

רשת בפריסה ארצית


FIT STEP PRO  היא רשת ישראלית שלה 50 סניפים בפריסה ארצית וגם סניפים בחו"ל. הרשת  מתמחה בעיקר בייצור מדרסים בהתאמה אישית ובמתן פתרונות אורתופדיים לבעיות גב, רגליים, ידיים, עורף, מרפקים וכו'.
בחנות המרווחת תמצאו אביזרים שונים בעזרתם תוכלו להקל על כאבים בגפיים במקרים של נקעים, שחיקת עצם, קרעים בגידים וברצועות וכאבי גב, כתפים, מרפקים ועוד. עוד תמצאו בחנות: מקלות הליכה, הליכונים, כסאות גלגלים וכל אביזר שיכול לעזור ולהקל עליכם במקרים של פגיעות אורטופדיות וכמובן ערן מחכה לכם בחנות כדי לעזור בעצה מקצועית.  
- בבעיות של הלוקס ואלגוס - HALUX VALGUS  (עיוות מפרק הבוהן), יעניקו לכם טיפול שיעזור לעכב את התפתחות הבעיה בעזרת מכשיר חדש  וגם בעזרת עיסויים.
- מומחיות נוספת של FIT STEP PRO היא טיפול בבעיות של דורבן. אם אתם סובלים מדורבן יעזרו לכם כאן להפטר ממנו.
על מדפים בחנות תמצאו מגוון ענק של נעלי נוחות ונעליים אורתופדיות לנשים ולגברים של כל החברות המובילות בשוק כמו: סקוני, הוקה, בריל קומפורט, טראק, האש פאפיס, איזי ספיריט, בלנסטון, שול, קאט, קרוקס, ניו באלאנס, MBT ועוד.


חדש בחנות: נעלי הוקה ונעלי ברוקס


FIT STEP PRO עובדים עם כל קופות החולים ויש החזרים על מדרסים.
המחירים בחנות נוחים ויש אפשרות לתשלומים.

מיקום: מרכז 'חופית' ליד 'רב קט'.
טלפון בחנות: 072-3937310
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 09:00-20:00,
יום שישי: 09:00-16:00.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש