מכללת יסודות - כי עם הצלחות לא מתווכחים

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 18:28 ● מה נשמע 635
40 שנה של בניית יסודות מקצועיים: שירות + מקצועיות + חדשנות זאת הנוסחה שעזרה למכללת מ.מ.א, היום בשמה החדש 'מכללת יסודות', להפוך למכללה הוותיקה והמקצועית ביותר באילת
מכללת יסודות - כי עם הצלחות לא מתווכחים

 

בשם האמנות


'מכללת יסודות' - מ.מ.א ממשיכה להפתיע, הפעם במסלול ייחודי שאין למצוא בארץ בתחום האומנות. לימודי אומנות ברמה אקדמאית במשך 3 שנים הכולל: רישום, שרטוט, ציור, פיסול, עיצוב ספרים, בניית מודלים ועוד. מהשלב הראשון של החזקת כלי העבודה של האומן ועד לבניית גלריה אישית של הסטודנט. 'מכללת יסודות' מציעה גם מסלול קליל יותר, אבל לא פחות מקצועי, במתכונת של חוג חודשי. ואם מישהו רוצה עזרה בהגשת פרויקט גמר בתחום האדרכילות או סתם לשפר את רמת הביצוע שלו כצייר, עליו רק לתאם שיעור פרטי אחד על אחד.
לאחר שמנכ״ל המכללה בדק בגדולי המכללות בארץ את מסלול האמנות שיש להם, ניתן להגיד בוודאות שהמכללה בנתה באילת מסלול מוצלח שלא קיים בשום מקום אחר בארץ בזכותו של הרב אמן עופר ברזני, האמן אשר מלמד אותך כיצד להסתכל לעומקו של האובייקט אותו הסטודנט מעונין לצייר. ניקח את האובייקט הקשה ביותר לציור- האדם.
לצייר דיוקן של אדם דורש רמת הבנה של אנטומיה, תיאורה, שרטוט, גאומטריה ועוד. וזה רק החלק הפיסי. על האמן להבין את כל הצד הרגשי. מה עובר על אותו אדם, מה מרגיש, האם החיוך אמיתי או לא ועוד. את כל זה ועוד ימצא הסטודנט ב'מכללת יסודות', יחד עם למידת גיאומטריה, עומק תאורה, הצללות, זויות מבט ועוד, מה שיביא אותו לרמת ביצוע מהגבוהות בארץ. עשרות שנות ניסיון של האמן עופר ברזני ועשרות סטודנטים בוגרים שלו מוכיחים זאת. כמו כן העובדה כי ברזני עבד עם גדולי האמנים בארץ, עיצב ויצר עבודות וגלריות מחו״ל ועד לארץ, מעניקים לו ניסיון מעשי עצום.

 

 

ספורט, לא פחות חשוב


חידוש נוסף שמביאה איתה 'מכללת יסודות' מגיע בתחום הספורט:
'מכללת יסודות' הביאה לאילת את אחת מהמכללות המובילות בעולם בתחום הספורט, תנועה ובריאות האדם- 'המכללה האקדמית בוינגייט'. לאחר פתיחה של קורסי מדריכי חדר כושר, מאמן אישי ומאמן עם רצועות, המכללה מציעה את תעודות הספורט הבאות: מדריך שחייה, מדריך אומניות לחימה, מדריך כדור רגל ועוד. הלימודים מוכרים ע״י משרד הספורט, בתעודה של 'המכללה האקדמית וינגייט'. יש מלגות לחיילים, ניתן להשתמש בכספי הפיקדון, ואם כל זה לא מספיק, הרי שניתן לפרוס לתשלומים את כל מסלולי הלימוד ב'מכללת יסודות' ל – 60 תשלומים ללא ריבית וללא עמלה.

 

עוד חידושים שמביאה מכללת יסודות לעיר


- לימודי NLP ברמה בינלאומית, דבר שעד היום לא היה קיים בעיר. הקורס עובד בשיטה שונה ממה שרוב קורסי ה- NLP עובדים. מדובר בפעילות פרקטית, ממוקדת עם תוצאות אמיתיות בחיים כמו שמייטיבה להגדיר זאת בוגרת המרכז ללימודי NLP ברמה בינלאומית תלמידת ד"ר יוסי קדמי - "הכל מוכח ועובד, רק צריך לדעת ללמד נכון NLP".
המבחן היחיד עבורנו הוא מבחן התוצאה במציאות. המרצה מדלן אדרי בעלת ניסיון אדיר: גם מאסטר וטריינר ב- NLP, גם בעלת תואר שני במנהל חינוכי וגם עם 36 שנות ניסיון בחינוך, הוראה וניהול (התחומים החשובים ביותר להבנה על מנת להצליח בשיטת ה – NLP).
- 'מכללת יסודות' ידועה כמכללה היחידה באילת שמכשירה סטודנטים לשוק העבודה בתחום הסייבר וההייטק.
 חטיבת המחשבים של המכללה העובדת משנת 1978, מייצרת מאות בוגרים בשנה במגוון תחומים: 
לימודי גרפיקה, אנימציה מסחרית או תלת מימד, אבטחת מידע, טכנאי פיסי, מנהל רשתות, טכנאי סמארטפונים, צילום מקצועי, בניית אתרים, הכרת המחשב והמשרד הממוחשב ועוד. כמו כן, חטיבת הניהול ופרסום של המכללה ממשיכה להציע את הקורסים הידועים שלה:
ניהול פיננסי, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירה בכירה, שיווק, פרסום, עיצוב, קופירייטר ועוד.

 

 

שירות ומקצועיות לפני הכל


במרוצת 40 שנות פעילותה הוכיחה מכללת יסודות - מ.מ.א שהיא עומדת בתקן השירות והמקצועיות ברמה הגבוה ביותר שיש. היחס האישי מתחיל ממפגש ייעוץ חינמי עם הסטודנט הפוטנציאלי, הכולל שעה של סריקה של כל תחומי הלימודים שיכולים להתאים לסטודנט ועד לפירוט מסלולי לימוד גמישים בין חודש ועד 3 שנים בבוקר או בערב.
מנכ״ל המכללה יהונתן ארוך מבהיר: "התחרות שלנו כמכללה היא מול גוש דן. סטודנטים שלנו צריכים לדעת שהם יכולים לצאת מכאן עם תעודה וניסיון ולמצוא עבודה בדיוק באותה רמה מקצועית כמו כל סטודנט אחר בארץ. לכן לנו יש את הקבוצה הגדולה ביותר למציאת מקום עבודה לבוגרי המכללה. בדרך זו רכשה 'מכללת יסודות' לאורך השנים את אהדתו ואמונו של הקהל האילתי".

המעוניינים להירשם לקורסי 2020 מוזמנים ליצור קשר 
בטלפון 08-6317011
או להיכנס לאתר המכללה לקבלת פרטים נוספים:
www.yessodot.com


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש