המכללה למנהל - למעלה מ-20 שנה של מצוינות ואלפי סטודנטים

מאת: יח"צ ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 18:36 ● מה נשמע 635
כבר שני עשורים שהמכללה למינהל מכשירה אלפי אילתים וסוללת להם את הדרך לקריירה מבטיחה. בואו להכיר את כל מסלולי הלימודים החדשים והמבוקשים שמחכים לכם בסניף הדרומי ביותר של המכללה הוותיקה והמובילה בישראל ויפתחו לכם את הדלת לשוק העבודה!
המכללה למנהל - למעלה מ-20 שנה של מצוינות ואלפי סטודנטים

 

למעלה מ-20 שנה של מצוינות ואלפי סטודנטים שהשתלבו בהצלחה בשוק העבודה - תכירו את הסניף הדרומי ביותר של המכללה למינהל!

 

עד שנת 1999, אילתי שביקש לרכוש מקצוע מבוקש, נאלץ לנדוד ברחבי הארץ בחיפוש אחר מוסדות השכלה גבוהים שיאפשרו לו לסלול את הדרך לשוק העבודה. אלא שצעירים שרק נולדו באותן השנים כבר לא מכירים מציאות כזו. אחת הסיבות המרכזיות לכך הייתה ההחלטה של המכללה למינהל, מהמכללות הוותיקות והמובילות בארץ לפתוח ב-1999 שלוחת לימודים בעיר הדרומית ביותר בישראל. מאז, ובמשך 21 שנים, עברו בשערי המכללה אלפי סטודנטים מקומיים שנהנו מהשכלה מקצועית איכותית מבלי לנדוד הרחק מהעיר שכולנו כל כך אוהבים. 

 


פתיחת שנת הלימודים הנוכחית הייתה מרגשת במיוחד עבור ראשי המכללה למינהל ותושבי אילת. שיתוף פעולה מיוחד שרקמו מנהלי המכללה למינהל בשיתוף עם עיריית אילת, משרד החינוך וחיל הטכנולוגיה והאחזקה של צה"ל, הביא לפתיחתה של כיתת העתודאים הראשונה בעיר. עכשיו, יוכלו בוגרי בתי הספר התיכוניים, ליהנות מלימודי עתודה צבאית, שתאפשר להם להשתלב בתפקידי מפתח בצבא ולאחר מכן בשוק העבודה, ממש כאן באילת. לאור הצלחת הפרויקט ייפתח בשנה הקרובה מסלול נוסף ללימודי "הנדסאי תעשיה וניהול". 


תחומים נוספים שמחכים לכם במכללה ויסללו לכם את הדרך לשוק העבודה הם בנושאי חשבונאות, תחום בו מתמחה ומצטיינת במיוחד המכללה למינהל, וכן קורסי ניהול, תחבורה, מחשבים ועוד, שגם מותאמים לצרכיהם של האילתים, וגם עונים על דרישות שוק העבודה ומאפשרים לבוגרי הלימודים להשתלב בו בהצלחה.
"בסופו של דבר" אומר שאלי מידני, מנהל שלוחת אילת של המכללה למינהל, "הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא ללוות סטודנט מהיום שהוא נכנס בשערי המכללה ועד לטקס הסיום המרגש אליו רבים מבוגרינו מגיעים כבר לאחר שהשתלבו בהצלחה בשוק העבודה, כאן, בעיר שלנו, שאותה כולנו כל כך אוהבים!"

כתובת: חטיבת הנגב 15 צמוד לביה"ס תיכון גולדווטר
טלפון ליצירת קשר : 073-2481976  או חיוג מקוצר 5030*


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש