מרפאת שיניים – ד''ר אלה כץ פייבישבסקי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/1/2020 18:39 ● מה נשמע 635
כאן מתבצעים טיפולי שיניים במקצועיות ועם איכות עבודה בלתי מתפשרות, בשימוש ברפואה אלטרנטיבית מחד, ומאידך - בשיטות המתקדמות ביותר בעזרת המיכשור והחומרים המתקדמים והאיכותיים בשוק - להפחתת חרדות, כאבים והפחתת דרגת הפולשנות ● רפואת שיניים מתקדמת, כבר אמרנו?
מרפאת שיניים – ד''ר אלה כץ פייבישבסקי

החורף כאן, ואני בדרכי לראיין את רופאת השיניים האילתית הוותיקה ד"ר אלה, שלקוחותיה הולכים איתה כבר 30 שנה (עם 96% הצלחה (!) לא מתווכחים), במרפאתה המדהימה והמתקדמת, אותה פתחה לפני כשנתיים. המרפאה עטורת תמונות פרי יצירתה של אלה, צבעי פסטל עדינים, ריח בושם באוויר, פרחים. במרפאת השיניים חדרים רבים, שני חדרי טיפול פעילים, חדר הומאופתיה, שיננית, חדר ישיבות וייעוץ עם הלקוח, חדר בתחום הקוסמטיקה. ד"ר אלה, תושבת אילת מזה 26 שנה, היא פורצת דרך ומאמינה בגישה עדינה ותומכת בלקוחות ומגבה את הטיפול ברפואה טבעית, אותה למדה בכדי לסייע איפה שהרפואה הקונבנציונלית מתקשה לתת פתרון. ולא מן הנמנע, שכאחת אוהבת אדם, וזה עוד לפני הטיפול המקצועי! ישתדלו ד"ר אלה והצוות להעניק שירות ויחס לעילא ולעילא. 


במרפאתה של ד"ר אלה נעשים כל טיפולי השיניים הנחוצים במקצועיות ועם איכות עבודה בלתי מתפשרות, בשיטות שהן הכי מלטפות את הלקוח  – בשימוש ברפואה אלטרנטיבית להרגעה, מוזיקה, הומאופתיה קלאסית ויחד עם זאת - שימוש בשיטות והטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, בעזרת המיכשור והחומרים המתקדמים והאיכותיים בשוק, שילוב השיטות מביא – להפחתת חרדות, כאבים, הפחתת דרגת הפולשנות ועוד. 


ד"ר אלה יסודית ומקפידה על הפרטים הקטנים. אל המקצוע הגיעה מאהבה לעזרה לאנשים וגם מאהבה לאסתטיקה ולאמנות. היא מסתכלת על לקוח במכלול. "הפה הוא איבר אינטימי מאוד, האזור הכי מעוצבב בגוף. פה לא בריא יכול לייצר בעיות גופניות ונפשיות ולהיפך. טיפול שיניים צריך להיות מקצועי ולא פחות מכך - תומך, בכל דרך אפשרית, כדי שהלקוח יצא עם חיוך פיזי אבל גם נפשי. אני חפצה בטובת הלקוח ולכן, למשל, לא מאמינה בלעקור שיניים בכל מחיר, אני אעשה הכל להציל שן, כל שן היא משמעותית", אנושיות זה השם השני של ד"ר אלה.

 

ד”ר אלה יש אל תתייאש!!

צילום: באדיבות מרפאת ד"ר אלה 


מרפאתה של ד"ר אלה מציעה מגוון רחב של טיפולים שגרתיים וכאלה משקמים כמו: השתלות שיניים מורכבות, שיקום פה מלא ברמת אסתטיקה גבוהה, טיפולי חניכיים, חיוך מושלם בעזרת ציפוי שיניים קדמיות בחרסינה – למינייט | כתרי זירקוניה, הלבנת שיניים. כל אלה בעזרת מכשור מתקדם וצוות מקצועי ומנוסה וכאמור בגיבוי רפואה טבעית במידת הצורך.

המרפאה מעניקה תעודת אחריות בכתב על כתרים ושתלים בגמר הטיפול ומאפשרת תנאי תשלום נוחים וגמישים – עד 60 תשלומים שווים עבור עבודות גדולות.


מרפאת שיניים ד"ר אלה פייבישבסקי, טלפון: 08-6375595, כתובת: שדרת התמרים הקניון האדום קומה 3, אילת. חפשו אותה בפייסבוק: מרפאת שיניים דוקטור אלה פייבישבסקי באילת. 


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש