גריל בר אשכרה - הסיפור שמעולם לא סופר

מאת: אביבה דקל ● 15/1/2020 18:52 ● מה נשמע 635
אשכרה - מסעדה, אולם אירועים, קייטרינג, אקספרס ומשלוחים הכל תחת קורת גג אחת ● הסיפור של 'אשכרה' מתחיל בשנת 2012, אז פתחו שני צעירים כריזמתיים בעלי מוחות יצירתיים במיוחד - רועי עמרם, רווק מבוקש ויואב פיטוסי, נשוי ואב לשניים - מסעדת שיפודים קטנה כשרה למהדרין בכניסה לעיר.
גריל בר אשכרה - הסיפור שמעולם לא סופר

אף אחד לא ידע שלשני הבחורים יש  חלום גדול להפוך את המקום שלהם למרכז הסעדה ואירועים, שכל מי שעומד לחגוג אירוע או מתכנן ארוחה חגיגית ירצה לעשות זאת ב'אשכרה'.מהר מאוד הפכה המסעדה, בזכות הבשר המשובח והאווירה המיוחדת, למקום עליה לרגל בקרב האילתים והסלבריטאים המגיעים לאילת שעוצרים לארוחה ב'אשכרה'. ההצלחה של המסעדה גרמה לשניים להרים את הכפפה ולהתחיל בדרכם להגשמת חלומם ולהביא לאילת משהו חדשני שכמותו לא נראה בעיר עדיין. רבים הרימו גבה לשמע התוכניות הגדולות, אבל כנגד כל הסיכויים הצליחו השניים להפוך את המסעדה שלהם לאימפריית הסעדה בה יכול כל אחד למצוא מענה לכל נושא הקשור באוכל ובאירועים.

עם השנים המסעדה גדלה ועוצבה בטוב טעם בסגנון מודרני ועדכני, בהשקעה לא מבוטלת, ובירידה לפרטים בכל שלב של התכנון. כך הפך המחסן הגדול שהיה צמוד למסעדה לאולם אירועים מעוצב ומקסים בו מתקיימים בהווה אירועים מושלמים לעד 150 איש: ברית/בריתה, חינה, חתונה, ימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי גיבוש ועוד  - כל אירוע שתבחרו לחגוג ב'אשכרה' יהפוך לאירוע בלתי נשכח. הלקוח הוא שבוחר את סוג האוכל ואת המוסיקה שהוא אוהב, כדי לקבל אירוע מושלם בסטייל שהוא מעדיף.

הרבה אירועים מושלמים נחגגו באולם האירועים של 'אשכרה' ומשהמקום הפך להצלחה גדולה גם מבחינת אירועים, ניגשו השניים להגשים חלום נוסף ופתחו את הקייטרינג לשבת שגם הוא הפך להצלחה. בכל שישי בין השעות 08:00 עד 15:00 נוהרים ל'אשכרה' לקוחות קבועים וחדשים ורוכשים אוכל לשבת.
גם עכשיו השניים לא נחים השניים על זרי הדפנה וההצלחה רק גרמה להם להמשיך לחלום הבא, ועד מהרה נפתח מתחם האקספרס שפועל כל ימות השבוע ומצליח לשלב מכירת  מזון מהיר לעוברים ושבים עם משלוחים עד בית הלקוח ללקוחות פרטיים ועד בית העסק לעסקים. מתחם האקספרס פועל כל ימות השבוע והקייטרינג לשבת פועל בימי שישי והם משלימים זה את זה ומספקים ללקוחות מנות מיוחדות כמו: צלי בקר, אסאדו, קוסקוס מעולה, אותו מכינים במסעדה מדי בוקר טרי טרי ועוד מנות רבות אותן מכינים במקום בכל יום.

 

 

המסעדה מציעה מבצעים ייחודיים שונים מדי יום:

 

  •  ראשון משוגע – אכול כפי יכולתך.
  • שני משפחתי – ילדים חינם.
  • שלישי קצבים ויין – מנות פרימיום משובחות, והיין חינם.
  • רביעי אמריקאי – המבורגרים שונים ומיוחדים ובירה חופשית.
  • חמישי יווני – אווירה יוונית ואוזו חינם כל הערב.
  •  שישי – קייטרינג לשבת.

מיקום: המלאכה  18 
שעות פתיחה של המסעדה והאקספרס:
ימים א'-ה' 11:00-23:00,
שישי 08:00-15:00
קייטרינג לשבת ביום שישי 08:30-15:00
המקום כשר למהדרין.
טלפון- 08-6587444


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש