ד"ר א. מנור - סריקה לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם והשחלות עשויה להציל את חייך

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 15/1/2020 19:36 ● מה נשמע 635
בכל מקרה של תופעות כמו דימומים, כאבי בטן והפרשות וגינליות חוזרות ונשנות – בין אם את אשה מבוגרת ובין אם את נערה צעירה, כדאי שתקבעי תור במרפאה של ד"ר מנור ותעברי בדיקות לאיתור הבעיה ● הילדה שלך מתלוננת על כאבי בטן ולא נמצאה לכך אבחנה? כדאי שתקחי אותה לבדיקה, שכן גידולים שחלתיים עלולים להופיע גם אצל ילדות ונערות ● בכל גיל ובכל מקרה של תופעות כאלה, מומלץ לפנות לייעוץ גינקולוגי אצל ד"ר מנור
ד''ר א. מנור - סריקה לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם והשחלות עשויה להציל את חייך

במרפאה של ד"ר מנור, באווירה נינוחה ובפרטיות מוחלטת, מבצע ד"ר אהרון מנור, שהוא מומחה בתחום המיילדות והגינקולוגיה ומומחה בגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם (פאפ + קולפוסקופיה וביופסיות), סריקה הכוללת בדיקת פאפ לגילוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם ובדיקה גינקולוגית ידנית נרתיקית לגילוי מוקדם של סרטן הרחם והשחלות. 
בולטים בממאירותם הם סרטן צוואר הרחם וסרטן השחלות, והם מהווים את הסיבות השכיחות ביותר לתמותת נשים ממחלה ממארת. מחקרים שנעשו במקומות שונים בעולם הראו שבדיקת פאפ ובדיקה גינקולוגית תקופתית הצילו חיים והעלו באופן משמעותי את תוחלת החיים אצל הנשים שנבדקו.  באמצעות בדיקה פשוטה לביצוע, שאינה כואבת והיא קצרה ולא פולשנית, ניתן לגלות בשלב מוקדם ביותר את המחלה ולהציל את חיי הנבדקות. לאחרונה, מסתמנת בקהילה הגינקולוגית הנטייה לשלב בו זמנית את הבדיקה הקולפוסקופית, בה נצפה צוואר הרחם תחת הגדלה של עדשה טלסקופית מה שמאפשר לאתר מיד אזורים החשודים  כממאירים. השילוב של בדיקת הפאפ עם בדיקת הקולפוסקופיה מעלה משמעותית את אחוז הדיוק האבחנתי. 
ד"ר מנור הוא רופא נשים בכיר מעל 30 שנה והיה אחראי חדר לידה במספר בתי חולים במרכז הארץ וביצע במהלך הקריירה שלו מספר רב של ניתוחים. ד"ר מנור הוא מומחה לניתוחים גיניקולוגיים הכוללים הפסקות הריון לא רצוי, ניתוחים קיסריים וניתוחים פלסטיים של הנרתיק. במרפאה שלו תוכלו תמיד לקבל את האבחנה הנכונה והטיפול הנכון.

ליצירת קשר עם: 
מרפאת צוואר הרחם, מיילדות וגניקולוגיה ניתוחית בהנהלת ד"ר א. מנור, יועץ גינקולוגי ומנתח:
נייד 0544-555-609.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש