ג'ק קובה - נמצא הפתרון לרגליים כואבות: גרביוני קומפרשן

מאת: יח"צ ● צילום: יח"צ ● 15/1/2020 21:04 ● ערב ערב 2950
גרבוני בריאות אלסטיים שהם גם שקופים, גם מחמיאים וגם נוחים? יש דבר כזה. תשכחי כל מה שחשבת על הגרביונים הרפואיים והאורתופדיים, העבים והמסורבלים, שאינם מחמיאים למראה, כי מעכשיו יש פתרון מדהים
ג'ק קובה - נמצא הפתרון לרגליים כואבות: גרביוני קומפרשן

 

פעולה משולשת שמפחיתה כאבי רגליים

 

הכירי את ה- COMPRESSION TIGHTS, גרבוני לחץ חדשים שנחתו ממש לאחרונה מאיטליה, היישר לרשת הבוטיקים היוקרתית להלבשה תחתונה JACK KUBA ומביאים בשורה גדולה לתחום: כל היתרונות של גרבי בריאות ולחץ – בגירסה יפה ומחמיאה.

הגירסה החדשה של גרבוני הלחץ מתהדרת בפעולה משולשת: 1. ממריצה את מחזור הדם. 2. מקטינה את הלחץ הוורידי. 3. מסייעת בהפחתת כאבי ורידים ודליות ומפחיתה כאבי עמידה ממושכת להרגשת עייפות ברגליים.

 

אידיאלים לטיסות

 

נשים רבות כבר אימצו את גרבוני הקומפרשן לטיסות, והן מעידות שהם מהווים יתרון אידאלי בזכות רמת לחץ טובה על הרגל במקומות הנדרשים ורצועת התמיכה שלא 'חותכת' את הקרסוליים.

 

 

בלי לוותר על הסטייל

 

עד לאחרונה, כל אותן נשים שסבלו מדליות, ורידים או בצקות, נשים שעומדות שעות ארוכות בעבודה וסובלות מכאבים או מנפיחות ברגליים, ונשים שרצו לשמור על הוורידים שלהם בטיסות, ידעו שכדי לשמור על הבריאות, אין להן ברירה אלא לוותר על המראה האסתטי ולהתפשר על גרבוני לחץ עבים ומגושמים. נשים רבות מודעות שהן נמנעות מללבוש שמלות וחצאיות רק כדי להסתיר את הגרביונים המסורבלים. כי עם כל הכבוד לבריאות, מי רוצה להיראות כמו דודה? לא עוד.

ה- COMPRESSION TIGHTS הם גרביונים שקופים שנראים כמו גרביון רגיל ומאפשרות לך לחזור לכל השמלות שכבר חשבת שלא תזכי ללבוש, ולהרגיש הכי יפה בגרביונים שלך.

COMPRESSION TIGHTS – הפתרון האידאלי לרגליים כואבות.

 

להשיג באילת ברשת הבוטיקים להלבשה תחתונה JACK KUBA: שדה התעופה רמון דיוטי פרי /  אייס מול / טיילת נפטון
www.jack-kuba.co.il
אינסטגרם- jackkuba
פייסבוק- jackkuba


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש