טסנו לאילת - איפה השופינג הכי טוב בעיר?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2020 21:19 ● ערב ערב 2949
אילת היא עיר נהדרת לנופש: השילוב של הים, השמש והריחוק המטורף יוצר תחושה של חו''ל, חופש ורוגע. באילת הכל זז בקצב אחר, העיר מלאה מסעדות, אטרקציות וחנויות – וישראלים רבים מגעים לאילת כדי ליהנות מחוויית השופינג ללא מע''מ.
טסנו לאילת - איפה השופינג הכי טוב בעיר?

אם אתם מתכננים להגיע לאילת, חשוב שתדעו בדיוק מהם המקום הטובים ביותר לשופינג, היכן המקומיים קונים ואילו חנויות מציעות את הדילים הטובים ביותר. לפניכם סקירה קצרה על מרכזי הקניות השונים באילת, והיכן תוכלו למצוא את החנויות הטובות והזולות ביותר.

 

קניון מול הים

 

קניון מול הים הוא בין הקניונים המצליחים ביותר בכל הארץ ואפשר להבין גם למה; הקניון ממוקם ממש על חוף הים, ליד המרכז התיירותי של העיר ונמצא בסופה של הטיילת הנהדרת של אילת. בקניון עצמו תוכלו למצוא חנויות אופנה ללא מע"מ כגון: זארה, מנגו, פוקס, twenty four seven, קאסטרו, רנואר, ALDO, נעלי גראס, purple, בילבונג, סניף אורבניקה גדול ועוד שלל חנויות תכשיטים. בנוסף, בקניון יש דוכן יוגורט מוצלח, סניף מקדונלדס ובית קפה קטן בקומה העליונה.

מי שמחפש חנויות סלולר באילת, ימצא דוכן best mobile בכניסה, דוכן hot mobile ודוכן של חנות הסלולר הזולה במיוחד: אורי פון (יבואן רישמי).

 

ביג אילת

 

מי שמחפש חוויית קניות גרנדיוזית במיוחד, יכול להגיע לביג אילת הממוקם באזור התעשייה של העיר. נכון, הביג רחוק מאזור התיירות ומהמלונות, אך הנסיעה אינה ארוכה, יש אוטובוסים רבים ואפילו מונית לא תעלה מעל 30 ₪ - והמרחק בהחלט שווה את התמורה.

ביג אילת הוא מרכז קניות ענקי, מלא בחנויות שכולם אוהבים: American Eagle Outfitters, פוקס, פוקס הום, pull and bear, יאנגה, קסטרו, רנואר, nike, תמנון, דלטה, גלי, ALDO, WE SHOES, ברשקה (חדש), ללין, סטימצקי סופר פארם ועוד מגוון חנויות חשמל ומספר חנויות מחשבים, כגון טרקלין חשמל, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, פטקום ועוד.

במתחם יש חלק המוקדם לאוכל, בו תמצאו סניף מקדונלדס, ארומה, סושי, פלאפל, גלידריה ובית קפה גרג. מי שמחפש לרכוש טלפון נייד בביג יוכל לבקר בפטקום, best mobile (מאחורי aldo) ודוכן Icell.

 

קניון אייס מול

 

קניון האייס מול נמצא ממש בלב אזור המלונות וניתן להגיע אליו כמעט מכל מלון ברגל (אלו שנמצאים במעגל המלונות המרכזי). האייס מול נפתח בתרועה רמה וכולם היו בטוחים שיעקוף את קניון מול הים הן מבחינת פופולאריות והן מבחינת הכנסות – אך ההצלחה לא עמדה בציפיות ונשארנו עם קניון חביב, אך לא מצליח כמו מול הים.

בקניון אפשר למצוא חניות כגון קסטרו, טבע נאות, factory 54 (הכולל מותגים כמו קלווין קליין, פולו, tommy hilfinger, בוס, ארמני ועוד), דיזל, גליטה, פוט לוקר, מנגו, טופ שופ, רנואר, לי קופר ועוד מגוון מותגים. לאחרונה נפתח בקניון סניף H&M גדול, שמושך אליו תנועה רבה. תוכלו למצוא בקניון מספר דוכני גלידה ויוגורט, ארומה, מקדונלדס, מקסיקני ומתחם דוכני מזון נחמד מאוד.

 

טיילת אילת

 

הטיילת היא אטרקציה יפיפייה בפני עצמה, אך אי אפשר להתעלם מכל החנויות ודוכני המזון הפרוסים לאורכה. אתם יכולים ליהנות  מאחר הצוהריים מהנה במיוחד עם הליכה לאורך הטיילת וביקור במספר חנויות נבחרות. אחת מהן היא סניף גדול ומרווח למדי של American Eagle Outfitters, הנמצא ממש מאחורי מלון מלכת שבא (הילטון לשעבר). ממש לידו תוכלו למצוא סניף קסטרו גדול ומאובזר במיוחד (חלק מקניון מלכת שבא. קצת לפני (תלוי מהיכן מגיעים) תוכלו למצוא שתי מסעדות מוצלחות במיוחד, האחת מסעדת בשרים יוקרתית בשם הראנץ' האוס והשנייה היא מסעדה איטלקית (לא כשרה) מצוינת הנקראת לה קוצ'ינה. המסעדות אמנם לא זולות, אך האוכל בהחלט שווה את המחיר.

למי שמעוניין לרכוש טלפונים סלולאריים, מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה, יש את המקום המושלם ממש בקרבת הטיילת. מתחם RED נמצא ממש ליד מלון המלך שלמה וכולל סניף אייבורי ו-KSP ללא מע"מ. בנוסף, תוכלו למצוא במתחם סניף מחסני חשמל גדול.

הטיילת מלאה חנויות, אבל בערך באמצע הדרך תוכלו למצוא מתחם באסטות מלא דוכנים (חוקיים) ממש כמו בחו"ל. יש שם צמידים, בנות שקולעות צמות, תכשיטים זולים, תיקים, שרוואלים, שמלות חוף ועוד. ממש ליד המתחם יש 2 חנויות סלולר ומחשבים.

כל החנויות באילת מוכרות את המוצרים ללא מע"מ, אבל אם אתם רוצים לעשות שופינג משתלם במיוחד, המקום לא משנה כמו הזמן: המבצעים הטובים ביותר קורים במהלך הבלאק פריידי ובסוף השנה ויכולים לנוע בין 40% ל-70% הנחה.

מי שמעוניין לרכוש פלאפונים, מחשבים ומכשירים אלקטרונים אחרים – החנויות המשתלמות ביותר באילת הן KSP, אייבורי ואורי פון. כמובן, לפעמים יש מבצעים משתלמים מאוחד בחנויות כמו best mobile ובמחסני חשמל.

אם אתם מגיעים לאילת, אל תשכחו לקחת הפסקה קצרה מהשופינג וליהנות מהעיר עצמה; יש מגוון אטרקציות מהנות לילדים ולמבוגרים כאחד כמו המצפה התת ימי, ריף הדולפינים וכמובן הים והשמש (שמגיעים בחינם). בנוסף, לעיר יש מתחם תיירות תוסס במיוחד לכל מי שרוצה ליהנות מחיי הלילה המפורסמים של העיר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש