הסרת נגעי עור וסרחי עור בלייזר בפריסה ארצית ללא צלקת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2020 21:28 ● ערב ערב 2949
אנשים רבים סובלים מנגעי עור או מסרחי עור, דבר שעלול לפגוע בתחושת הביטחון העצמי. כתוצאה מכך, הם עלולים להתקשות בקשרים זוגיים, קשרים חברתיים, ראיונות עבודה ועוד
הסרת נגעי עור וסרחי עור בלייזר בפריסה ארצית ללא צלקת

נגעי עור וסרחי עור יכולים להופיע בכל חלקי הגוף, דבר שעלול לגרום לתחושה לא נעימה בחוף הים, בקשר אינטימי או בכל סיטואציה אחרת שבה נגע העור חשוף לעייני כל. אך חשוב להבין כי לא מדובר כאן על גזירה משמיים, היות ובזכות טכנולוגיית הלייזר החדשה והמתקדמת, כל אחד יכול ליהנות מעור חלק ואחיד לאחר טיפול או שניים בלבד. מרכזי אתר דוקטור חן מתמחים בטיפול הסרת נגעי עור וסרחי עור בלייזר, תוך כדי שימוש במכשירי הלייזר המתקדמים ביותר בתחום. ניתן לגשת לכל אחד מ- 18 הסניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ, על מנת ליהנות מפגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות.

 

מה חשוב לדעת לגבי הסרת נגעי עור וסרחי עור בלייזר?

 

בזכות התפתחות הטכנולוגיה, כל אחד יכול ליהנות מטיפול חדשני במכשיר לייזר מתקדם. מכשיר זה ניתן להתאמה מושלמת לסוג הנגע, העומק שלו והצורה שלו, במטרה להשיג את התוצאות האפקטיביות ביותר. קרן הלייזר המדויקת פוגעת בנגע, מחממת אותו ומייבשת אותו. לאחר הטיפול נוצר גלד, אשר מתקלף מעצמו ובכך נחשפת שכבת עור אחידה וחלקה יותר. הטיפול מעודד התחדשות של תאי עור בריאים ויצירה של קולגן, אשר גורם לעור להיראות אחיד ואסתטי יותר. הטיפול אינו כרוך בתחושת כאב, המטופל יכול לחוות תחושת חום או צריבה קלה בלבד. בסיום הטיפול צפויה להישאר אדמומיות קלה בלבד. ניתן לחזור לשגרה כבר בסיום הטיפול, ללא צורך בתקופת החלמה. הטיפול אינו פולשני, אינו כרוך באשפוז או בהרדמה. אין צורך בטיפולים חוזרים ונשנים, היות וברוב הפעמים מספיק טיפול אחד או שניים לכל היותר.

 

מהי שיטת ההסרה האידיאלית לסוג נגע העור שלכם?

 

קודם כל, חשוב להבדיל בין נגעי עור ממאירים שיש בהם חשש למלנומה לבין נגעי עור שפירים. אבחנה זו אמורה להתבצע על ידי רופא עור מומחה, כך שמומלץ להתחיל את התהליך ממנו. במידה ומדובר על נגע עור שעלול להיות ממאיר, יש לבצע הליך כירורגי שבסופו ישלחו את הנגע לביופסיה. במידה ומדובר על נגע עור שפיר, כדאי להכיר את שיטות ההסרה הפופולאריות, להבין את היתרונות והחסרונות שלהן ורק לאחר מכן לבחור את השיטה המתאימה ביותר עבורכם. למשל, שימוש במחט חשמלית או בגלי רדיו נחשבות לשיטות נפוצות, אך הן לא מבוקרות כמו מכשיר הלייזר, ולכן התוצאות שלהן פחות יעילות ויש יותר סיכוי לתופעות לוואי. כמו כן, שימוש בחנקן נוזלי נחשב לנפוץ ביותר בקופות חולים, אך הוא מותיר אחריו כתם בהיר ולא אסתטי. שיטות של גילוח, כריתה או הסרה כירורגית, יותירו ברוב הפעמים צלקות או סימנים על העור. לעומת זאת, טכנולוגיית הלייזר החדשנית, מאפשר שיטה מהירה, יעילה וחסרת תופעות לוואי, המתאימה לכל סוגי נגעי העור השפירים.

לסיכום, רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מזמינה אתכם לטיפול לייזר מתקדם ומשוכלל לצורך הסרת נגעי עור וסרחי עור. הרשת מספקת מחיר אטרקטיבי, פגישת ייעוץ ללא התחייבות וכמובן יחס אישי ואדיב, בכל אחד מסניפי הרשת הפרוסים בכל רחבי הארץ.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש