חופשה בחיפה - חדרי הבריחה בחיפה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/1/2020 08:56 ● ערב ערב 2950
בילוי חופשה בחיפה עשוי להישמע, למי שלא מכיר את העיר הזאת, כסוג של בילוי שעלול להיות משעמם למדיי או בנאלי ונדוש. אבל ככל שמעמיקים לבדוק ולחקור, מתברר שחיפה היא דווקא אחד המקומות היותר אטרקטיביים לחופשה
חופשה בחיפה - חדרי הבריחה בחיפה
צילום יחצ

הזאת משלבת מספר גדול של אתרים ומוזיאונים מעניינים, יחד עם אטרקציות תיירותיות איכותיות. אבל אחד הבילויים היותר אטרקטיביים אשר ניתן להעלות על הדעת בחיפה, הוא הבילוי בחדרי הבריחה האיכותיים והמעניינים בעיר. אילו אתרי בילוי מעניינים ניתן למצוא בחיפה? מהם חדרי בריחה ומה הופך אותם לכל כך אטרקטיביים? לאילו קהלי יעד מיועדים חדרי הבריחה השונים בעיר? בשורות הבאות נרחיב מעט באשר לצורת בילוי מעניינת, הנותנת מענה לסוגי אוכלוסיה שונים – קבוצות, זוגות, חברים לעבודה ומשפחות. 

 

בילוי בחיפה - אסקייפ רום בחיפה

 

חדר בריחה (אסקייפ רום) הוא למעשה אתר המכניס את הנמצאים בו לסיפור אגדה מסוים, כאשר הנוכחים במקום צריכים לפתור חידות או לבצע משימות כאלה ואחרות. כל אלה, במטרה למצוא את הדרך הנכונה להיחלץ ממלכודת או למצוא את הדרך החוצה ממבוך מסובך בעליל. מתוך מגוון חדרי הבריחה בצפון ובכלל, בילוי בחדרי הבריחה בחיפה נחשב לאחד הטובים בתחום. זאת, הן בזכות המבנה האיכותי של חדר הבריחה והסיפורים המלווים ואותו מצד אחד והן בזכות המגוון הרחב של סצנות וסיפורים המאפשרים לזוגות, לקבוצות ולמשפחות כאחד, למצוא את סיפור העלילה המתאים ביותר והמעניין ביותר עבורם. עם הסוגים המעניינים ביותר של בילוי בחיפה – אסקייפ רום בחיפה, ניתן למנות חדר בריחה בלש אמיתי, חדר בריחה שר הטבעות, חדר בריחה המסור וכן חדר בריחה סוכן 007 כאמור, מדובר בקשת רחבה של סיפורים וסצנות שכל קבוצה יכולה למצוא בה את הסיפור הייחודי שיתאים עבור המשתתפים בה.

 

למי מיועדים חדרי בריחה

 

חדרי בריחה עשויים לתת מענה הולם כאשר מתכננים אירועים שונים. כך למשל אפשר לתכנן ימי כיף לעובדים בחדר בריחה, או ימי הולדת בחדר בריחה שיהפכו לאטרקציות אמיתיות, שהמשתתפים עוד ידברו בהן תקופה ארוכה לאחר שהסתיימו. הצורך בשיתוף פעולה תורם לגיבוש הצוות המשתתף בסצנה מצד אחד, ומביא לידי ביטוי את היכולות של כל אחד מחברי הצוות מצד שני. בנוסף לאמור לעיל ניתן לארגן גם אירועים פרטיים בחדר בריחה, כאשר האירועים הללו יהפכו לאטרקציה אמיתית עבור כלל המשתתפים. הערך המוסף של השתתפות בפעילות מהסוג הזה הוא גבוה, בעיקר להגברת הגיבוש. אם אתם מחפשים בילוי איכותי, אטרקטיבי ועם ערך מוסף גבוה עבור העובדים, החברים ובני המשפחה – זה המקום הנכון עבורכם. כדאי ליצור קשר כעת והיועצים שלנו יחזרו אליכם בעתיד, להמשך הקשר ולבחירת האופי של חדר הבריחה הרצוי עבורכם. 

מחפשים חדרי בריחה שישאירו אתכם ללא מילים? כנסו לאתר https://www.questroom.co.il


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש