כנס מומחים לאוטיזם בקמפוס מכללת לוינסקי לחינוך באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: ● 22/1/2020 12:25 ● מה נשמע 636
למעלה מ- 300 איש השתתפו בכנס מומחים לאוטיזם הראשון באילת שנערך ביום רביעי האחרון של קמפוס מכללת לוינסקי לחינוך באילת בשותפות עם מנהל שח"ק (שירותים חברתיים, חינוך, אקדמיה, ספורט וקהילה) בעיריית אילת.
כנס מומחים לאוטיזם בקמפוס מכללת לוינסקי לחינוך באילת

 אחד הרגעים המרגשים בכנס הייתה הרצאתו של אהוד שפייזר ,שמאובחן על הספקטרום האוטיסטי (תסמונת אספרגר) וסיפר על החוויה האישית שלו במערכת החינוך. בתום ההרצאה שלו הוא הקריא שיר והקהל עמד על רגליו ומחא כפיים. לאחר הכנס כתב שפייזר בעמוד הפייסבוק שלו: 
"אני משתדל להיות אדם מאופק ולא להראות שדברים כאלה עושים עליי רושם, אבל הפעם זה היה כל כך חזק ממני שפשוט עלו דמעות בעיניים שלי. תודה רבה למכללת לוינסקי לחינוך ששוב פעם פותחת בפני הזדמנות להרצות ולחשוף את עולמי" 
הכנס כלל גם סקירה של ד"ר יעל קמחי, רקטור מכללת לוינסקי לחינוך ומומחית באוטיזם, על מחקרים עדכניים מהעולם והרצאה של ד"ר ענת קסירר, רכזת אקדמית של המרכז לאוטיזם במכללת לוינסקי לחינוך בנושא יכולות יצירתיות בספקטרום האוטיסטי. בסוף הכנס נערך פאנל מומחים בהנחייתה של ד"ר דניאלה מנזין, מנהלת קמפוס מכללת לוינסקי לחינוך באילת. את הכנס פתח ד"ר דרורי גניאל, המשנה למנכ"ל עיריית אילת וראש מנהל שח"ק (שירותים חברתיים, חינוך, אקדמיה, ספורט וקהילה).
ד"ר דניאלה מנזין, מנהלת קמפוס מכללת לוינסקי לחינוך באילת: " אני נרגשת שלראשונה מכללת לוינסקי לחינוך קיימה כנס אקדמי, מקצועי ועדכני בנושא אוטיזם שבו משתתפים טובי המומחים בתחום המחקר והעשייה. מטרת הכנס לשתף בידע אקדמי ופרקטי בנושא האוטיזם ובכך לתרום להבנה טובה יותר ולתת מענה ודרכי התמודדות. אני מזמינה את משתתפי הכנס לקחת חלק פעיל בקורסים שיפתחו במרכז החדש לפיתוח והכשרה בתחום האוטיזם".                


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש