מעונות רשת המתנ"סים - כי לילד שלכם מגיעה "התחלה חכמה"

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/1/2020 08:45 ● מה נשמע 637
ההרשמה למעונות "חלומותיי", "שורשים" ו"קולייר" מבית "התחלה חכמה" של רשת המתנ"סים כבר החלה ואתם מוזמנים להגיע להתרשם ולהירשם
מעונות רשת המתנ''סים - כי לילד שלכם מגיעה ''התחלה חכמה''

יעודה של רשת "התחלה חכמה" הוא יצירת מסגרת חינוכית מיטבית הנותנת מענה לצרכיהם של ילדים בגילאי שלושה חודשים וחצי עד גיל שלוש במכלול תחומי ההתפתחות. מעונות הרשת מאתגרים, מעודדים ומעמידים את  צרכיהם החינוכיים של הילדים והמשפחות בראש סולם העדיפויות ומקנים לילדים ערכים משמעותיים המשפיעים על עיצוב חייהם.
במעונות הרשת רואים בהורים גורם משמעותי ושותפים מלאים בתכנון ובעשייה החינוכית.
אחד העקרונות המשמעותיים במעונות הוא התיעוד. במעונות הרשת מתעדים תהליכי למידה, תקשורת ודיאלוגים, מעקב אחרי תהליכים התפתחותיים, עבודות עם חומרים  ועוד. התיעוד נעשה באמצעות טקסטים וצילומים המוצגים על הלוחות במעונות כך כולם יוכלו להיות שותפים לעשייה החינוכית. התיעוד יוצר תקשורת, שקיפות ודיאלוג משמעותי בין הילדים, הוריהם והצוות החינוכי. 

 

מעון קולייר
מעון חלומותיי
מעון שורשים


המעונות של רשת המתנ"סים באילת מפוקחים על ידי האגודה לבריאות הציבור המפקחת על קידום הבריאות על ידי קביעה  ויישום סטנדרטים גבוהים ומחמירים לאיכות ובטיחות המזון והתזונה. התפריט המוגש לילדים במעונות נבנה על ידי תזונאית מוסמכת, ארוחת הצהריים המוגשת הינה בשרית, האוכל מבושל במטבח המעון והוא תמיד טרי, טעים, מזין ובריא.  מעונות "קולייר", "שורשים" ו"חלומותיי" זכו לציון גבוה במיוחד בקנה מידה ארצי ולשבחים רבים בביקורות שנערכו בהם. במסגרת "התחלה חכמה" דואגים להתפתחותן המקצועית של המטפלות והמנהלות. הצוות מקבל הדרכה רציפה וליווי צמוד של כל המערך הפדגוגי  המורכב מרכזת המעונות, מדריכה פדגוגית ומנהלת אגף הגיל הרך והמשפחה של רשת המתנ"סים.  
צוות המטפלות יציב ומקצועי ובעל תעודות הסמכה. המעונות מפוקחים ומסובסדים על ידי משרד העבודה והרווחה ומזכירת המעונות עוזרת ומלווה באופן אישי את ההורים בהגשת מסמכים עד לקבלת הסבסוד. מעונות "התחלה  חכמה" מעניקים לכם ולילדיכם שילוב מנצח של מקצועיות, איכותיות, בטיחות, תזונה בריאה, שקיפות מלאה ושקט נפשי. אם זה מה שאתם מחפשים עבור ילדיכם, צרו קשר ובואו בהקדם להירשם.


טלפונים ליצירת קשר:
רותי מזרחי - רכזת המעונות ומנהלת מעון "קולייר”:
08-6378083
סימונה יעיש - מנהלת מעון "שורשים": 08-6307066
דקלה ספיר - מנהלת מעון "חלומותיי": 08-6337133
כוכי ינוקא יאיון - מזכירת מעונות רשתית: 08-6307069


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש